Blog
- életkor: 326 nap
- km óra állás: 37.984 km
- össz. menetidő: 541,07 óra (22,54 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.282,84 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,86 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 20,12 Ft/km
- átlagos napi futás: 116,51 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,92 %
Elérkezett az olajcsere ideje! Motul olaj került a kicsikémbe, emellett
olajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő is cserélve lett. Plussz az alsó turbócsövem szétszakad és alig ment az autóm, füstölt, kifújt szoval minden baja volt, de egyből javítva lett, mostmár tökéletes!
172000km
"207.500KM"
2 évet bírt ki a hátsó dob, így most csináltattam hozzá a www.paragikipufogo.hu -nál egy egyedi gyártású a gyárival elvileg megegyezőt.
Angliába szólított vissza az élet. Autó vásárlásnál nem is volt kérdés milyen autóm lesz kint t. 2008 160e km 1 ev teljeskörű garancia.
A mai nap fény derült miért nem megy a világítás hátul.
Össze éget a vezeték a kötegben. Remélem holnap a fiúk sikeresen fogják tudni orvosolni a gondomat a szervízben.....
:-)

A mai nap kicserélődött eme alkatrész. Valami oknál fogva egyik pillanatról a másikra nem akart világítani a lámpa hátul. Izzókat kicseréltem, hátha.... Ezután jött a kapcsoló csere, hátha.... Egyik megoldás sem vált be sajnos. Aztán egy véletlen mozdulat után megvilágosodta :-) a hátsó csomagtér ajtóban elszakadt egy vezeték és ennek okán össze olvadt a többi is :-(
Hát ez van.... Holnap vezetékek javítása lesz a projekt aztán reméljük rendbe lesz minden......
Tolatólámpa kapcsoló: FACET 2000Ft


4k.
Ez nem felbontás :)
Szép csendben eltöltöttünk 4000 közös kilométert.
Az egyetlen hiba amit észrevettem, most hogy bejöttek a hűvösebb idők, az hogy a fűtés elég furán működik. Vagy hideg , vagy meleg levegőt nyomat. Hiába állítgatom nem tapasztalok átmenetet.
És asszem vennem kell papucsokat, mert a nyirkosabb időben egy rendes indulásnál tekeri a papucsokat, de dúrván :)
Az előző blogomban írtam,hogy téliesítettem. Sajnos nem voltam elégedett az esztétikával. A GT sárvédői jóval szélesebbek ,mint a 156-os Alfának, szóval nagyon benyelte a teledialokat. Oldalról még akár jól is nézett ki ,de szögből nézve nagyon nem tetszett. Nyomtávozni ilyen filléres felnit nem áll szándékomban, szóval vásároltam 17-es gyári sűrűküllős garnitúrát. Ez se az a nagyon széles példány, el tudnám viselni 10mm-el kijjebb, de azért köszönő viszonyba sincs a régivel. Igazából tetszik. Sikerült egy jó üzletet kötnöm, és ami a legjobb az egészben szinte zsír új téligumik vannak rajta (7mm).
A telediálra meg már meg is van a vevő egyben.
km : 195960km
Szóval 295km-t tettem meg a 16-os szettel, most újra kezdődik a 17-essel. :)





Végre vége a cicergésnek lecseréltem az összes görgőt és az ékszíjat.
Hát 329 000-et elérte az óra (280 000km-rel vettem), az olajnak elvileg 20ezret kéne kibírnia de nem hagytam tovább.
SCT hosszbordásstíj 2056HUF
Dexwal vez görgő 2960HUF
Dexwal 2. vez görgő 2842HUF
Dexwal fesz görg 4399HUF
MANN olaj szűrő 2 600HUF
TOTAL Quartz 9000 5w40 3080HUF (csak 2l kellett vennem volt itthon 4 l)
SCT légsz.: 1 559HUF
Filtron üza. sz.:1 892HUF
ZAFFO pollen sz.:3 783HUF
szállítás 860 HUF
a Zaffo Pollenszűrő továbbra is jó...
0
540
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Zenebutik
- 155
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV