Blog
2008.03.27.: egy magas őz elém lépett hajnalban az erdőben, szerencse, hogy pont letértem a jó útról, és nagyon lassan mentem, de még így is elérte az autóm jobb oldali sárvédője az őz popsiját. Egy fél tenyérnyi horpadással úsztuk meg a kaosszérián, semmi másnak nem lett baja, alig hittem el, hogy csak ennyi történt. Nagyon masszív autó az Alfa. Az őz elszaladt. Fényezőhöz és lakatoshoz kel vinnem az autómat. Remélem, sikerül még műszaki előtt (2008.04.10- én jár le).



Az egész ott kezdődött, hogy két hete pénteken nem indult az autóm. Be lett bikázva, innentől kezdve nem volt gond vele. Aztán múlt pénteken 3 napnyi állás után megint nem indult. Itt már tudtam, hogy akksi csere lesz belőle. Aznap nem makacsolta meg magát többször. Majd hétfőn délután ismételten nem sikerült beindítani az autót. Akksi ki és fel lett téve töltőre. Másnap reggel töltőről le és vissza a helyére. Szépen indult is. 80 km megtétele után megálltam tankolni, de sajnos ismét cserben hagyott. Nagy nehezen sikerült találni olyan embert, aki adott egy kis áramot az akksijából. Csütörtökön rendeltem egy Exide X-Treme2 akkumulátort egy helyi autósboltban. 77 Ah-s, indítóárama 600 Amper. Másnap reggel itt is volt, ma pedig beszereltem a helyére. 2008 márciusi gyártás, 2 év garancia van rá. Haverommal megmértünk pár dolgot, töltés 14-14,05 V, indítózásnál 11 V-ra esik le a feszültség, üresjáratban 4 mA, bekapcsolt riasztónál 5 mA terhelés van.


Ma felkerültek a frissen szerzett alacsony kölcségvetésü görgöi a vasnak!Nejem,és a mazsolák miatt teljesen leharcolt vas,újra megdobbantotta a szivem!Az egyik,ha nem a legjobb formáju autó.


Ma gyönyörű napsütéses napunk volt, amit ideálisnak találtam az autó kitisztításához. Lemostam, kiporszívóztam és az üvegeket is át takarítottam a tiszta és biztonságos kilátásért. Speciális ápolószeres kendővel át töröltem a műszerfalat, a kormányt és a többi műanyag alkatrészt is. És végül a kasztnit is át kendőztem, hogy vakítóan ragyogjon:-))))




a mai napon volt egy kis szabadidőm. s mivel a múltkori akksi kivétel óta nem volt elérhető a CD-tár, ezét megpróbáltam a következőt: kivettem a CD-tokot, s majd ezt követően levettem a negatív sarut 10-15 másodpercre, s láss csodát a betárazást követően újra elérhetővé vált a rádió számára a CD-tár.


Ennek örömére lecseréltem a téli kerekeket a szép nyáriakra :)
Elötte még kapott egy szép külső mosást plusz a bőr is le lett ápolva vmi spéci trutyival.

ma levittem délben a lakatoshoz a gépet elvileg a hétvégén meg lesz : )
az a durva hogy kiveszik a szélcvédöket mert csak ugy tudják betenni a keretet,ha ezt tudtam volna akkor a szélvédöberakással megoldodott volna.....na mindegy...ez van.....
amugy összességében tetszett nekik a fényezés is de föleg az ülések : )
5L Valvoline Turbo 10W-40 + Olajszűrő
t.174.621
2008.03.28-án fékolaj, váltóolaj, motorolaj, olajszűrő, pollenszűrő csere lett elvégezve az autón. Plusz az egyik szimeringnél folyt az olaj, így azt is meg kellett javítani.
Km.: 104128
Motorolaj: Valvoline max life
2008.03.28-án megjavították az autó popóját. Volt rajta egy ronda pukli. A szerelő nagyon jó munkát végzett. Semmi nem látszik meg rajta. Plusz a lököst is lefújta, mert kicsit pókhálós volt.:-)))
Nagy az öröm!.-)))) Igen, igen igen!:-)))
A képek alapján olyan, mint ha 4 különböző színű autót látnánk. Ennek az az oka, hogy ahogy fényképeztem a popót nem ugyanoda esett a fényerő. :-) De az autó színe maradt az eredeti.:-)




3
410
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8