Blog
2019.09.11 egy nagyon sötét nap lett az életünkben azután, hogy kb: 1 éve leszereltem a határrendészettől és felkötöztünk Bp XXI. Kerületébe egy frissen vizsgázott motoros fiatalember megtörte az én kis Wolfykámat :( A motoros körülményekhez képest jól van egy enyhe agyrázkódással és kéztöréssel meg úszta esetet, viszont az ő Kawasakija végleg kuka, 2019.09.18-án jön a kárszakértő felmérni a kocsit, hogy mennyi lehet a kár még nem tudom csak sejtem, hogy az 500e környékét súrolja. + ott van a helyszínelés még nem tudjuk kit hoz ki hibásnak majd a Közlekedésrendészet :(
De van már fény az alagút végén lesznek alkatrészek a feltámadáshoz, már csak egy ügyes és nem túl drága karosszériást kellene találnom.
Újra eltelt három-ezer kilóméter és ismét átcseréltem a kerekeket.
Óra állás: 330353km
2018.05.12-én volt az Őrségben a XIX. Selenia Rally.
Ma egy lelkes csapat újra végigment az útvonalon.
Giuseppével képviseltük a fedél nélküli szekciót.
Egy néma csöndben felhúzott ablakkal történő eladási próbakör alkalmával felfigyeltem két zörgésre. Egyik az első ülés, a másik pedig a hátsó ülés alatt, mindkettő a jobb oldalon. A jobb első végül 2 külön zörgés volt, az egyik forrása egy az ülés alá csúszott izzókészlet, a másik pedig egy kábel/csatlakozó a pollenszűrő ajtónak csapódása.
A jobb hátsó forrását az üléslap alatt kerestem, ezért az egyszer használatos patenteket eltörve kiszedtem a lapot, ami alatt lévő idegen tárgyakat eltávolítottam :-)
Az FL után az ülőlap rögzítése némileg változott, nincs harmadik rögzítő fül mint ahogy az Pityukoma blog-jában látható, csak az egyes és kettes fülek vannak.
Elkészültek az ajtóbehúzók, Rendes József keze munkàja. Ezúttal is szép munkát végzett, így végre vége a máló gumiburkolatoknak. A tatai bontóban vettem hozzá új csavartakarókat is.
Egyre jobban kezdett beszivárogni az utastérbe a kipuffogógáz szag. Mint kiderült, már olyan volt a hátsó dob elötti, és a kipuffogó vége közötti cső, mint az ementáli sajt. Késöbb le is szakadt a dob.
Most kapott szép új gyárival megegyező hátsó dobot, és ki lett cserélve az összes tartógumi.
Melegedett az autó hosszabb araszolgatás után. Elvittem a szerelőhöz. Először kicserélte a termosztátot(. Amikor elhoztam jónak tűnt, de már a hazafelé úton megint elkezdett túlmelegedni. Vissza vittem kitakarította a hűtők közötti részt hátha amiatt melegedik. Végül úgy tűnik megoldódott a probléma.
Az első szervizlátogatás alkalmával klíma töltés is megtörtént.
A fehér felni elhülyegyerekautósítaná....így sav, homok, színterezés lakk....lett a program. 2 hét múlva fel is megy.
Valami nem oda illő festékkel már korábban lefújta valaki.
Letisztítottam csiszoltam alapoztam és matt feketére fújtam.
Eltelt kb 1000 km a motorfelújítás óta.
Következett egy olajcsere és összegyűlt egy szép kis hibalista is.
Ennek eredményeként cserélve lett a lmm a lambdaszonda és a katalizátor.