Blog
Ma megkapta a NGK bp6es gyertyákat, a Kugler Károly által készített gyújtáskábel szettet ami nem csak fantasztikus még esztétikus is, szép meggy piros.
A levegőszűrőházból kimenő gumicsővégeket kiiktattam, így "direktszűrő" szerű lett a dolog. Hangja is lett egy pici és talán levegőből sincs most már hiány. Kapott bele egy PIPERCROSS sportlégszűrőt.
2 hete bekábeleztük Flórával az erősítőt. Nem kókányoltunk, minden szépen a helyén megy hátra, közvetlen az aksitól az áram, külön oldalon az RCA és a 12V. 500 Watt RMS ládát kapott, amit a hölgy édesapja készített, PVC csőből ami szépen kiszámolva, kibélelve. Fantasztikusan szól.
Marklartól kapott jobb első ablakemelő motort is kicseréltem, kitakarítottam újrazsíroztam, igaz kis hanga van de jobb mint újkorában, fel, le.
Csomgatér világítás egy ideje vagy volt vagy nem, egy vastag WD-40 a zárba, a kapcsolóra megtette hatását, azóta perfekt.
Végül pedig egykis szakmai segítség kérés után bekötöttem a csomagtartó nyitó funkcióját a riasztónak. Relézni kellet, dióda hogy gombról is működjön, nem utolsó sorban a kábelezés ami fontos. Miután láttam hogy még az előző tulaj vagy az általa megkért "mesterek" akkora kokány munkát hagytak maguk után a riasztóval, hogy újra kábeleztem az egész riasztót, és minden hozzá kapcsolódó kábelt a műszerfal alatt. Minden szépen elvezetve, felkötve.
A héten pedig karosszériás. :)



Négy nyári gumi csere.Pirelli Cinturato Blue P7 XL 215/55 R16 97W használtak ,de 90%-osak .Kilométer: 163600
Mivel mindenhol azt olvastam, hogy a váltó hajlamos leelleni a típusban, ezért vettem Petronas (Selénia) gyári váltóolajat és mellé egy fecskendő XADO adalékot.
Mivel úgy voltam vele, hogy a cserét magamnak is meg tudom oldani nem vittem szerelőhöz.
Ma PZ147 jóvoltából és segítségével a szürke plüss belsőt ki tudtam cserélni fekete szövetre, amelyre azért volt szükség, mert az ajtókárpitok szakadtak voltak.
Az ülések egy az egyben cserélve lettek, az ajtókárpitoknál csak a belső plüss betétek lettek kicserélve a fekete szövetre.
A kárpit betét nem éppen úgy alakították ki, hogy cserélhető lehessen, ezért ezzel volt a legtöbb munka. El kellett törni az összes műanyag forrasztást, hogy ki lehessen szedni a régit, és be kellett ragasztani az újat, de a munka minden percét megérte a végeredmény.
Hátra van még a tökéletes összképért egy fekete szövet borítású könyöklő fedél beszerzése, amely már folyamatban van. Valamint a régi plüss belső eladása, remélem sikerül rá vevőt találjak.







182 243 km.
olaj, levegő és olajszűrő csere.
Váltón lévő rudazat tisztítás, csiszolás + kenés.
Szelepfedél tömítés csere.
Egyik márkatárs autójáról lestem egy kis optikai tuningot! Seat Leon Cupra első lökös toldat került felszerelésre, ezzel a művelettel egybekötöttem a haspajzs szervízelését, mert kicsit lógott! Továbbá a xenon automata szintállító rendszerét csesztettem, mert magasra vert a lámpa, a hiba okát még nem tudom, de valószínűleg nem tolerálja az ültetést. Kicsit "sufnisan" oldottam meg a hibát..az első szenzort fixre rögzítettem, a hátsó hibátlanul állítja a fényszórót.
Úgy döntöttem, hogy lecserélem a gyári fejegységet egy komolyabb, modernebb cuccra! Pioneer DEH-5800BT került beszerelésre + kormánytáv adapter + RCA és tápkábel. A Puntomból hátramaradt Magnat erősítő és láda bekerült az olasz csikóból a csődörbe :)
Egyik pillanatról a másikra, az autó elnyomta a vizet a tartályból és fel is forrt! Kis nézelődés után kiderült, hogy a cirkulációs cső csatlakozásánál eltört a tartály. Csere után a hiba megszűnt!
4 db RH alufelnit szereztem be felgumizva, csavarokkal és tehermentesítőkkel.