Blog

Supersprint :-) Fent. Álom!!

 
>> EseményBettus // Alfa 147 1.9 JTDm 150LE // 2019-05-07

D.Z.-nél jártunk átvizsgáláson: a nyilvánvaló karosszériahibákon kívül mindent rendben talált :-)

 
>> EgyébBettus // Alfa 147 1.9 JTDm 150LE // 2019-05-09

Frusciante oldalán olvashatjátok IDE kattintva :-)

 
>> Eseménypettinke // Alfa Stelvio Super 2.2 D AT8 RWD // 2019-05-09

Zolitól kezembe kaptam a kulcsot, cca. 20e km van az autóban, 2018 januárban vette át.

 
>> Autóápolásmarci91 // Alfa 146 1.6 TS // 2019-05-09

Elkezdtek megereszkedni az ajtókárpitok szövetbetétei és már szégyeltem. Hallottam fél füllel, hogy a 145-146-osoknál ez csak idő kérdése és eljön, így a bontókban nem is nézelődtem. Először gondolkodtam, hogy visszaragasztom az eredeti szöveteket, de mivel már koszosak is voltak és az eredeti ragasztómaradvány is teljesen átitta, vettem inkább szép új szövetet rájuk.

Bármilyen hihetetlen, de a munka legnehezebb része az volt, hogy az eredeti összeesett szivacsos-ragasztót eltávolítsuk. Mindenfelé pergett a ragadós por jellegű szivacs. Szintetikus higító és némi vakarászás és kompresszoros fújkálás segített, majd jött a kimaszkolás. Ragasztó spray-t használtunk, aminek az ára húzós (3000 Ft körül van), de jó vele dolgozni és a szövet biztosan nem lesz puklis. A szövetet a Porex Kft-nél választottam ki, 2 métert vettem (fix 140cm szélesség) 4000 Ft-ért. A színe kissé szürkésebb, viszont az eredeti szövettől jobb tapintása van és kicsit vastagabb is. Volt ezalatt még egy hasonló kategória, de én azt nagyon gagyinak találtam, annak métere egy 200 Ft-al olcsóbb lett volna.

A kárpitokra 2 centit ráhagytam átrajzolásnál, mert először be kell tömködni őket a hajlatokba és csak utána érdemes a tapétavágó kést végighúzni a peremben. Az ajtó fogantyúkat 4 csavarral le lehet szerelni a kárpitról.

Az eredménnyel én elégedett vagyok :) Még ugyan nem szereltem fel őket, de a hétvégén sor kerül arra is.

 
>> Szervizkrass // Alfa 156 1.8 TS Distinctive // 2019-03-11

Az idő és a kilométerek megették már a fékeket, vállasak voltak a tárcsák is, továbbá csikorgásra is hajlamos volt. Ezért 4 új tárcsát és hozzá betéteket is kapott az autó.

Ezenkívül két első felső és egy jobb alsó lengőkar is cserére érett és a jobb oldali féltengely gumiharang megrepedt (már "nedves" volt a redő). Ezeket is kicseréltük, ha már úgyis fel volt emelve.

 
>> Tuning és extraSporter // Alfa Giulia Veloce 2.0 TB Q4 // 2019-05-09

Megjött a cucc Olaszországból, gyorsan fel is pattintottam :)
Én megrendeltem a hátsó dobon kívül az összekötő csövet és a szűkítőt is, ami ahhoz kell, hogy mindenféle vágás és hegesztés nélkül, bilincsek segítségével át tudd alakítani (és ha akarod vissza) az autót. Igazából a szerszámokon kívül semmire másra nincs szükség, a csomag mindent tartalmaz. Nekem röpke 2 órát vett igénybe a művelet.

Na, és a hangjáról: kellemes öblös mély hangja lett, egyáltalán nem üvölt még magasabb fordulaton sem, szóval simán el lehet vele vinni a szülőket is a templomba :)

 
>> Autóápoláskrass // Alfa 156 1.8 TS Distinctive // 2018-10-01

Már elég idő eltelt, hogy visszavigyem a kocsit az alvázvédelem felülvizsgálatára. Kapott alapos alvázmosást, ellenőrzést. Itt-ott kellett csak a leverődésnél pótolni a réteget. Így továbbra is nyugodt lehetek az alvázi rozsda felől.

 
>> Autóápoláskrass // Alfa 156 1.8 TS Distinctive // 2019-05-09

A küszöbök illesztési csíkjain megkopott már a festék, ezek közül 3-on csak a a cink látszott ki, rozsda nem volt. A negyediken már volt egy kis rozsda is. Ezeket megcsináltattam egy fényezővel, így szebb és remélhetőleg rozsdamenetes marad az autó.
A képen a bal hátsó illesztés csiszolását kezdték meg, amikor kirakták kicsit az útra a műhely csereberénél.

 
>> AutóápolásPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2019-05-08

Gépi polír és nano kerámia bevonat. Csomagtér kárpit tisztítás 3M dörzsölés mentes technológiával meg a beltérben egy kis apróság. Varázs garázs autókozmetika Győr. Szépen kijön a blu cosmo színe.