Blog
Végre eljött a várva várt Nagy Nap. Míg az asszonnyal Rómában kergettük a pillangókat, addig Cinecittám kalapács alá feküdt.
2006 tavaszát írtunk, mikoris 1 hónapos jogsimmal csókot adtam a "orr" jobb oldalának. Izzadt éjszakák s szédelgős nappalok után végre eljött az aranyeső, s a HNH szervízzel karöltve kiegyenesítettük a csorbát. Sőt, még a Herceget szájában tartó Sárkány is lakkot kapott.
Hol vannak már a berzenkedő tekintetek, a fitymáló avagy szánakozó szembogarak! Szemeteket most bátran idevessétek!
Ami még történt:
- olajcsere
- zöldkártya
- műszaki vizsga
- átnézés
- kézifék bezsirzás
- BOSCH szévédől-lapát szett
- alapjárattal kapcsolatos tisztítgatások
Mindez uszkve bruttó százhuszonötezer forint áron.

Mivel a kocsim úgy néz ki mint egy támadó menyét ezért vettem bele új rugókat Mifi cartárstól...:D Eibach 40/40 mm majd kiderül, hogy milyen lesz, ha belekerül.Milyen lesz a kiállása?:D:D
Ma felrakattam a nyári gumikat. A téli már kissé kopottas volt, de a legnagyobb baj az, hogy nagyon nem az ő mérete volt, ezért kóválygott az úton, mint a részeg biciklis. Ott is hagytam a gumisnál a téli szettet.
Így vettem, aztán egy alapos kihúzatás után leállt. 500 méter volt még hazáig, de legalább hatszor leállt. Konzíliumot tartottunk, mint kiderült, az intercooler csövet csak egy kábelkötegelővel rögzítették. :P
Egy lebilincselés, és talán ez meg is oldja a problémát.
Update 1: mégsem, még egy kicsit néha mindig beszeggat. Érdekes, reggel nem csinálta. Tényleg nőből van.
Na ugy gondoltam, hogy elkezdem vezetni én is a blog-ot az automrol! Itt legalább meglesz mit költöttem rá.
Eddigi tapasztalatom (1,5 év alatt) a 156-ossal kapcsolatban nem a legfényesebb, mivel már sokat futott és sajna nem nálam! És most eljött az az időszak, hogy lassan mindent ki kell cserélni ami forog benne.
De ez nem vett vissza az Alfa márkától, mert ha minden jó benne akkor egy nagyon hálás autó!
Elsőnek tavaj (2007) márciúsban költöttem 45000Ft-ot vezetőgörgökre és bordásszijra.
Aztán nyáron jött egy nagyobb szerviz mely tartalmazta a légszüröt, pollen szüröt, olaj és gázolajszüröt és olaj cseréjét meg a jobb első futómű kerékagycsapágyát és felső lengőkarát.
kb. 100000 Ft volt ez a kis moka.
2008. ugy kezdödött, hogy már megint nyöszörögtek a vezetőgörgök de most már komletten cserélni kellet minden. És ez mit tartalmazott: 2 db vezetőgörgő, egy kéttömegű szijtárcsát, szijfeszitöt, bordásszijat, vezérmű szettet, olajcsere, olajszürőt és gázolajszüröt. És megint 170000 Ft repült ki az ablakon. Ja és valamikor cseréltünk egy vizpumpát az 15000 Ft volt.
És még nincs vége ebbe az évbe lesz még kiadás, most jönn csak az első tejes futómű csere, bele se merek gondolni.....
De ennek ellenére imádom ezt az autót!
Beállt a motorom.Két hajtókarom eltörött,a blokk és a karter 8 helyen lukadt ki.Szerencsére tudtam venni 180000-ért egy angol motort...Nagyon bízok benne...
Szóval,elszakadt a szíj.Kellet vennem egy új hengerfejet+szíjak+görgő+olaj.Hát nem mondom 160.000ft munkadíjjal együtt.Józsi barátom csinálta a Fóti úton,szerintem a világ legjobb Alfása.KÖSZÖNÖM NEKED!
Február végén begördültem zöldkártyára az egyik műhelybe. Miután rárakták a müszert az autóra, alig hittem a szememnek, kb 100-szoros volt az összes határérték. lefagytam!! Másnap lambdaszonda csere. Hála istennek, helyre állt a "rend". THX Veréb szervíz.
4
557
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- Filmek
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV