Blog
A katalizátor és a hátsó dob közötti kipufogó tartó elfáradt (letört a csőről), a hátsó hídhoz verődve hangosan jelezte a kipufogó, hogy itt az ideje a javításnak. Janóék nem tudták azonnal elvállalni így átmeneti megoldást kellett találnom.
A megereszkedett csövet emelővel megemeltem egy kicsit, a cső és a tartó közé szakszerűen beillesztettem a vaskupacomból recirkulált használt Scorpio hátsó fékbetétet és két awab bilinccsel rögzítettem törött végtagot. Az emelőről leeresztve szépen feszesen tartja a helyén a kipufogót. Addig is jó lesz így amíg eljutok Janóékhoz...

Sikeres műszaki vizsga 2018.05.26-ig. :)
A rádió körülő középkonzol műanyag elemet már egy ideje csúnyácska, elkezdett lekopni és ilyen ragacsos csúnya lett a felülete. Ha már azt lefújtam nem maradhatott ki a középkonzolból semmi, mind kapott 3-4 réeg matt fekete festéket, ki lett minden takarítva, és az előző tulaj eléggé kokányúl rakta össze, most minden csavar a helyén minden ott van megfogatva ahol kell, semmi ragasztás. A képek nem adják át annyira, főleg hogy sötét volt, vakúval készültek a képek.
Az olajszint jeladó kábele szintén mocskos módon rá se volt dugva a nívós jeladóra, egy ellenállással megoldották valahol valakik. Rádugva folyamat égett a visszajelző lámpa. Marklarnal volt egy jeladó, kiteker, új berak és müködik. Még azt is megnéztem hogyha nem tekerem rá hanem kihúzom az olajból kigyullad-e, hát kigyulladt a visszajelző. Szóval szuper.
Szintén Marklartól kellett egy balós ködlámpa, megvolt repedve. Szerencsére még egy gyönyörű állapotban lévő, gyári Carello párost siekrült szereznem. Szóval még egy jobbos tartalék is maradt :)
Meglepetés kedvéért Marklartól van a két kipufogó vég is, amiket jövőhéten viszek kipufogóshoz és felrakatom, úgyis kell a flexi csövet csinálni, elkezdett mellette kifújni.






Végül beadtam a saját derekam, a külső visszapillantók tükörházborítását krómhatású műanyagra cseréltem.



Kicseréltem az első féknyereg kengyelek vezetőcsapjait és betétjeit és friss zsírt kaptak .
Tervszerű volt már a lógás megelőzése és a piszok és kenőanyag csere miatt.


Csak nem hagyott nyugodni a felújított futómű tekintetében néha bal oldalról inkább kanyarodáskor ritkán alig hallható kip-kop jelenség. Nem is tudom miért nem ezzel kezdtem korábban (vélhetőleg az új alkatrészek miatt), aláfeküdtem és megemelés nélkül megcibáltam a kanyarstabilizátor rudat. És lám kip.kop , mondom de jó ereszthetem le a bölcsőt stb... Aztán megemel , kerék le , megvizsgál , mondom magamnak ránézek a szilentek csavarjaira és egyszerre ledöbbentem és megkönnyebbültem . A bal oldali motor felé lévő amiben merőlegesen van a csavar ki volt tekeredve. Adtam a szájának 13-as krovával és ráraktam még egy önzáró anyát is, az eszem megáll. A stabrúd így már nem kopog (érthető ha nem volt meghúzva a szerencsétlen , de mitől lazult meg? futóműves miért nem sasolta?) betettem egy új kutyacsontot is az a biztos. Öröm és költségmentes kopogásmentesítés.
Ja a stabpálca. 4.700-

