Blog
Szóval az eddig belerakott pénz:
Fejegység 50.000HUF
Bluetooth ODB2 888HUF (1.kép)
GPS 3821HUF (2.kép)
MIC 1990HUF (3.kép)
HDMI extension 538HUF (4.kép)
MHL 691HUF (5.kép)
HDMI, USB aljzat 2517HUF (6.kép)
ISO + CanBus interface 15722HUF (7.kép)
HDMI kábel 546HUF (9.kép)
Bypass a kézifékhez 8048HUF (10.kép)
ISO kábel handbrake and reverse kábellel 11849HUF (11.kép)
Ezt nem tudom minek vettem, de majd kiderül. :D - kiderült, nem kell
HDMI to MICRO HDMI 470HUF (8.kép)
Antanna átalakító kell csak DIN/ISO. ideiglenes a 156ból kiemelve, ott áll a projekt...sajnos.
....
Vettem volna valami kazisat.
ISO kábel handbrake and reverse - ehhez hozzátenném, hogy vadásztam mindent, hogy ne kelljen ilyet rendelni, de olyan vakon vannak a hifiboltosok, hogy feladtam az okosokkal való küzdelmet. Nem mesélek inkább, mert az időm ráment erre is...Szóval minden úton van. Max 2 hét és most már tényleg mehet be az autóba ez a sz@r.











Egy kis fejlemény a CrAppRadio-val kapcsolatban, mert már kajak az...
Hát úgy jártam, hogy nem jól jártam, többe van a leves, mint a hús. Szóval:
Megjött a HDMI hosszabbító kábel, hogy az Android sticket a seggébe tudjam dugni. Összedugom mutatja, hogy ott van valami szar, megjelent az Droid. Lépnék be és a képembe tolja ezt:
"ATTENTION - viewing of front seat video source while driving is strictly prohibited" - és semmit nem tudsz csinálni. Mi van?! Mit mi van?! Ááááh! (képet csináltam, de nem bírom felfogni néha, hogy a telefonról hova lesz. Valaki lerabolja). Na,h, mindegy, utána olvastam.
Szóval ez azért van,mert azt hiszi túl okos...ezt a szart össze kell kötni a kézifékkel és, csak akkor tudnád, nyomkodni, ha be van húzva. :D
OK, köcsög! Google. Van hozzá okosító amcsiból. Drágább a posta, mint az eszköz. kb 7ezer összesen.
OK, legyen...olvasom tovább. Melyik kábelt hova kell dugni...ááááááááá. Test, remote és kézifék a fejegységből. Na ****, a fejegységbe nem ez az ISO kábel csomag van, mert gondolom aki anno vette ennyit spórolt. Hiányzik két ér a kéziféké és a rükié....Szóval? 9ezer UK-ból ez is. Lassan már kijött volna a gyári navis fej az árból.
Össze fogom számolni, hogy mennyibe van eddig.
A keretet viszont le tudtam halászni a fejről, így majd nem kell cserélnem a konzolt, mert befér. Csak ahelyett egy másikat kell vadászni, na tessék. Majd fizukor, elfogyott a pénz erre. Vicc. Költségem két milliárd! Képeket elvitte a cica.
Mikor tegyük fel a nyári gumit? :D


Kapott egy Contitech vezérlést Valeo vizpumpával!
Még a tavaly év végén, mikor az első fékkel játszottam, jegyeztem meg, hogy tavasszal cserélni kell az első fékcsöveket. Eljött az ideje, TZoli cartárs segítségével meg is történt. A km állása 129634. Következő a májusi műszaki előtt alsó lengőkarok cseréje, felső szilentezés és kormánymű csere.




Új kuplung, főtengely szimering, váltóolaj. Használt jó állapotú kettőstömegű csere.
Egyéb okokból ;) Tatabányán kötöttem ki a Fiat Rieglerben,hamar ott voltam megejtettem a rég esedékes fényszóróbeállítattást.
Olaj, szűrők lecserélve. 5,5 liter Selenia Sport Power 5W-40 lett beletöltve!
Llumar fólia a két hátsó oldalsó ablakon illetve a csomagtérajtó ablakán.
Km: 15'000
Élő Lajos, Győr