Blog
ramaty állapotban voltak/vannak az első fényszórók...
elvittem egy fényszóró polírozóhoz...egész pofás lett...nem új, de használható.
Sajnos a felni centírozás előzménye hazavágta a 2 db, lassan amúgy is csere érett Pirellit, mert azok szálszakadtak lettek, így 2 db Barum lett felhúzva a felnikre.
Km: 223000
A bal oldali felniket görgőzni kellett, nem olt vészes, de centírozással nem lehetett korrektül kisúlyozni.
Jövő héten megy olaj cserére. A valamelyik központi zár megadta magát, motorkitámasztót cserélni kell, mert lötyög, egyébként kutya baja a kocsinak.
Még most se hiszem el, hogy ennyi pénzért egy ilyen autóban ülök. Folyamatosan hajtom a céges új octaviákat, meg hyundai okat, hiába vadi újak, tele elektronikával, egyszerűen nem adják az érzést, és ez nem csak duma. Jó visszaűlni a céges kocsik után ebbe a 14 éves, elegáns halk, komfortos, erős fószerbe.

Szétesett a vízpumpa. Állítólag nem jól volt felrakva a vezérlés, úgyhogy újabb vezérlés csere. 141120 Km
Leállítás után, amíg vissza nem hűlt nem lehetett beindítani.
Selenia 20K AR, olaj, levegő szűrő csere. 166020 Km
Mint előző posztomban írtam elhoztam a szerelőtől az autót kinyomócsapágy csere után. Első fékezéskor felvillant az ABS hibajelző. Kiolvastattam,fogazott gyűrű, és jeladó szakadás. Egyenlőre fizuig kinulláztam magam,addig így kell hagynom szegényt. Jobb hátsó fék is cserére szorul nagyon köszörül már, de ha csere akkor párban csere. Nehezen indul a közös életünk de bízzunk benn hogy hosszú kapcsolat lesz :) végül de nem utolsó sorban termosztàt csere is lesz ha mindenigaz.. ma 100-110 fok körülre fel melegedett. Megálltam alapjáraton figyeltem kicsit nem ment a hütőventilátor. Mindent szépen sorban, de bízom benn hogy összeáll AlfaCityre amilyennek szeretném a kicsi Alfit(ami nem is olyan kicsi )!!! :) km:180300