Blog
A nyári gumik már meglehetősen öregek, így eljött az ideje a cserének.
215/40 r16 GT Radial Champiro Hpz-40 volt a 16-os Zender felnin.
Most egy új márka került fel, a Hankook gyártja (2016-tól Magyarországon) Laufenn néven, ebből is a LAUFENN LK01 S FIT EQ 205/45 r16 méretben.
Még csak pár kilométert tettem meg, de eddig tetszik.

Karácsonyra kaptam 1 xenon szettet, ekkor indult a lámpa mizéria természetesen a magasságállító miatt.
Mint sok sorstársamnak nekem is eltört a gyári állító. Beszerezni újat lehetetlen, a kocsi mindennapi használatban van, így küldeni sem tudtam a lámpákat javíttatni.
Maradt a gyártatok magamnak verzió.
Sok szívás után mikor már minden kész volt, rájöttem, h nekem ez a xenon dolog nem tetszik.
A kocsi jól néz ki vele, de nedves párás időben a halogén fénye számomra jobb.
Xenon ki halogén vissza, de legalább működik rendesen a magasságállítás. :)
(A xenon szett eladó ha vkit érdekel írjon! H1 xenon szett 4300K 55w kb 2 üzemóra)




Még januárban történt, h kuplung munkahengert+ hidraulika csövet kellett cserélni a kellemes" hidegben. :(

-Hátsó kipufogó dob 30000 Ft
-Olaj csere 10/60 25000 Ft
-Olaj szűrő 2000 Ft
-Belső kilincs 4000 Ft
-Munkadíj 10000 Ft
Szombaton és vasárnap be is építettem új szerzeményemet.
Nagy elvárásaim nem voltak , de nagyot szól a Blaupunkt-hoz képest és még multikormány vezérlő adaptert sem kellett hozzá vennem, mert vezérli azt is.
Van videó ,kép , zene, tolatókamera , rádió , bluetooth, navihoz csak software-t kell szereznem. Van még rajta Tv egy pár kamera ki és bemenet szóval még bővíthető , határ az ég. A tolató kamera is szuper lett.






Meguntam a gyári fejegységet ,gondoltam jó lenne egy multimédia + tolatókamera (autóspecifikus) és egyebek .Ezeket a múlt héten be is szereztem.





Vezérlés, olajcsere, fóliázás.
Sziasztok!
Az autó úgy került hozzám, hogy nem működött a tolatóradar. Hátramenetbe kapcsoláskor hosszú sípoló hangot adott csak. Kifüleltem, hogy az egyik szenzor nem működik. Rendeltem hozzá utángyártottat. Azzal működött a rendszer, de nem hibátlanul, sokszor össze vissza jelzett vissza. Például volt hogy járó motornál folyamatosan jelzett, pedig nem volt mögötte semmi. Nem tudom, hogy az utángyártott szenzort nem szerette a rendszer, vagy esetleg amiatt, mert annak más volt a száma, mint az eredetiknek. Beszereztem egy gyári bontottat, viszont idő közben egyszer csak teljesen elhallgatott, és azóta semmu visszajelzést nem ad :( kerestem a vezérlőt hátul, de nem találtam meg. Elearn szerint a vezető ülés alatt találom. Jelenleg itt áll a javítási folyamat. Ha tudnám hol a visszajelző hangszórója, előbb azt ellenőrizném, hátha.

3
623
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV