Blog
Bízva, hogy több hó nem lesz feldobatam a kerekeket:)))))
Hááát nagyon tetszik....akarom mondani ááááááááááááááá nagyon dögös lett tőle:))))
A nagyon szép tavaszias időnek köszonhetően, ma felkerült a nyári garnitúra végre, mert már a télieket nem bírtam nézni az autón. Egy kis mosás és festék pótlás után fel is raktam őket. Most már csak reméllem hogy az idő tavaszias marad.
hosszas előkészületek után ma végre átkerült a gép a lakatoshoz. A gyors befejezés helyett a pontosság a prioritás, mivel rengeteg kis apró rejtett zugba fészkelte be magát a rozsda.
Ma volt az első igazi napsütéses tavaszi idő.Rövidujjas sétálgatást ejtettünk meg a közeli erdőben.
Már mutatkoztak a tavaszi ébredés jelei,sok növény már kibontakozásba kezdett.
Az Alfa kellemes színfoltot képezett az erdőben :-)
Sajnos a képeken látható sérülést szenvedte el a kocsim. Nem vagyok fényező, de szinte alig roncsolódott meg a lemez, leginkább csak a festék jött le.
Ma az első kellemes napfényes, enyhe időben, úgy gondoltam, készítek néhány új képet a gépemről, mivel pont tegnap szépen le is lett mosva, mint rendesen minden héten. Az autóm adatlapján is kicseréltem az összes képet, de még ide is jutott néhány sztem jól sikerűlt. Ezek a Szegedi árvízi emlékműnél készűltek a Tisza parton.
Mivel a 147-en tetszett a sötétített lámpa gondoltam megpróbálom milyen lehet a 145-ön.Egy fél délutánunk elment rá, de szerintem megérte...és legalább nem kellett a sötétített lámpákért horror árakat kifizetnem.Egyedül csak a matt fekete festéket kellett hozzá megvennem.
Fényszóró sötétítés..belevágtam én is, mert megtetszett, és a xenon is valahogy jobb vele.:)
Le kellett bontanom az első lökhárítót, mert megy Tiby-hez csinosításra, majd Krisz-hez fényezésre.
Ha már itt motoszkáltam, akkor már kapott egy GTA-look csinosítást.:)
Nem volt egyszerű, megszenvedtem vele, mivel sem a hőlégfúvó, sem sütő nem volt kéznél, így hidegen kellett szép lassan leszednem a búrát. Ezzel nem kevés idő ment el.
Jó lett, annak ellenére, hogy látványosan kopik valami lakkszerűség a fényszóró búrájáról...és mintha ez még nem volna elég: felrúgtam a leszedett lámpabúrát, ami a beetonon kapott gellert..ez nem az én napom volt.
Ez így tehát semmiképp sem végleges, később minimum a búrát cserélni kell majd.
(Jah, a lökösöket visszakapattam a helyére, mivel úgy elszüttyögtem az időt, hogy le kellett mondjam Tibyvel a találkát..:((( )
AMIRE ODA KELL FIGYELNI:
a búra leszedésekor figyelni kell, hogy a közvetlen alatta lévő műanyag (pontosan az, amit feketére akarunk festeni) ne jöjjön a búrával! Simán bele tud akadni a búrába, és elkezdi leszakítani. Nálam mindkettőnél tört a csavar.
Ha sikerül így levenni a búrát, akkor valahogy nem egyszerűen ki kell pattintani az index rész elötti bordázott kis műanyagot. Ez alatt van a nagy (festendő) műanyag rész egyetlen csavarja. (a túloldalon egy beakasztós megoldás van, tehát ha ez az 1 csavar lejött, akkor már lejön a műanyag.)
Ha sikerült letörni mindkét műanyagot (ahogy nekem), akkor van a legkönnyebb dolgunk: letört fül visszaragaszt, index elöl bordázott kivesz, és mehet a feketézés....:)))
Visszarakás:
-fényszóróház pereméből szilótrutyi eltávolít, búra pereméről detto;
-feketére fényezett műanyag helyére pattint, csavar becsavar;
-index bordázott műanyag visszapattint: na itt lesz anyázás, mert tutira le fog szedni egy kis festéket a fekete műanyagról. Ezt valahogy pótolni kell;
-új szilótrutyi a búra peremére+a lámpaház peremébe;
-búra óvatosan helyére rak, és valamivel 1-2 órára picit összeszorít.
2
449