Blog
Egyik cartárs jóáron tudott nekem Vernet termosztátot.
Ideje volt cserélnem, mert nem igen akart felmenni 50 fölé (kivéve dugóba 😃)
Vettem -72-es koncentrátumot meg hozzá desztillált vízet.
Simán ment a csere, új szorító bilincseket kaptak a csövek, mert amik rajta voltak, hát eléggé hulladékok voltak.
Hőgombát természetesen kicseréltem, visszament a régi bele.
Most már szépen felkúszik 90-re, az fölött meg kapcsol is az egyik ventillátor :)
Boldogság


Elérkezett a várva várt pillanat 2016.03.27-én. Kitakarás, indítás és már morog is.
Természetesen a kötelező évenként esedékes szervizt is letudtuk, plusz alánéztem de rohadásnak, rozsdásodásnak semmi nyoma.
Amiket kapott:
- Motul 10w60 8100 X-power olaj
- olajszűrő (Mecafilter)
- levegőszűrő (UFI)
- pollenszűrő (Gielle aktív szenes)
Km óra állás: 74270
Rászántam magam és vettem egy szett,szinte új alugarnitúrát.
8x18 Et 41 és a tvaly vásárolt nyárigumik kerültek rá 235/40 ZR18 méretben.
Kicsit szokni kell még a látványt,de nem lett rossz.
Kapott még egy full mosást,telitankot és 4db központositó gyűrűt is. :))




A klíma megint eleresztette egy kicsit a gázt, nem volt tökéletes, így fel lett töltve, továbbá fertőtlenítettem a rendszert, és cseréltem pollenszűrőt.
Két éve került hozzám a kocsi, elég sokat gondoztam, így szerencsére csak apróbb dolgok kellettek, hogy átmenjen a műszakin.
Kicsit nyöszörgött az eleje, de az egy pucolással és zsírozással elmúlt. Remélem így is marad.
Néha kigyulladt a fékbetét kopását jelző lámpa, ott pedig érintkezési probléma volt, szerencsére nem kellett a fékhez hozzányúlni.
A rendszámtábla világítása nem működött.
302000
Lógott egy kicsit az eleje, így cserélve lettek az alsó lengőkarok, illetve a lengéscsillapítók elöl. Mint kiderült, a két első rugó is el volt törve, így azok helyébe használt rugók kerültek.
281700
Turbó felújítva, olaj cserélve...
283000