Blog
"Check engine oka a légtömegmérő volt.
02.26-án cserélve Bosch-ra.
Km: 159.040"
Előző gazdájánál (Gery147) történt ez a művelet, de gondoltam feljegyzem, hogy átláthatóbb legyen a szerviz história.

Szerettem volna, hogy a gyári rádió gyári hangszóró szett jobban muzsikáljon. De a gyári fejegységet nem szeretném még kivenni, mert így néz ki jól, illetve nem is igazán találok ezüst előlapú fejegységet. A hangja pedig szerintem egész jó a gyári szettnek, csak a mély ami nagyon gyér, illetve ha feljebb veszem, akkor meg rezonál az összes ajtó, és nem is szól szépen. Gondolom a kis teljesítményű végfok miatt is. Így aztán annál maradtam, hogy építek egy mély ládát a pótkerék helyére, mivel nekem egyébként is csak defektjavító spray van kompresszorral. Van otthon erősítő, hangszóró is. Így otthoni fa anyagból készítettem el. Nagyából 20l lett. Otthon volt egy gagyinak számító Sal mélyem, egyenlőre tökéletesen megfelel. Sokkal szebb tónusosabb hangja lett a hifinek, van súlya a zenének. Majd egy találkozón remélem lesz alkalmam megmutatni. Majd lesz további kép, illetve fejlesztés, amit leírok még...
-Erősítő Kábelszett


kuka a régi nyári szett (meg a levett téli is kuka lesz...), szóval a felszabadulás ünnepe alkalmából kapott a Csillagromboló 4 db GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3-at. tapadnak mint a barom, sínautó lett :-)
A bontóból sikeresn beszereztem két kalaptartó pöcköt csak azt néztem be hogy mind a kettő balos volt. Viszont volt akkora mázlim hogy találtam olyan Cartárst akinak meg 2 jobbos volt. :)
El se hiszem hogy megvan mind a két kalaptartó pöcök. :) Köszönöm a Cartársnak a cserét!



Mivel a felniket úgy vettem, hogy a kupak nem volt meg hozzájuk, azt is kellett beszerezni. Átmenetileg RoliQ4 adott kölcsön eredeti Toora kupakokat. EBay-en rendeltem sima, egyszínű 60mm-es kupakot, GT pedig készített rá nekem matricát.


Ma megkapta a NGK bp6es gyertyákat, a Kugler Károly által készített gyújtáskábel szettet ami nem csak fantasztikus még esztétikus is, szép meggy piros.
A levegőszűrőházból kimenő gumicsővégeket kiiktattam, így "direktszűrő" szerű lett a dolog. Hangja is lett egy pici és talán levegőből sincs most már hiány. Kapott bele egy PIPERCROSS sportlégszűrőt.
2 hete bekábeleztük Flórával az erősítőt. Nem kókányoltunk, minden szépen a helyén megy hátra, közvetlen az aksitól az áram, külön oldalon az RCA és a 12V. 500 Watt RMS ládát kapott, amit a hölgy édesapja készített, PVC csőből ami szépen kiszámolva, kibélelve. Fantasztikusan szól.
Marklartól kapott jobb első ablakemelő motort is kicseréltem, kitakarítottam újrazsíroztam, igaz kis hanga van de jobb mint újkorában, fel, le.
Csomgatér világítás egy ideje vagy volt vagy nem, egy vastag WD-40 a zárba, a kapcsolóra megtette hatását, azóta perfekt.
Végül pedig egykis szakmai segítség kérés után bekötöttem a csomagtartó nyitó funkcióját a riasztónak. Relézni kellet, dióda hogy gombról is működjön, nem utolsó sorban a kábelezés ami fontos. Miután láttam hogy még az előző tulaj vagy az általa megkért "mesterek" akkora kokány munkát hagytak maguk után a riasztóval, hogy újra kábeleztem az egész riasztót, és minden hozzá kapcsolódó kábelt a műszerfal alatt. Minden szépen elvezetve, felkötve.
A héten pedig karosszériás. :)



Négy nyári gumi csere.Pirelli Cinturato Blue P7 XL 215/55 R16 97W használtak ,de 90%-osak .Kilométer: 163600
Mivel mindenhol azt olvastam, hogy a váltó hajlamos leelleni a típusban, ezért vettem Petronas (Selénia) gyári váltóolajat és mellé egy fecskendő XADO adalékot.
Mivel úgy voltam vele, hogy a cserét magamnak is meg tudom oldani nem vittem szerelőhöz.
Ma PZ147 jóvoltából és segítségével a szürke plüss belsőt ki tudtam cserélni fekete szövetre, amelyre azért volt szükség, mert az ajtókárpitok szakadtak voltak.
Az ülések egy az egyben cserélve lettek, az ajtókárpitoknál csak a belső plüss betétek lettek kicserélve a fekete szövetre.
A kárpit betét nem éppen úgy alakították ki, hogy cserélhető lehessen, ezért ezzel volt a legtöbb munka. El kellett törni az összes műanyag forrasztást, hogy ki lehessen szedni a régit, és be kellett ragasztani az újat, de a munka minden percét megérte a végeredmény.
Hátra van még a tökéletes összképért egy fekete szövet borítású könyöklő fedél beszerzése, amely már folyamatban van. Valamint a régi plüss belső eladása, remélem sikerül rá vevőt találjak.






