Blog
02.07-én szétszedtem a gépet.Kapott gyári vezérműszettet,vízpumpát,4db NGK izzitógíertyát. (186000km)
Valamint egy új flexibilis csövet a kipurendszer.
Még valamint belekerült a JVC El Chameleon fejegységem is és egy bal hátsó féklámpa izzót is cseréltem.
- Hőálló festékek (MOTIP sötétszürke)
- Cinkspray
- Féktisztító
- Masszív ragasztószalag a mosáshoz, festéshez
- Motorblokkmosó
januárban következett a következő szervíz. most a jeladok döglöttek meg felsőhold pont, hőfok, butykös tengely jeladok mondták fel a szolgáltatást,nem is csodálkozom hogy megdöglöttek mert BOSCH. még volt termosztát csere meg első fékbetét csere. Az alkatrészekért köszönet az agostyáni olasz autó bontónak.
Szeptemberben vásároltam az autót már akkor mondták hogy a selespeed vezérlőjét már javitották. A javítás nem volt sikeres kb-1-hónapot bírt ki és meg ált a vezérlője(szivattyu) Tatabányán a fiat szalonba megrendeltem az alaktrészt elég gyorsan 1-nap alatt már meg is érkezett csak ők nem válalták a beszerelést :((( elvittem a régi szerelőmhöz aki az elöző kocsimat csinálta ő beválta hogy kicseréli de mondta hogy még nem csinált ilyet, de nagyon jó munkát csinált és azóta is működik a vezérlő.
-Bal első lengőkar,
-Kézifék bowdenek mindkét oldal,
-Keresztstabilizátor szilentek,
-Jobb első helyzetjelző izzó
-------------------------------------
94.000,- Ft.
Elaforgnál vettem hátsó ablaktörlő gumit, és az Alfissimo legújabb számát (az előzőt pedig ajándékba kaptam - köszönöm :D )
Meló odakinn.
Az első képen a központi gyár előtt (Dunaforrás 25 km!)
A másodikon a szállás Freiburg és Strassburg között félúton.
A harmadikon egy freiburgi kilátó parkolójában.
Majd úton valahol...