Blog
Alkatrész cserélve, most megint megy mint állat.Azért turbóval jobb haladni :)
Na, ma voltam az akkumulátorosnál. Mindent lemért, minden tökéletes volt az autómon. Azaz majdnem. Ugyanis az ő műszere szerint 0,2-vel többet tölt a generátorom, mint az "elfogadott". Vicces, hogy emiatt egy 24000 Ft-s akku tönkremegy másfél év alatt. Legalábbis én nevetségesnek tartom. Végül abban maradtunk, hogy az általuk adott csereakkumat én nem adom vissza, hanem használom. Ez egy felújított Varta akku. Amúgy a srác próbált korrektül hozzáállni a dologhoz, de neki is vannak főnökei, így sokat nem tehetett. Mindenesetre a cég viszonylag elfogadható, de Bären akkut ne vegyen senki, mert egy kalap szar...
elkészült az alfa,itthon van,bár még nem teljesen egészséges! ingadozik az alapjárat alacsony tartományban be tortyog-rángat,3000-től meg minden ok!ugyan ez volt a baj az 1.6-os motornál is,azt hittem ez majd meg szűnik a motorcserével,de sajna nem!ezt még orvosolni kell!! cserélve lettek:- vezérműszíj, gyertya, tömítések olaj plusz szűrő!!
Ma volt egy kis időm gondoltam megbütykölöm a kulcsomat, ugyanis nem működött a távirányító része. Elemcsere és a csomi máris nyílik :D De a központi nem... Kulcs szétszed és kiderült, hogy hiányzik a gomb :))) A pótkulcsot gyorsan előkaptam és a kettőből gyorsan varázsoltam egyet :)
Így végre nem kell a kulcsot a zárba dugdosni :)
Hosszú idő után végre egy közös élmény. Kicsit egyenetlenül jár még, de iszonyatos erő lakozik benne. Karburátorhangolás után remek lesz majd, remélem. A szerelő unszolására fölé vittem azért 4000-nek. Ott már érzékelhetően energikusabb, mint volt. Csak menjen el még annyit gond nélkül amennyit eddig a gondokkal együtt.
Noshátakkor megtörtént az ékszíj, vezérműszíj készlet, vezérlésmódosító csere, generátor és klíma csapágy csere Szamosinál.
Késő délután hívott Attila /a szerelő/, hogy készen van Lukrezia. Gyorsan el is szaladtam érte, és valóban, teljesen kisimult a motor járása. Nem is volt nagy baj, a pillangószelep tengelyének volt valami beállítási problémája, illetve a kompjuter teljesen rosszul értelmezte a lambda-szonda jeleit. Ezért is volt, hogy miután lehúztam a szondát és a fűtését, sokkal jobban vezethető volt a kocsi, de persze nem tökéletes. A hangolás után ezen egy reset és újratanítás segített.
Most már tényleg olyan az autó, mint lennie kell: erős, rugalmas, kultúrált járású, és már 1700 táján fel lehet váltani. Szinte hangtalanul siklik, mint egy vitorlás, csupán némi gumihanggal kevert háttérzaj szűrődik be, miközben épp csak hallható a V6-os motor sejtelmes morajlása. Végre itt az igazi 164-érzés. Heuréka!
Addiktív.
Dinamit-Dobnál jártunk ma, és szereltettünk fel egy sport hátsódobot a csúnya gyári helyére.
Élmény ránézni mostmár a fenekére a gépnek. :)
Felkerültek a kerekded számokból álló matricák is.
Bár a kosztól még nemigen láccik, de erre való a 3. lépés!
- Boldog Tavasz -

Kicsit enyhültem az anyagi helyzet szorításából, így ma elvittem Lucreziát szerelőhöz, hátha sikerült hétvégére kigyógyítani a rángatásból. Jó lenne vele menni Pécsre a hétvégén. Pont ott volt még Mendieta Diabloja is, kicsit körbe is vizslattam :)
1
510
Fórum
Friss topicok
- A Stellantis menedzsmen...
- Giulia
- Zenebutik
- Filmek
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV