Blog
Alapból a kocsiba 6db hangszóró van. A 4 normál hangszóró és a két csipogó az első ajtókba, viszont a hátsókba is van hely a csipogóknak csak valamiért oda nem raktak.
Eddig ez nem is foglalkoztatott különösebben, mert hát én hátul nem is szoktam ülni. Viszont amikor 2 hete leszedtem az ajtó kárpitokat akkor vettem észre hogy a kábel is be van húzva hozzá.
Ezért gyors rádugtam az első csipogót és szólt. :)
Vicces nem? kábel van, be is van kötve, a hangszóró hely is ki van alakítva de hangszórót már nem raktak bele, gondolom sokat dobott volna az autó értékén :D
Hát miután ezt megtudtam hiány érzetem támadt, szóval gyors beszereztem a bontóból két ilyen csipogós kilincs burkolatot, hogy ott is legyen már hangszóró akkor.
Tegnap ezt be is raktam. Hogy mennyire van értelme, hát szerintem semennyire, de megszűnt a hiány érzet :D

Egy legbefuvoterelo csereje kb 1000ft( mert hatul ki volt torve)
Hoszbordasszij csereje kb 6000ft.
Olaj+szurok csereje kb 25.000.
A mankokerek tarto dobjabol hianyzott par alkatresz azok potlasa kb 4000
Most volt a legtomegmero csereje 35.000.+5000 a szereles.
Pontosan nem tudom mennyit koltottem a tisztitoszerekre de sokat. Ezentul maj ide irom.

Akksi (Banner Start&Stop 70Ah) még a kereskedésben cserélve
69 000 km
A téli gumikat nyárira cseréltem egy gyors utazás miatt, mivel otthon cseréltem, így a centírozást majd pótolni kell, sajnos rázott is. Jövőre így is - úgy is új garnitúra kell, elfogytak a Cinturatok...
Végre jó idő és az időm is engedte,hogy felkerüljenek a nyári TI gurulók:).
Idén nagy örömömre nem kellett egy felnit se görgőzni.
A féknyergek újra lettek festve, 2 év után ideje volt.
Km állasa: 219187






Januárban csináltattam gyári méretpontos plüss szőnyegeket, amik a mai nap egy nagytakarítás után kerültek az autóba.
Anyaga Plüss
156 TI felirat van hímezve mindegyik szőnyegbe :)



Helló mindenki.
Ott hagytuk abba hogy 205ló megvan, futóművel foglalkozni kéne. Kimentem meghajtani a kicsikét, 2 éjszaka a 2. éjszaka lehullott a váltó. Innen is köszönet Adriánnak aki küldött nekem egy váltót jó áron. Szóval pacsi. Váltó bekerült Cz Gabi műhelyébe. Addig rágtam a fülét míg levették a váltót Szilveszterrel.
Váltó lent, akkor kuplunggal is kéne kezdeni. Elvittem a Stefan Z. Racingbe Szabik mesterhez, aki gyártott egy 6 ágú szintercsillagot, illetve húzott a szerkezeten.
Ja igen. Miközben levettük a futóművet kiderült hogy az alsó lengőkarok olyan gatya állapotban vannak hogy levétel közben kiszakadt a szillent. Na mindegy akkor teljes futómű renoválás, de akkor már csak kéne gátló meg rugó. Kiautóztam szlovákiába Csáky Jan-hoz, aki megdobott egy alig használt allítható magasságú TA futóművel. Köszi Neked is ;)
Ezen kívül, Alsó-felső lengőkarok csere TRW, stabpálcák csere trw, axiálok csere TRW. Jah igen stabrúd szilent is cs.
Közben kiderült hogy kéne egy nagyobb rail szenzor, mert a nagynyomású tudna többet, a szenzor a kicsi. Itt köszi a Sófalvi Gergőnek hogy autocadbe megrajzolta a skiccemet, és le tudtuk gyártatni CNC-ssel az adaptert, amivel a 8V rail csövébe be lehet csavarni a 16v railszenzorát (8v 1500bar, 16v 1800bar)
Eladtam a 18"-os felniket, és elkezdtem keresgélni hogy mégis mit kéne rátenni az autóra. Mankynak köszönhetően lett 4db 16"-os gyári guriga, ezeket majd matt feketére fényeztetem hogy annyira ne tűnjön fel hogy kicsi. Ezek Westlake Sport RS semi-slick gumikat kapnak hogy a tapadás is meglegyen ;)
Egyelőre ennyi, remélem semmit se hagytam ki. Féltengelyek jönnek az újak de még nem érkeztek meg, illetve majd ha elkezdjük összerakni az autót akkor úgyis írok hogy mi a helyzet. Olajhűtő még tervben, illetve turbó szabalyzás biztos hogy át lesz alakítva nyomásos labdára.



