Blog
2 hete felvillant a fékolajszintjelző lámpám, arra gondoltam a fékcsövek cseréje után a légtelenítés végeztével biztos elfelejtem feltölteni max-ig, gyorsan pótoltam, de egy hét múlva ismét felvillant. Na irány a piroska alá fékolaj nyom sehol viszont a váltó tiszta olajsár (thx Marklar az infót, hogy nézzek rá a kuplung munkahengerre is). Benyúltam a munkahengerhez a porvédőhöz, tiszta olaj, öröm és boldogság megvan a hiba, munkahenger megrendel, ma pedig ki is cseréltem, el is használtam a fékcsőcserekor maradt fékolajam. Sokkal hamarabb légtelenítődött a rendszer mint a fékcsőcsere után valószinű már akkor problémás volt csak nem vettem észre :(
Szombati utamon hazafele Mezőtúron azt vettem észre, hogy egyre nehezebb a kormány, havernál megállva rá is néztem a szervoolaj tartályra, hát habzott az alján a cucc (egy hete ellenőriztem a szintet) na irány a legközelebbi benzinkút szombat délután, vételeztem egy liter mol-os szervóolajat feltöltöttem és irány haza, mire hazaértem újra nehéz a kormány tekerése, pff gondoltam elfosta magát a kormánymű, lélekben neki is készültem a vasárnapi kormányműcserének de vennem kellett még egy liter olajat mert fél liter oda lett, és 1,3 kell a műszaki adatok szerint. Vasárnap reggel bal első kerék le mivel ott volt a folt alatta, kormány jobbra ki, balra ki nézem kormányműnél semmi olajfolyás, ellenben a váltóról csepeg rendesen. Na akkor bontás, akksi ki aksitartóról minden le aksitartó ki. nézem a csöveket a visszafolyó ág csöve adta meg magát. Piroska maradt az udvarban ma megvettem az új csövet és ha már a visszafolyó ág 2 méteres csövet cseréltem akkor a szivattyúba menő 40 cm-est is lecseréltem. Úrja tökéletes.
Decemberben eladtam az FK rugószettet, de csak visszahúzta a szivem a mélyeben ülés :) igy mivel sikerült találni véletlenül Eibach első rugópárt (nézegettem az adok-veszeket és Szatyi épp árult egyet) a hátsó Eibach párhoz ami még a 146-ból megmaradt.
Így hát ezen a szép napsütéses tavaszi napon újra lecsüccsentünk 4 cm-et.
Eibach szett eladva, így normál magasságon fut ismét (tervben van egy új lengéscsillapítós komplett ültetőszett vásárlása)
Meguntam,hogy a felső coolercső 2-3 havonta elpukkan valahol, igy alternativ megoldásként 3rétegű szövet erősitésű szilikon cső és egy patentiv mellett döntöttem,a bilincseket is túlméreteztem picit,biztos ami biztos alapon :D


Visszakerültek a nyári kerekek.
Km.: 205200
0
575