Blog

>> SzervizKazes☻ // Alfa 146 1.9 td, Bözsi // 2019-09-20

Nem vettem már utángyártottat... inkább bontott gyárit.

>> EgyébKazes☻ // Alfa 146 1.9 td, Bözsi // 2019-09-20

Gyári rádió. :)

>> EseményJCsabi // Alfa 145 1.4 TS // 2019-09-20

2 évig nyugi :-) Sikeres műszaki vizsgát tettünk.

Km állás: 186.300km

 
>> EseményRolee46 // Alfa 155 1.8 8v // 2019-09-20

Nem tudom miért,de valahogy nem tudok ellenállni a 155-s Alfáknak(Rosso-nak meg főleg nem😊)A sors összehozott még egy 1.8 8v-el😍Jelenlegi állás szerint teljesen üzemképes és remélem sokáig az is lesz🐽🍀.Sajna a megvétel után csak a Csátalja-Szekszárd útvonalon voltam vele,igy nagyon nem tudtam ki ismerni😔de nagyon jó volt vezetni.Már nagyon hiányzik😢😉.Közbe Anyósom (köszönet neki😉)elrendezte az átírását🤗igy ha legközelebb haza megyek már guríthatóm is ki a garázsból🤗😊.Pár dolgot szeretnék majd csinálni rajta ezeket majd blogolom😉
221388 km-l vettem most a jelenlegi km: 221450

 
>> SzervizSpeed0102 // Alfa 166 2.0 TS // 2019-09-20

Sajnos elfáradt a felxi cső illetve a kipufogó rendszer egyéb felfogató pontja is gány állapotban voltak.
Volt is hangja, ki is fújt a felxi csőnél.
Érden csináltattam meg, reggel vittem, este hoztam.
Most villany autó feeling van. Olyan csendes :D
Tökéletes lett. És 1 év gari is van az egészre :) Remélem, most egy jó darabig nem lesz vele baj. :)

 
>> EseményHardy // Alfa Giulia 2,2 Super // 2019-09-19

Olaszországból érkezett. Sajnos nem automata, pedig azt szerettem volna, viszont más minden benne van amit akartam. Nagyon jó vezetni. Teljesen más mint a 159. Míg nem találok másikat addig élvezem.

 
>> SzervizHardy // Alfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2019-09-19

Az autóból egyszer csak eltűnt az olaj estére, aztán másnap reggelre visszajött. Csak mivel közbe töltöttem bele egy keveset, így az olajszintem a maximum fölé került. Egyszer már csinált ilyen érdekes jelenséget az előző tulajdonosnál. Mivel lassan aktuális lett volna az olajcsere, így elvittem Várpalotára kicseréltetni, mert így nem akartam vele járni. Meg a többi szűrőt is. Gyorsan pontosan tökéletesen mint mindig.

 
>> SzervizSanyiJTD // Alfa Spider / GTV 2.0 TwinSpark // 2019-09-19

A történet egyszerű, 100km/h fölött picit búgott a jobbos kerékcsapágy, mondom majd a következő szezonra kicserélem idén úgyis kb. 150 km megy bele. Állt 2 hetet az autó, majd hétvégén elővettem, és hát katasztrófa lett :D

Gondolom a 15mm-es nyomtávokat sem köszönték meg.

30km/h-nál elnyomta már a kipuffogó hangját. Kiváló, rendeltem egy csapágyat, kicseréltem. Csere közben ellenőriztem a bal oldalt, nem vészesen ,de annak is volt hangja. Mondjuk ha elötte megemelem és ellenőrzöm akkor nem kell 2x rendelnem alkatrészt. Mindegy, mai nappal az is ki lett cserélve.
Nagyon könnyen szétjött amúgy minden, csapágylehúzó alkalmazása sem kellett.
Rézpasztát használtam minden csavarra, és nyomatékkulcsal húztam le a kerekeket.

U.i. Az állást az ablaktörlők is megsínylik, konkrétan meghülyül tőle. 1-es fokozatban rendszerint megáll a szélvédő közepén. Többi fokozatban működik... Ha van használva, "bejáródik" . Ha valakinek van erre "orvossága" írja meg. Köszönöm. :)

Update 2020.04.16. A kerékcsapágyak megint búgnak nagyjából 1000km után. Vicc... Próbálkozunk a garanciával...

 

Horváth Bélától beszereztem egy fekete tetőkárpitot, a cserét én csináltam. A műanyagokat, fekete fújható fóliával fújtam be.
A napellenzőt fekete textil festékkel fújtam be.

 
>> EgyébSpartan // Alfa 159 2.4 JTDm Ti. SW // 2019-09-19

Végre asszony meglepett egy régóta vágyott váltó és kézifék szoknya szettel, azért mi sem jobb elfoglaltság mint szépíteni a járgány apró részleteit. A kezifék szoknyától feltem a legjobban, mert sehol se talaltam infót a cseréjéről. Ennek ellenére mégis meglett 2 perc alatt csak felülről meg kell nyomni lefelé a felso végét higy ki tudd akasztani. Nagyobb szívás volt már maga váltó, mert ott is csak a panel kiszedesere talaltam instrukciót. A szoknya alulrol visszahajlik egy műanyag peremre, amiből kampós pöckök álnak ki. Ezekre csuszik rá az alsó műanyag szorító keret. Valamint felülről meg egy ezüst vékony diszkeret. Valószínű valaki cserélte már előtte mert az is már 3 darabra volt repedve. Ovatosan feszítve apránként a pöcköket apró mozdulatokkal is sikerült a 8-ból a felét letörni. Ezért volt szívás betenni az újat, mert ezek valamennyire pozícionálják is a szoknya szélét. Plusz ugye alulrol még közben a nem tartani a disz keret darabjait, mert az is plusz feszitest ad a keretnek. Kb 45 perc szenvedésembe és hajszál ám a került, de szerintem megérte.