Blog
Ma szétesett a váltó-kuplung. De nagyon. Alig értem be dolgozni....hétvégén váltó le, aztán majd meglátjuk...
Valószínű, hogy a katasztrofális szinkrongyűrűk állapota hatványozottan romlott a szétszakadó kuplung miatt...
Eddig sem volt bíztató, úgyhogy semmi meglepő nincs abban, hogy hirtelen lehetetlen lett váltani...1-es sebességet nagyon nehezen veszi, kettest egyáltalán nem. Hármasban talán eljutok a műhelyig...:((
Tetézi a bajt a féltengelyek állapota...nagyon durván szólnak, remélem legalább azok kibírnak még 1-2 napot...:(
No, a szervíz megvolt.
Elment egy jó húzós nap, mire járóképes lett a vas megint.
Kiderült, hogy:
- a kuplung szett úgy, ahogy van kukás (tárcsa, szerkezet, és a csapágy is)
- az összes kuplung munkahenger kukás;
- a kipufogó rendszer a leömlőtől hátrafelé kukás;
- mindkét oldalon a külső, és a belső féltengelyek is kukásak;
Amik cserélve lettek:
- komplett kuplung szett;
- komplett váltó;
- komplett kipufogó rendszer;
- kuplung alsó munkahenger (felsőt is lassan cserélni kell);
- komplett jobb- és bal féltengely (külsők-belsők)
+ kapott a vas egy Sebring króm hátsó dobot + véget...gyönyörű hangja lett, és most nagyon szééép!!:)))
Scott, pb_, Zoli segítségével motorállapot felmérés történt:
- olajnyomás ellenőrzése
- sűrítési végnyomás ellenőrzése
+ átnéztük az egész vasat, egészen rendben van, leszámítva a már korábban megállapított problémákat...olajfolyás van rendesen, a kuplung-váltó enyhén szólva is aggasztó, mint ahogy a féltengelyek is (ez utóbbiak eszement lógnak)
2008.02.15 Megejtettem egy olajcserét 140ezer km-nél.
És tudatosultam azzal a ténnyel,hogy majd kipuffot kell cserélni:(((
Ja és valamelyik tömítés enged...olajos volt a blokk alja...nem örülök...
3400 km-nél meg volt az első olajcsere a márkaszervíznél. Olaj és olajszűrő + átvizsgálás volt, ebből az olaj volt az amit én vittem.
ma is ténykedtem egy kicsit a gépen,beraktam az also szigetelést és a szönyeget plusz a két elsö övet : )
Nézzétek meg és szóljatok hozzá!
Már 2 éve húzódik a per.Mert bíróságra vittem a drágám halálát.Most azt kell bizonyítanom hogy az Alfa a hajtástól nem hal meg.Azt akarják rám verni hogy rejtett hibája volt.Akinek volt már Alfája tudja hogy nincs olyan hogy rejtett hiba.Mert az Alfások mindent megadnak az autónak.Úgy bánik vele az ember mint a gyerekével.És az Alfa a törődést meghálállja.Az én meglátásom az hogy úgy ölték meg az Alfát hogy 5.ből 2.be rakta vissza nagy sebességnél.Mert kipróbálta a "gyilkos".Ő egy 24éves segesdi lakos.Most 1 toyotát hajt és azt mondja az jobb.A bírónak fogalma nincs az Alfáról.Szóval szívvel-lélekkel kiállok a márkáért a törvény előtt.Szívesen venném a véleményeiteket,hozzászólásaitokat!
Az eredeti állapotra való törekvés mindenekelőtt:
- gyári lökhárítók felrakása
- gyári hátsó lámpák felrakása
- gyári műszerfal+egyéb műszerek visszaszerelése