Blog
1db tökéletes állapotú, használt, fekete színű Vitaloni visszapillantó tükör beszerezve.
Mivel már nem azt a világot éljük, hogy cd-ket irogassunk ki, és a gyári fejegységet nem állt módomban lecserélni, maradt az az opció, hogy beszerezzek egy Yatour-t. Gyors bekötöttem, de az istenért sem akarta a pendriveon lévő zenét lejátszani.. (pedig úgy neveztem el a mappákat, ahogy kérte). Meg lett próbálva másik pendriveokkal, 4-ből mindössze egy darabot ismert fel, szóval inkább átváltottam memóriakártyára, azóta szól a nóta.! :D


Miután megkapta a rendszámot az új autó, egyből olaj, szűrők cseréje, és még elvittem futómű beállításra is, mert hamar kiszúrta a szemem, hogy egyenesen megyek de a kormány jobbra áll vagy 5 fokot. Beállítottás után már más is kiszúrta a szemem, mégpedig a víz hőmérséklet nem akarta még csak a 80-at sem elérni. Oké termosztát rendel, hamar meg is jött, de ennek a cseréje nem ment olyan egyszerűen, de azért sikerült minden, és most már szépen áll 88 fokon :)


A 2 éve használtan vett 4 téli gumim már igencsak megkopott, ezért úgy döntöttem veszek 4 újat. (195/60 - 15). Darabja 15.500 Ft volt.

Nyaralás előtt pár nappal a generátor feladta a szolgálatot. Kapott egy 0km -es bontottat, remélem ezzel nem lesz több baj.


Eljött az idő.
-Egy menyétnyalásnyit kotyogott az egyik féltengelyem, ugyhogy csere mind a kettő.
-Kötelező olajcsere
-Uj sportféktárcsák (lyuggatott), brembo fékbetét
-Egyik tolatoradar szenzor meghalt, ugyhogy az is csere
képeken a régi mindenből


Olajcserekor vettem észre,hogy olajosak a cooler csövei.Egyrészt ez némi tömítetlenségre enged következtetni,másrészt olaj van a coolerben és a csövekben.Vettem hát 1 liter brigéciolt,és gondoltam alkalom adtán kipucolom.Hát ma jött el az alkalom.Lebontottam a felső csövet.Konstatáltam,hogy felfelé nem fog kijönni.Lekerült a haspáncél.Az alsó cső.A sofőr oldali ködlámpa ki.És a műanyag elemből ami a coolerre vezeti a levegőt kipattintottam az elválasztót.Így előre lehet annyira húzni,hogy kiférjen lefelé a cooler.Beleöntöttem a brigéciolt.Megráztam,és kiöntöttem a koromfekete löttyöt amivé vált.Ezt párszor megismételtem.Lemostam kívülröl is,és a csöveket is kipucoltam vele.Utána addig mostam mindent vízzel kívül belül,míg inni lehetett volna belőlük.Hőlégfúvóval mindent alaposan kiszárítottam és ment minden a helyére.Kb 4 óra volt a mutatvány akna nélkül.
Gegee is ment Csörihez, így volt olyan kedves, és elvitt magával, így egyszerűbben el tudtam hozni 159-et a felújított turbóval.
Nem siettem el Csöriéktől és a műhelyben folytatott beszélgetés során szó esett a Giuliáról is. Csöri mondta, hogy Veszprémben az AUTÓ-FORRÁS Kft. szalonjában van kiállított Giulia és tesztvezetési lehetőség is. Így amíg Gegee 147-esének szervizelése zajlott elgurultunk Veszprémbe, hogy megnézzük az új típust.
A kiállított fehér példányt kinyitották nekünk, így minden részét megcsodálhattuk az autónak. Kis várakozás után megérkezett a tesztvezetést biztosító munkatárs.
Tesztvezetni egy 180 lóerős 2.2 JTDm motorral és manuális váltóval szerelt példányt volt lehetőségünk. Balatonalmádi-Vörösberényig (kb 12 km) vezetett el Gegee, majd ott cseréltünk és én vezettem vissza a szalonig az autót.
Nagy élmény volt, bár a 180 lóerős motort kicsit erőtlennek éreztem a hátul 255 mm széles gumikkal szerelt járgányhoz.










