Blog
Még mindig tart a Nafto kft. rombolásának helyrehozása. Az új jobb hátsó elem már részben a helyére került. Mivel az 5 évvel ezelőtti baleset után a Nafto kft. remek szakemberei nem húzták ki rendesen az autót, ezt most kell megtenni.
Néhány friss kép róla.










Amióta megvettem az autót, terveztem, hogy az autó alját is lemosatom, mert igaz nem használták sokat, de nem tudhatom utólag, hogy négy év alatt mi kerülhetett rá. Környékemen nincs erre lehetőség, illetve lenne, de azért nem viszem el bárhova az autót, főleg ha semmit nem tudok róluk. Május 6.-án a totalcar lehozott egy cikket, Kell az alvázvédelem! és elolvasása után felhívtam őket. Kaptam is mosásra időpontot. Május 27.-ére. Iszonyatosan be vannak telve. Rozsda elleni védekezésben az alvázmosás is bőven több mint a semmi, ha a jövőre gondolunk. Szerencsére semmi baja nincs az autónak alulról, de meglepődtem volna, ha lett volna rozsda. :) Vegyszeres kezeléssel kezdték, majd bő vízzel lemosták az autót. Szerencsémre végignézhettem és bátran merem ajánlani őket. Mellettem egy OT Mercinek az alvázvédelmét csinálták és eléggé alapos, jó munkát végeznek.
Hétvégén levezetésképp letöröltem a motorteret portörlő kendővel. Így már teljes a kép.











Már egy ideje hallottam ,hogy kifújt a rezonátorcsőnél a kipufogó ezért ki lett cserélve
Kép:Elötte-Utánna
Költségek:
Rezonátorcső:7000 Huf
Tömítés:600 Huf
Munkadíj :nem volt


Beültünk a Tesco pakolójában a kocsiba és indulok. Hibakód: Abs&VDC.
Mondom, nem hiszem el, fél napja hoztam el a szervizből (vezérléscsere), ennyire vissza akar menni?!
És most jön a tényfeltáró bejegyzés.
Régóta szarakodott a csomitartó világítás. Kábelköteg el volt szakadva mint kiderült. Se féklámpa se tolatólámpa.
Szigetelőszalaggal ideiglenesen megcsináltam de csere lesz belőle. Ja még biztosítékokat kell cserélnem.
Update: Egy bizti volt kiégve, a tolatólámpához tartozó. Kicseréltem és semmi hibakód,semmi rendellenesség.
Még nem ment le a 60ezer km a vásárlásnál megejtett vezérlés cserétől, de már olyan csúnya hangja volt a hosszbordás vezetőknek, hogy nem tűrt halasztást.
Nomeg nem akartam 2× fizetni munkadíjat.
Cuccos: 56800ft
support: 25K
Km: 165363

Holnap hivatalosak vagyunk a 159 találkozóra Velencén.
Ma kapott egy belső takarítást, ellenőriztem a szinteket, a keréknyomásokat és a plexi helyére bekerült a nyári szélfogó háló.
Holnap indulás előtt még meglátogatjuk a kézi mosót és irány a VTT!




Mint régebben írtam a bőr vezető ülésemnek rossz volt a magasság állítója.
Sikerült szereznem egy működő bontottat, most pedig kicseréltem. valószínüleg a racsni rész tört el régiben.



Hátsó féktárcsák (CAR 142.1729) és fékbetétek (Textar 2515601) cseréje
75 500 km