Blog
Végre megcsináltuk a kuplungot!
Kicseréltük a szerkezetet,a tárcsát,a kinyomócsapágyat és a lendkereket!
Biztos ami biztos,a váltó felőli főtengelyszimmeringből is újat tettünk be nehogy két hónap múlva meg azért kelljen levenni a váltót:)!A váltó is kapott finom friss olajat:)!
Az eredmény szinte tökéletes:nagyon finom,puha lett a kuplungpedál,abszolút rángatásmentesen indul a gép és a pedál is feljebb fog!Még a fokozatokat is könnyebben veszi!
Igaz,kicsit sokba került,de úgy érzem megérte:)))!
Mivel megint vinnyogott a vezérlés felől, mint egy villamos, újfent meg lett bontva, a változatosság kedvéért most a vezető görgő adta meg magát. Szerencsére ez is garanciális, ezért pénzbe nem került, csak bosszúságba. Ha már szervízben volt kicseréltettem a motorolajat, mivel közeledett az aktualitása, kapott új ablaktörlőket, illetve egy kicsit talán elhamarkodottan vissza kapta a nyári kerekeit ( így sokkal szebb :))
Talán most végre pont kerül a régóta húzódó problémámra.Kiderült h nem is a mot.vezérlőm a szar,hanem a kb 9 hónapja belerakott bontott alapjárati motor okozta a zavart a kicsikémnél.Ez számomra elég hihetetlen volt,de a saját szememmel láttam a változást a gyári új beszerelése után.Ez mind szép és jó lenne,ha nem derült volna ki a következő:a nem is olyan régen vett lambda szondát kicsinálta ez a sz@r:-((((( Cserélhetem ki újra azt is.Ez már tényleg idegesítő.Más ennyi pénzt biztos nem költene a kocsijára mint én.Lehet h nem vagyok teljesen normális.Holnap reggel bele lesz rakva a l.szonda,és akkor végre (elvileg)hibátlan lesz az autóm.Hát úgy legyen.Már nem csak a pénzem,hanem a türelmem is kezd elfogyni...
Ma reggel be lett rakva a l.szonda.És először mióta nálam van az autó HIBÁTLAN(172000km)!!!Az összes paramétere tökéletes,mindent megnéztünk(lambda szabályzástól a befecskendezési időig).HURRÁ:-)))))))
Ja,biztos a sors fintora,ma van RÓMEÓ napja...
Meg volt a műszaki vizsga így 2010-ig oké a gép. Plusz a zöldkártya megújítás is megtörtént.
167700km-nél olaj(selenia 20K) + olajszűrő csere, valamint a teljes gyertya szett cseréje(NGK Platinum). És a műszakira való felkészítés izzók, kézifék és minden egyéb apróság átnézése.
uj alkatreszek, mar emgvannak miota,ideje osszeirnom,mielott elfeljtem :D
uj vezermuszijak : QH - 500
uj hatsolampak, eredeti olasz -5000/par
"uj" kerekagy+kerekagyacaspagy+hozza valo feltengely, sztem 1 rekesz sör :D de majd kiderul h mennyi az annyi
vakumszivvatyus generator, na ez kufa sok penz volt 8000
Kaptam ajándékba ma 1 Momo Corse kormányoscskát, és egy 5000K-s xenon szettet, egy jó partneremtől. Öröm ez, na! :)
Meg is vettem hozz a kormányadaptert is.
A kormány ára (hogy később mindent összeszámolhassak):
- Kormány: 28.000
- Xenon 29.900
Sikerült végr beszerezni a gyári Selénia WR Diesel olajat a kicsikének, ígyhát ideje volt bele is önteni; természetesen olajszűrő cserével egetemben :-)
Ezenkívül sor került egy polenszűrő cserére is, amit GEORGE-nak köszönhetően találtam meg; hálám üldözni fog GEORGE!!! :-D