Blog
A múltkori kartertörés kár helyre lett állítva. Tatáról sikerült bontott, jó állapotú kartert szereznem, úgyhogy most már nem foltozás, hanem teljes csere volt. Valamint visszakerültek a gyári rugók, és ismét fent vannak a nyári felnik is. A gyári rugókkal most kicsit furi az autó, de majd megszokom. :-)
Ja, és a törött kilincsem is meglett csinálva, ismét működik. :-)
És akkor most kezdődik majd a biztosítóval a második kör. A kár fel lett mérve, remélem minden gördülékenyen fog menni, és nem fizetek rá a dologra...
SONY GT610U fejegységre esett a választásom,beraktam mellé a meglévő XPLOD erősítőtt,és a MAGNAT subcsövet!az első hangszorókat SAL-ra cseréltem!
Életem első Alfája :-)
96 óta Olaszoztam több Tipo és Tempra szolgált legnagyobb elégedettségemre....Aztán egy Autó-Motor újság oldalán láttam egy fényképes cikket egy Alfa Romeo Club Magyarország találkozóról.
Mindenütt Alfa, kígyózó kocsisor.....
Azonnal megpecsételődött az akkori Tempra "limom" sorsa :-)
Lázas keresés után leltem erre a 155-ös gépre.
Jó két évig hűen szolgált, biztosította hogy utazásaimat gyorsan megoldjam :-)
2 hónap hirdetés után senkit nem találtam, aki komolyan érdeklődött volna, illetve hajlandó lett volna megfizetni a törődést, amit az autó kapott. Végül megsajnáltam az autót, olyan szomorúan és elhagyatottan állt az udvaron - kivettem egy nap szabadságot és elvittem az összes bazárba a környéken. Az AAA kivételével szóba sem álltak velem, ők viszont fele annyit kínáltak, mint szerettem volna, így nem lett üzlet a dologból.
Mivel nem akartam újra leparkolni az udvaron egy újabb hónapra, kapóra jött a hugom panaszkodása az apám 18 éves Corollájára. Nincs szervó, nincs elektromos ablak, két mini hangfal, az egykor nagyszerű autó ma már igencsak rozsdásodik és hát... Mégiscsak családtag, mondjuk szépen - eljárt felette az idő. Úgy gondoltam, járjon az Alfával, legalább használva van, közben hirdetem tovább, egyszer csak megveszi valaki.
Alig egy hét után a húgom közölte, hogy töröljem a hirdetéseket, megtartja az Alfát :) Hogy vírusos a dolog vagy nem meglátjuk, szóval Évike sok boldog kilométert, én meg örülök, hogy a családban maradt a hűséges társ...
Szinte kilométerre pontosan 100.000 km-t tettünk meg együtt 52 hónap alatt.
A mai nap folyamán kicseréltettem az autón a jobb első keréknél a felső lengőkart és a féltengely külső csuklóját. Előbbi nyikorgott,utóbbi kerreget. 200.000 kilométer után nem is csodálom... A másik oldal sértetlen,mármint nem nyúltak hozzá csak le ellenőrizve volt.
Most a vas csendesebb lett!!! ;-)
Végre eljött a várva várt Nagy Nap. Míg az asszonnyal Rómában kergettük a pillangókat, addig Cinecittám kalapács alá feküdt.
2006 tavaszát írtunk, mikoris 1 hónapos jogsimmal csókot adtam a "orr" jobb oldalának. Izzadt éjszakák s szédelgős nappalok után végre eljött az aranyeső, s a HNH szervízzel karöltve kiegyenesítettük a csorbát. Sőt, még a Herceget szájában tartó Sárkány is lakkot kapott.
Hol vannak már a berzenkedő tekintetek, a fitymáló avagy szánakozó szembogarak! Szemeteket most bátran idevessétek!
Ami még történt:
- olajcsere
- zöldkártya
- műszaki vizsga
- átnézés
- kézifék bezsirzás
- BOSCH szévédől-lapát szett
- alapjárattal kapcsolatos tisztítgatások
Mindez uszkve bruttó százhuszonötezer forint áron.

Mivel a kocsim úgy néz ki mint egy támadó menyét ezért vettem bele új rugókat Mifi cartárstól...:D Eibach 40/40 mm majd kiderül, hogy milyen lesz, ha belekerül.Milyen lesz a kiállása?:D:D
Ma felrakattam a nyári gumikat. A téli már kissé kopottas volt, de a legnagyobb baj az, hogy nagyon nem az ő mérete volt, ezért kóválygott az úton, mint a részeg biciklis. Ott is hagytam a gumisnál a téli szettet.
Így vettem, aztán egy alapos kihúzatás után leállt. 500 méter volt még hazáig, de legalább hatszor leállt. Konzíliumot tartottunk, mint kiderült, az intercooler csövet csak egy kábelkötegelővel rögzítették. :P
Egy lebilincselés, és talán ez meg is oldja a problémát.
Update 1: mégsem, még egy kicsit néha mindig beszeggat. Érdekes, reggel nem csinálta. Tényleg nőből van.