Blog

>> SzervizOrosz // Alfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2016-02-09

Amikor visszakaptam a kocsit az olajteknős buli után,panaszkodni kezdtem Zének, hogy sokáig izzit a motor és van hogy fél percig csak villog az izzítás amíg elalszik. Rá is vágta, hogy mind az 5 izzítógyertyát cserélni kell. De mostmár izzít a motor!

 
>> SzervizOrosz // Alfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2016-02-05

Történt a mai napon az, hogy az olajteknőt sikerült nekivágni pesten egy csatornanyílás szélének. Ezt a kocsi sem köszönte meg, így a teknő szét is repedt. Jöhettek a rendőrök,közteresek meg az autómentő, hogy Zéig eljusson a kocsi. Hétfőre már kész is volt a kocsi, így újra róhatta az utakat.

 
>> SzervizJCsabi // Alfa 147 1.9 JTD 8V Distinctive // 2016-02-11

1 év, közel 10.000km.

- Olajszűrő
- Olaj Mobil 1 NewLife 0W-40
- Levegőszűrő
- Gázolajszűrő

km állás: 178.793km

>> Tuning és extraPiritu - 1.000.000 // Alfa Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6 // 2016-02-11

Felkerült a szokásos "akvárium" stílusú fólia az autóra.
Műbizonylattal és a fólia alá rakott jellel.
Tetszik.

>> Tuning és extraSüni155 // Alfa 155 2.0 Twin Spark 16v Super // 2016-02-11

A szinrefujt hátsó szárny nagyon nem jött át így a régi feketét raktam rá (matt fekete szinben)

 
>> SzervizJulesTS // Alfa 156 1.8 TS // 2016-02-12

Az előző akksi kezdte megadni magát. Egyszer sikerült nem beindítani a motort, pedig csak 2 napot állt a kocsi és 0 fok körüli hőmérséklet volt reggel. Az önindító ugyan forgatta a motort, a befecskendezés is működött, de a gyújtáshoz már kevés volt (indítás közben 8 volt alá esett az akksi feszültsége). Az új akksi beszerzéséig rendszeresen töltöttem a régit tegnapig, mert megvettem az újat, egy Varta Silver Dynamic D15-öt (63Ah kapacitás, 610A hidegindítási áramerősség). A kisebb és halálán lévő akksihoz képest ég és föld a különbség: kb kétszer olyan gyorsan teker és szinte azonnal be is röffen a motor. :O)

>> Tuning és extraSoldiert // Alfa 159 SW // 2016-02-01

Vettem egy szett méretpontos gumiszőnyeget, mert 1db szövetszőnyeg volt bedobva a vezető oldalra.
Frogum gumiszőnyeg szett + gyári rögzítési pontok kialakítása.

 
>> EgyébSoldiert // Alfa 159 SW // 2016-01-23

A hidegre és az autón lévő halálfejes nyárigumikra való tekintettel beruháztam 4db Nokian WR-D3 205/55 R16 új gumira.
És ha már a gumisnál jártam átnézték a futóművet, kérésemre be is állították.
Felhívták a figyelmemet, hogy elöl az alsó hátsó nagy szilentek kezdenek fáradni, a felső részükön kezd átszakadni a gumi, idővel majd cserélni kell, most még nem fontos.
Gumik: 24000 Ft/db
Szerelés:4000 Ft
Futómű beállítás: 6000 Ft

 
>> SzervizSoldiert // Alfa 159 SW // 2016-01-28

A Zé-vel egyeztetett nagyszervizre vittem az autót.
Cserélve lettek:
-Komplett vezérlés vízpumpával
-Összes szűrő
-Motorolaj (Motul 8100 X-clean 5W30)
-4db izzítógyertya

 
>> EseménySoldiert // Alfa 159 SW // 2016-01-18

Székesfehérváron a Pappas-nál lett átnézetve az autó még a vásárlás előtt.
Az átnézés a következőkből állt:
-állapotvizsgálat, próbaút
-rövidteszt, hibatárolók kiolvasása
Megállapított hibák:
-izzítógyertya hiba
-hosszbordás szíj repedezett
-4db gumi nyári és amúgy is cserés
-első féktárcsák majd a következő betét cserénél cserések lesznek
-bal első ajtón pici horpadás
Az autón az összes elem gyári fényezésű, mért rétegvastagságok 50-150 mikron között.
Elértük telefonon a belgiumi márkaszervizt ahol vették és végig szervizelték az autót, a szervizkönyvben található adatok valósak, garanciaidőn belül (2év) cseréltek egy rail csövet és egy jobb hátsó elektromos ablakemelőt.
A szervizeken csak általános dolgokat kellett cserélni.
Nagyszerviz viszont nem volt végezve és az autóban 155ezer km van.
Be is jelentkeztem Zé-hez akit Pozsi85 kollégámon keresztül ismertem meg.