Blog
A téli kerekek, olyan hírtelen kerültek fel, hogy a nyáriakat idő hiánya miatt koszosan tettem el. Most kaptak egy mosást és vissza szereltem méltó helyükre.





Csörinél jártam..kétszer...Nem azért mert valami nem sikerült jól, hanem mert elnéztem a naptárat egy nappal. Ráadásul visszafelé nekiállt riasztani a telefonom. Megnéztem mit akar ennyire. "Figyelem, holnap Csöri szerviz". Időben szólt :-)
Kötelező dolgok lettek cserélve. Természetesen gyárira. Amúgy minden rendben. Ha minden jól megy 5000 Múlva vezérlés csere.



Világítás káosz megoldva csomagtér ajtóba a kábelek szakadtak voltak. Átlettek nézve, meglettek forrasztva. Izzok cserélve

Az autó még mindig produkálta a terhelésnél a megtorpanást illetve hibakódot. Sok blog olvasás után a szolenoid szelepre gyanakodtam. Ez a szelep engedi el a vákumot és így szabályozza a turbót. Nos, levettük megtisztítottuk kifújtuk és láss csodát az autó hibamentes. Kb. fél éves találgatás végére tettünk pontot 5 perc alatt.
Érdemes ellenőrizni ugyanis nagyon finom szűrője van ami könnyen eltömődhet.

Indul a szezon, ideje ellátogatni Várpalotára.
A tervezett menü
- motorolaj és szűrő csere,
- féltengely szimeringek cseréje,
- váltóolaj csere, mert úgyis le kell engedni.
Desszert is lett. Az egyik - majd öt éve berakott - belső gumiharang elrepedt és lifegett. Szerencsére hamar jött a rendelt alkatrész.
A kérdéses harang 2011.08.16-án került bele ugyanitt.
A bal féltengelyen 2013.02.03-án cseréltem mindkettőt.
A jobboson 2013.02.19-én a külsőt, mert ugye a belső már új volt.
A hazaút természetesen nyitott tetővel, lobogó hajjal és fülig érő szájjal :-))
179.350 km












Felkerültek az új nyári pacskerek. A futómű is be lett állítva. Most már könnyű tekerni a kormányt és újra sinautó lett az alfából.
Régóta nem írtam semmit, mert szerencsére nem is kellett a Malvinnal különösebben foglalkozni.
De az idő és a megtett kilométerek nem tűnnek el nyomtalanul, így az időszakos olajcsere is eljött. A motor a felújítása óta csak 10w60-as Liqui Molly-t kap, immár a 3. alkalommal (5 000, 10 000, 20 000 km alatt). De még az olajcsere előtt az állófűtés kipufogó dobjának a hegesztése elengedett és a termosztát is megadta magát. Pakson a Vajda szervizben a problémákat orvosolták (csak a motor karbantartását nem vállalják).