Blog
Megvannak a téli kerekeim.Hati cartárs hirdette őket, fontos szempont volt a vásárlásnál ,hogy téli gumikkal vannak szerelve.Felpróbáltam az autóra ,mert kérdéses volt ,hogy fel megy-e a nagy fékre,de csont nélkül felfért.Igy elhoztam a kerekeket.Nokian gumik vannak rajta ,megnézem az első hóban ,hogy viselkednek ,ha nagyon csúszkál,akkor ledobom őket.


Elengedte a ragasztás a tetőkárpitot, elöregedett a szivacsréteg, csak a szélei tartották már, így mielőtt még teljesen le nem esik nekiálltam kárpitost keresni aki megcsinálná, sajna a 2 közül ami itt van helyben egyik sem vállalta el még úgy sem hogy kiszedem és úgy kapja meg.
Ezért úgy döntöttem megcsinálom én magam a C oszlopok borításával együtt.
Tegnap délután kibontottam ma délelőtt 10-kor pedig nekifogtam délután 3-ra vissza is raktam.
Elporlott a szivacsréteg kézzel le lehetett dörzsölni a nagyját, a maradékot ledrótkeféztem, portalanítottam majd ragasztóspray-vel (2 flakon 4000Ft) szépen felragasztottam egy sima sötétszürke szövetet (1,5*2m 3000Ft), igy mostmár harmonizál a tető és a C oszlop is a recaro-k szürke színével.

Igazából a réginek se volt sok baja, csak egy kicsit használt volt, a pótkulcson meg nincsenek nyomógombok. Úgyhogy e-bay-eztem egyet. Nagyon jó minőségű, szép. Az elektronikát, a kulcsszárat és az immo chippet átraktam és kész. Van egy új kulcs .-)



Előző tulaj által gányolt hátsódob kicserélve egy ilyenre. Szép mély hangja van, nem ordít műbizonylatos.

Olaj, olajszűrő,légszűrő és pollenszűrő csere
- életkor: 216 nap
- km óra állás: 26.672 km
- össz. menetidő: 367,98 óra (15,33 nap!)
- átlagsebesség: 72 km/ó
- tankolt üzemanyag: 1.633,23 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,91 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,98 Ft/km
- átlagos napi futás: 123,48 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,10 %
Az idei "Nagy Túra" Franciaországba vezetett:
Megtett út: 4.881 km
Fényképek: 3.941 db
Elfogyasztott gázolaj: 292,51 liter
Átlagfogyasztás: 5,99 liter/100km
Volt itt minden:
- sebességkorlátozás nélküli német autópálya,
- 110-es francia állami út,
- Párizs csúcsforgalom,
- Francia vidéki közlekedés...
Ahol jártunk:
- Metz,
- Somme csata,
- Szajna torkolat,
- Normandia (a partraszállás színhelyei),
- Carnac,
- Atlanti Óceán,
- Mont Saint-Michel,
- Loire menti kastélyokból vagy tíz,
- Párizs (Eiffel torony, Notre Dame, Louvre...)
Giulietta zokszó nélkül, remekül viselkedett :-)












Mivel volt első lökhárító toldat, meg hátsó szárny, adott volt a feladat, hogy küszöb is kell. Novitecen gondolkodtam, hogy teljes legyen a készlet, de a gyári is eléggé tetszett. Ráadásul gyári, ami nálam plusz előny. Érden a bontóba találtam nagy nehezen, de nem igazán akarták eladni. Aztán egyszer csak megtört a jég, és sikerült megvennem. Aztán mivel piros volt festeni kellett. A gyári patentokkal van felrakva így fúrni kellett az oldalát. Aztán mivel fúrtunk jött az alvázvédelem több lépésben, kívül belül. A felrakás nem volt nehéz. Maszkoló szalag, meg festék kell hozzá, hogy a lyukakat bejelöljük. Alulra új távtartók kerültek. A biztonság kedvéért nehogy víz menjen a küszöbbe, vagy a lyukak környékén felüsse a fejét a rozsda, körbe lettek nyomva tömítő anyaggal. Tehát jobb mint a gyári. Bár ha egyszer le kell venni azt hogy fogom, az még a jövő kérdése.Az összegbe minden benne van, tömítő, alvázvédők, csavarok, távtartók, festés.








Végre megejtettem az 1. nagy szervizt (kötelezőt). :)
Óraállás:215080
-vezérlés+víz pumpa
-ékszíj+feszítőgörgők(egyiknek indításnál már hangja volt)
-olajcsere+szűrők(olaj,gázolaj,légszűrő)
-váltóolaj csere
Még van pár kisebb dolog, de most ennyi fért bele. Meg ezek voltak a legfontosabbak.
