Blog

>> Tuning és extram35076 // Alfa 156 Alfa 156 2.4 JTD (1997-2002) // 2016-06-17

Végre kifehéredtek az oldalindexek

 

Klíma feltöltés és fertőtlenítés by Élő Lajos Győr

 

Szükségem volt kuplung munkahenger tartó konzolra és üzemanyagtank tartókra. Csöri mester beszerezte és beszerelte.

 
>> Tuning és extram35076 // Alfa 156 Alfa 156 2.4 JTD (1997-2002) // 2016-06-17

A hűtőrács krómozott elemeit feketére fújattam - fotók hamarosan.

 
>> Tuning és extratheBanyai // Alfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-06-16

Megkapta a GT is a megérdemelt új szőnyeggarnitúrát.
Piros szegény, piros hímzett Alfa Romeo logoval.

Barátnőmtől kaptam szülinapomra.

Gyerekek....
Terpni lemez hatású "szőnyeggel" vettem meg a kocsit......... (Erre most hagyok időt)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mielött az enyém lett elhatároztam, hogyha birtokolni fogom ,az lesz az első ,hogy kirepítem az autóból. Így is lett!

Ezért a bordó bőrért egyébként odáig, meg vissza vagyok.

 
>> AutóápolástheBanyai // Alfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-06-16

Mikor megvettem az autót feltünt,hogy a felülete olyan,mint a csiszoló papirnak.
Fényezőé volt az autó, ráködölődött a lakk.

Első körben levettem az előző tulaj matricáit (nem tetszettek)

Elővettem a polírgépem, az összes polírcuccom, és kezdetét vette a renoválás.

6óra kőkemény munka után az autóra nem lehet ráismerni!

Segítségemre az AUTOGLYM termékek voltak, 3lépcsőben políroztam fel.
Az ablakokról a lakk le lett sikáválva (Köszi Flagzon) ,és arra is kentünk Autoglym Glass Polish-t.

-Autoglym Paint Pro Stage 1
-Autoglym Paint Pro Stage 2
-Autoglym SRP (Super Resin Polish)
-Autoglym Glass Polish

 
>> Tuning és extratheBanyai // Alfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-06-16

Csúnya, ütött-kopott volt a váltógombom.
Nem is bírtam sokat nézegetni, kivettem, fémig csiszoltam, lefújtam pirosra.
Megszáradt, lecsiszoltam, majd szálirányosan csiszoltam le, és mattlakkoztam.
Szerintem patent lett, tiszta Honda Type-R :D

update: Később át lett bőrözve, gyönyörű!

Folyadékszivárgást észleltem a garázs padlóján, ezért ma felkerestem Csörit a probléma feltárása érdekében. Kiderült, hogy az olaj-nívópálcánál található tömítés adta meg magát és emiatt szivárog az olaj a motorból. Az autó Várpalotán maradt, remélhetőleg jövő hét szerdán visszakapom a vasat.

 
>> Tuning és extratheBanyai // Alfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-06-16

Hát.... 2nap és kb 150km-ig bírtuk a gyári teljesítménnnyel. A 156 után igen gyengusz volt az autó.

Roland159 barátommal kitisztítottuk a MAP senzort (volt baj), lefalaztuk az EGR-t, és a chipet, mint mindig Manky barátom írta, és küldte át. Az autóra én töltöttem fel.
Így már haladósabb, maradhat. :D

Tartós, kíméletes progit akartam, így lett kb. 180le 380nm

 
>> SzerviztheBanyai // Alfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-06-16

Miután megvásároltam az új autót ( 2016.06.03 ) egy pénteki nap, hétfőn már rendeltem is a szervízhez az alkatrészeket.
Az autó nagyon-nagyon jó állapotú volt, olaszból jött, teljesen rozsdamentes, gyári fényezésű a gép. Ami feltűnt,nincs kézifék, és a hátsó féktárcsák csere érettek. Még ez-az beugrott, részletesebben :

-Olaj : Q8 5W40
-Olajszűrő : Bosch
-Levegőszűrő : Bosch
-Gázolajszűrő : Sofima
-Pollenszűrő : Aktívszenes, márka passz...
-Hátsó féktárcsa : Textar (a betétek újak voltak)
-Kézifék kötél , jobb-bal : Cofle
-Felső motortartó bak : Márka, passz

Előző tulaj cserélt elöl komplett féket (Textar), és hátul betétet, szintén Textar.
Nagy költség lett volna gondolom két hátsó tárcsa, így az rám maradt......
Így lényegében az egész fékrendszer teljesen új!!!
170.000km-nél történt vezérlés csere.

Szerelésért köszönet Hjuee Barátomnak!

189350km-nél történt a csere.