Blog
Jobb oldalon cseréltem ma a felső lengőkart. Ki volt szakadva a porvédő gumi, gondolom ez okozta a gömbfej idő előtti kopását. Frap márkájú lengőkart vettem. Már úgy indítok, hogy a szilenteket kiveszem és újra zsírozom, de ennél a lengőkarnál erre nem is lett volna szükség. Ugyan noname szilentek vannak ebben is mint a többi után gyártottban, de meglepően jó minőségűnek tűnik. Talán idáig ez hasonlít legjobban a gyári Boog szilentekhez.
óra állás: 263350km

Ma sikerült meglátogatnom egy olasz autóbontót, és beszereztem a hiányzó fekete szövetes könyöklő fedelet, most már teljes a belső összkép :).
Valamint ha már ott jártam vettem egy légbeömlőt is, mert a hátsó ülés előttinek el volt törve egy lamellája, pont amelyikkel állítani lehet a légbefújás szöveg.
A beszerzett alkatrészeket egyből be is szereltem, 2 csavar, 1 csavarhúzó, meg némi törölgetés kellett hozzá :).
(képek később)
Kapott új fékeket az autó, elöl, hátul.
Elöl Speedmax fúrt-mart tárcsa, hátul Textar.
Szétszedésnél kiderült,hogy a bal hátsó nyereg a végét járja, nagyon nehezen jár a dugattyú, így rendeltem egy pár hátsó nyerget ami tökéletes, még várja a beépítést!
Fékeket az autó színére fújtam, és eltérve az Alfa Romeo felirattól akartam valamit ,ami másnak nincs, így gyártattam " Stark Industries" feliratokat. Szerintem király :)



Kicseréltem a bőrbelsőm, egy másik bőrbelsőre.
1; Légzsákos (a gyári is az volt, így talán ki tudom majd ütni a hibát)
2; Kartámaszos
Szereztem már Audi TT kartámaszt, de macerás lett volna a beszerelés, így a gyári mellett döntöttem.
Rendeltem új szőnyegeket is , Alfa Romeo logo hímzéssel.
Bejelöltem ,hogy vannak rögzítési pontok, küldtek egy csomó patentnak látszó műanyagot, de a szőnyeg nincs kilyukasztva, ami bosszant, meg nem is értem ,hogy lehet rögzíteni igényesen. Akinek ilyen "Főnixes" szőnyege van , felvilágosíthatna...

Kicsit átalakítottam a lámpám (megint).
Mivel hiába a projector, és abban a xenon semmit nem láttam vele akár, hogy állítgattam ezért minek kockáztassak átalakítottam halogénre, a refibe viszont raktam 55W-os xenon szettet, ez az erdő között nagyon jól jön, évek óta így használom az autóim.
Ha már szétszedtem kapott szélességjező, avagy USA modult, eddig nem tudok ilyen 156-ról amibe lenne.
Van eredeti Californiai rendszámom, veszett jól néz ki vele az autó szerintem. Kár,hogy ilyen ocsmányak a magyar nagy dög rendszámok... Ez van.
Szerk. Kikötöttem az angyal szemeket, nem tetszettek, vissza lett csinálva gyári helyzetjelzőre, és kivettem az USA modult is ideiglenesen.

A baloldali ablaktörlőlapát visszafele törléskor elpattogott, ezért úgy gondoltam, hogy a lapátok megértek a cserére.
Valeora esett a választás, meglátjuk majd hogy bírja a strapát. Érdekes, hogy a jobb oldalra nem lehetett ráhúzni az új lapátot, mert a lyuk túl kicsinek bizonyult. Szerencsére egy 5ös fúrófej megoldotta a problémát. :)
KM-óra állása 133 842.



04.03-án vettem az autót egy két hibája volt. de erről korrekt infót kaptam!
tehát cserélve lett: komplett kuplung szett+ kinyomó munkahenger+ váltó olaj+ hosszú bordás szíj



Ha már ott voltak a csomagtartóban, akkor elvittem a téligumi garnitúrát egy benzinkút önkiszolgáló mosójába. Felesleges volt. Ezek a benzinkúti mosók annyira le vannak fojtva, hogy képtelenek lehozni bármiről is a koszt. Többek között ezért vagyok kénytelen a kocsit is kézimosóba hordani, mert a nagyvárosban lehetőségek híján nem tudom normálisan lemosni. Szóval a kosz egy részét feloldotta a benzinkúti mosó, utána maradt a vödör víz és rongy. Hihetetlen mennyi koszt összeszedtek a frissen felújított felnik, pedig nem mondanám hogy sokat használtam. A kosz végül teljesen lejött róluk és nagyon szépen ragyognak.


Megálmodtam a felnik sorsát. Úgy döntöttem, hogy felújíttatom őket. Mivel csak a felnipofákon kellett kisebb-nagyobb esztétikai beavatkozást végezni így az előzetes árajánlatkérés után belefért az elképzelt keretbe. Ahhoz képest mekkora parát rendeztek a szakik a felpattogzott festés láttán, végül nagyon profin megcsinálták. Én meg a padkázáson aggódtam, arra meg azt mondták, hogy sima ügy...
Nem értem be ennyivel, rendeltem új felnikupakokat is, mivel azokat is kissé kikezdte már az idő, megfakultak, hámlik róluk a festés. Mivel az itthoni bontókban csak aranyáron kapni ezeket a parányi műanyagokat, ezért az eBay-ről rendeltem őket.
A rozsdás kerékcsavarok helyett is rendeltem újakat, szintén eBay-es beszerzés.
A nyári gumik közül a hátsók már csak ezt a szezont fogják megfutni. A felnifelújítás után oldalcserével kerültek fel.
Költségeim:
- Felnifelújítás, gumi fel- és leszerelés, kerékcsere: 26000 Ft
- Négy új felnikupak postaköltséggel: 10261 Ft
- Új kerékcsavarok postaköltséggel (20 db): 7579 Ft




