Blog
Eladva, jó helyre került. Beszámolták az utódjába.
Van egy barátom aki fényezőként dolgozik., és maradt egy pici festéke , kidobni nem akarta így hát ez lett a végeredmény. :)
Csiszolás után került rá két réteg alapozó és két réteg lakk is . :)










Olajcsere alkalmával fény derült pár problémára , de ezzel akkor nem számoltam. Miután megtörtént az olajcsere és egyebek, leraktam a garázsba, és mikor pár nap múlva lementem láttam a cseppeket alatta. alánéztem és láttam hogy ez bizony hűtővízz !! :( Elkezdtem nyomozni hogy honnan is jöhet, és láttam hogy a hűtő sarkából szivárog ... elfáradt , cserélni kell .
Gyorsan el is mentem az unixba , persze nem lehet kapni ... Mentem tovább a Bárdinál szerencsére van . Meg is reneltem .
Elkezdtem kiszerelni.
- műanyagok lebontása körbe
- felső összekötő elem lebontása, ehez van hozzá csavarozva a hűtő is.
- hűtőcsövek leszerelése
- Ventillátor keret leszerelés ( klíma konenzátor is ehez van hozzácsavarozva )
- lökhárító leszerelés , szervó olajhűtő és klimahűtő leszerelése.
- és már kint is a hűtő ... :)
Mivel az alsó hűtőcső gyorscsatlakozós, ezért azt a helyén nem tudtam leszedni, csak miután kiszedtem a hűtőt. De sajnos mikor szenvedtem kifele valami elvágta ezt az alsó csövet. :(
Elugrottam az unixba hogy vegyek... természetesen nincsen ... Bárdinál ... nincsen ... telefon a körzeti bontóknak ... nincsen.... felhívtam itt Győrben egy Fiat alkatrészboltot tudtak is volna rendelni de csak gyárit 17.000 ért.... és két hét mire megjön olaszból...
Mikor már kezdtem agyérgörcsöt kapni felcsillant a remény és a Veszkényi bontóba sikerült találni egy bontott darabot... Köszi Dzsozy hogy elhoztad ! :)
A visszaszerelés szerencsére zökkenő mentesebben ment mint a szétszedés. minden klappolt és minden a helyére került idővel. Kapott természetesen új fagyállót is . légtelenítés után tökéletes. Szerencsére.
Legalább most már ez is új benne ;)
Jöhet a szervó cső csere. :)
KM: 257.250










Alacsony olajszintet mutatott a kijelző, így adtunk neki 2 litert a megszokott Seleniából.
Elgurultunk Győrbe, hogy megejtsük a negyvenezres szervizt.
A menü a szokásos volt:
- olajcsere (20e km után 43%-on volt az olaj)
- olajszűrő
- pollenszűrő
Extraként:
- motor update
- TCT update
Mintha finomabban váltana, de lehet, hogy csak placebo.
Óraállás: 38.525 km
u.i. 1.
Megnézegettem Giuliát is a szalonban. Komoly autó lett.
u.i.2.
Hazahoztam a dobozokat, mert jól mutatnak. A véletlenül kidobott Racing dobozok helyett jók lesznek garázsdísznek.



Kapott a paripa 2 új nyári gumit, mert megérdemli! :)
Újabb olajcsere történ 175e-nél. most semmi más.
Ma feltettem a frissen érkezett kormányt :)
Hát nem volt egyszerü.
Légzsákot már a 7 elején kivettem. (Rutin már megvolt, Mito-én gyakoroltam eleget)
Terv az volt, hogy héjjat leveszem, kábeleket kifűzöm, és a héjból kipattintom a gombokat. Ezzel eddig nem is volt semmi gond.
Új kormány megjött. Héjja elkezdtem levenni. A másikhoz képes ezt csak 2 csavar tarja alul középen. Kétoldalt, a héjjon bötykök vannak, emiatt óvatossan kell feszegetni hogy lejőjjön, El ne törjön! Na ez is lejött.
Itt állt meg a tudomány. Csöri irta hogy cserélte a gomsort. Nekem az új kormányon lévő müanyag tok, amibe vannak a gombok, meg sem akart mozdulni. Próbáltam finoman feszegetni alálesni, hol,mi fogja... de semmi!
Feszegetést abba hagytam, mielött eltöröt, vagy megsértem a bőrt...
Gombok maradtak!
Így is szép :)







1
527
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
- Spider
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV