Blog
Fényszóró sötétítés..belevágtam én is, mert megtetszett, és a xenon is valahogy jobb vele.:)
Le kellett bontanom az első lökhárítót, mert megy Tiby-hez csinosításra, majd Krisz-hez fényezésre.
Ha már itt motoszkáltam, akkor már kapott egy GTA-look csinosítást.:)
Nem volt egyszerű, megszenvedtem vele, mivel sem a hőlégfúvó, sem sütő nem volt kéznél, így hidegen kellett szép lassan leszednem a búrát. Ezzel nem kevés idő ment el.
Jó lett, annak ellenére, hogy látványosan kopik valami lakkszerűség a fényszóró búrájáról...és mintha ez még nem volna elég: felrúgtam a leszedett lámpabúrát, ami a beetonon kapott gellert..ez nem az én napom volt.
Ez így tehát semmiképp sem végleges, később minimum a búrát cserélni kell majd.
(Jah, a lökösöket visszakapattam a helyére, mivel úgy elszüttyögtem az időt, hogy le kellett mondjam Tibyvel a találkát..:((( )
AMIRE ODA KELL FIGYELNI:
a búra leszedésekor figyelni kell, hogy a közvetlen alatta lévő műanyag (pontosan az, amit feketére akarunk festeni) ne jöjjön a búrával! Simán bele tud akadni a búrába, és elkezdi leszakítani. Nálam mindkettőnél tört a csavar.
Ha sikerül így levenni a búrát, akkor valahogy nem egyszerűen ki kell pattintani az index rész elötti bordázott kis műanyagot. Ez alatt van a nagy (festendő) műanyag rész egyetlen csavarja. (a túloldalon egy beakasztós megoldás van, tehát ha ez az 1 csavar lejött, akkor már lejön a műanyag.)
Ha sikerült letörni mindkét műanyagot (ahogy nekem), akkor van a legkönnyebb dolgunk: letört fül visszaragaszt, index elöl bordázott kivesz, és mehet a feketézés....:)))
Visszarakás:
-fényszóróház pereméből szilótrutyi eltávolít, búra pereméről detto;
-feketére fényezett műanyag helyére pattint, csavar becsavar;
-index bordázott műanyag visszapattint: na itt lesz anyázás, mert tutira le fog szedni egy kis festéket a fekete műanyagról. Ezt valahogy pótolni kell;
-új szilótrutyi a búra peremére+a lámpaház peremébe;
-búra óvatosan helyére rak, és valamivel 1-2 órára picit összeszorít.
Le kellett bontanom a lökhárítókat, mert megy Tiby-hez csinosításra, majd Krisz-hez fényezésre.
Most csupa kavicsfelverődés, alul járdasziget-nyomok + 1 pici baleset folytán festék folytonossági hiány...ha már csináljuk, kap egy szép kétoldali toldatot is elöl.:)
Egomra szééép lesz!
kihasználva a gyönyörű tavaszias napot, lecseréltem a téli abroncsokat a nyáriakra,
s megdöbbentem, hogy milyen zajosak a Goodyear Hydragrip abroncsok a Pirelli Sottozero téliekhez viszonyítva
2008.02.22. délután :)
Átvettem a szépséget. Egyik szemem sír, a másik nevet. Nagyon nehéz volt még odafelé azzal a gondolattal menni, hogy el kell hagynom a TI-t. Aztán azóta kicsit megnyugodott a lelkem, mert látom, hogy ezzel az autóval is sok örömöm lesz :)
holnap ha minden összejön,megyünk egy jo kis gokartozásra györzámolyra : )))
ez történt a héten:
-kardánbox berakás
-hátso lámpák beszerelése
-csomagtér javitás belülröl /festés/
a jövö héten belehuzok : )
Valaki letörte, vagyis visszahajtotta a bal tükrömet a munkahelyem parkolójában. Kb. 100-110-en dolgozunk ott. Persze, gazdája nem volt. Mindegy...
Vettem az Aggostyáni Alfa bontóban 9.500-ért egy TYC-et, amit nem lehetett bevarázsolni a helyére, a rövid kábelezése miatt. Kicsit szenvedtem vele, aztán visszavittem. Nem volt gond belőle, hoztam helyette olajat.
Két hét múlva, végre sikerült vennem Trencsikéknél egy tükröt. Balosat, de jobbkormányos Alfából valót. Nem szívesen hoztam el, Mondtam a srácnak, nem lesz ez jó. Meggyőzőtt, hogy eladtak 1000-et, és idáig mindenkinek megfelelt. Nincsen különbség a bal, és jobbkormányos Alfa első tükrei közt. Hát volt. Kifordult a tükörlap a házból, és még mindig nem volt normális pozícióban...
Kicserélni persze nem voltak hajlandóak. Sőt, igazán bunkók voltak. Ez sem számít...
Kicseréltem a házat, a bontott házba tettem a régi tükörlapot, és elektronikát-mechanikát.
Így most oké.
Többet ide nem megyek vásárolni. Ez biztos...
Bontott, bal oldali jobbkormánynos tükör. (nem jó): 10.000
Tőmondatokban: 1300 km oda-vissza. Az autó 8,5 liter fogyasztott. Nagyon meg vagyok vele elégedve :) Még a reggeli -12,5 fokban is nagyon könnyen indult. Ezzel túlléptük a 12000 együtt tölött kilómert. Hamarosan viszem olajcserére amiből eddig kb 2 deci fogyott, yuppee :)
Eljött az idő, hogy a kopott első Alfa emblémát lecseréljem egy újra. Ebben nagy segítség volt Pápai János, akitől sikerült vásárolnom egy eredeti emblémát, valamivel olcsóbban, mint a hivatalos.
Olvastam már itt megoldásként, hogy kifúrták a régit és úgy megrántva távolították el, de nekem ez a megoldás nem volt szimpatikus. Így szétszedtem elemeire a scudettot, hogy úgy távolítsam el a régi emblémát. A gyári öntapadós ragasztó annyira tartotta, hogy fúrtam 3 lukat a scudetto műanyagjába az embléma mögött, majd kalapács meg egy nyolcas csavar segítségével leütöttem a helyéről. Utána megtakarítottam a ragacstól az elejét, és helyére tettem az újat. Végül összepattintottam az egészet. Kb. negyed óra alatt megszépült a kocsi eleje...