Blog
Kicsit lemaradtam a blogírásban úgyhogy leírom mi történt eddig,,,
Jóáron szereztem egy nagyon ritka Zender első lököst.
Szereztem egy tökéletes állapotú légszűrőházat(a régi repedt volt) és egy szívócsövet ami fojtószelepházra csatlakozik(na ezt nem lehet rendelni sehol),ez is szinte tökéletes állapotú!
Vettem egy hibátlan gyári végdobot(kapott új krómvéget) és egy középrészt(középdob nélkül).....már csak a katalizátort kel cserélni(már az is megvan) mert az enyém totál üres és ettől kicsit repedtfazék hangja van.
Alfisti.net-ről kaptam egy tipusspecifikus váltógombot...igazi alu,közepén egy nagy alfa jellel...iszonyat tetszik!
Hosszabb keresgélés után végre tegnap munka után gyorsan rögtönöztünk egy alfa kerékőr klubbot PZ147 és KZM_Rosso147 barátommal. Gyors leszedtük a csavarokat és felkerültek mindenkinél a kerékőrök.
Márka: Farad (Made in Italy)
Fejkiképzés: forgófejes
Csavar anyaga: 10.9 (Hogy ne kelljen megnézni, mit is jelent, gyors beszúrom ide is. A csavarok, csavaranyák anyagaival az MSZ 229/2 szabvány foglalkozik, mely nem konkrét anyagot, hanem szilárdsági csoportot határoz meg. E szerint a csavar anyaga lehet: 3.6; 4.6; 4.8; 5.6; 5.8; 6.8; 8.8; 10.9; 12.9; 14.9. A szilárdsági csoport jele két részből áll. Az első szám 100-szorosa a minimális szakítószilárdságot adja meg MPa-ban, a második szám pedig a névleges folyáshatár és szakítószilárdság hányadosának 10-szerese.)
A dobozban volt két matrica, kódszámmal, hogy esetleges leszedő fej elvesztés esetén lehessen pótolni, de ezt jó lenne nem igénybe venni, mert annyi lenne szerintem mint a kerékőr. (15,13 EUR + posta)
Majd arra érdemes odafigyelni, hogy gumisnál én úgy képzeltem el, hogy leszedem és majd vissza is rakom, normálisan nyomaték-kulccsal, hogy ne menjen rá mint állat....






Ma Zsolesz_145 közreműködésével felkerültek a kerékőrök. Asszem nem árthat Pesten egy ilyen kis apróság.



Életem legboldogabb napja avagy egy Alfa-talin nem csak szép autókat láthatsz hanem gyönyörű lányokkal is találkozhatsz.....akár életed párját is elhozza neked a kedvenc márkád. Páran ismerik a "sztorimat" de most megosztom hátha valaki nem hallotta:
2011.10.08.-án az első KUL találkozómra menet a kora reggeli csípős hidegben azon merengtem, hogy az előző napi eső vajon ezt a napot is tönkreteszi vagy autózunk majd 600 km-t egy kellemes őszi napsütésben. Szerencsére a napsütésé lett a főszerep és a szebbnél-szebb Alfák között felbukkant egy lány akivel majdnem pontosan 4 év után most szombaton örök hűséget fogadtunk egymásnak.....
Köszönettel tartozom pár Alfás barátnak akik segítettek szívvel-lélekkel minket az egymásra találásban és külön köszönet a segítségért akik a szombati napon velünk tartottak:
Györgyusz A "kontakt" aki nélkül ez a frigy nem jöhetett volna létre,
RedSoma164 A "prádéskocsi"sofőr
Mendieta és Gyopi A kísérők
Hangya A ceremóniamester
Halesz Az Amore képviseletében és végül A Giulietta aki összehozott minket Judittal....




5000 km eltelt az olajcsere óta, ránéztem a nívópálcára, egy nagyon kevés hiányozott, öntöttem utána, egész pontosan 300ml ment bele. 5000Km alatt nem rossz.
Amúgy Selénia 20K van benne, de a következő cserénél, ami decemberben lesz, mert akkor fog eltelni az egy év; 10W60 kerül majd bele. Külföldi fórumokat lapozgatva végül a GULF Racing 10W60 lesz


Volt egy kis hangja reggel az ékszíjnak és mint kiderült annak semmi baja viszont a klímakompresszor csapágya lötyög így az fel lett újítva és a klíma fel is lett töltve...
Öntja a hideget :D
Mióta megláttam képen videón tudtam hogy mihamarább élőben is látnom kell.Első alkalom a 2015 ös IAA Frankfurtban.Nem volt kérdés, szabi kiír és irány.Érkezés után irány a halle ahol a digó vasak vannak.Nem kevesen voltak.
Megláttam, tetszett, nagyon tetszett.
Kiderült lehetőség van a belső megtekintésére.A motortérről inkább képet teszek fel...Hosszú lenne leírni.A belső?
Beülsz ,otthon vagy.Kényelmes fotelek,semmit nem állítgattam jó volt .A kép ami bent fogad? Ízléses, sportos, nem ripacskodó.Kis egérmozi,ha D be tekered a kapcsolót egykis minivid fut le amin mintegy átvilágítja az autót.Jópofa. Kuplung könnyű, a 6 gangos váltó precízen rövid úton kattanik be a fokozatokba.A hátramenet kapcsolása férfimunka (derekasan feléd húzod koppanásig és balra fel).
A hátsó ülésre beszállás nem egyszerű.A küszöb hirtelen ível a far irányában felfelé.
Amugy kényelmesnek tünik 4 személyre a gép. A csomagtér nem túl nagy , alacsony, mélyebbre nyúló.Nem tudni lesznek e dönthető ülések, nem tudni egyenlőre semmit a motorvariánsokról ,váltókról.Hiába próbáltam infókat kiszedni a hosstess hölgyeményből ujabb infót nem tudtam meg azokon kivül amit az internetről szereztem.DE! láttam élőben.Még jobban tetszik mint a képeken.
A hölgyemény utolsó kérdésére miszerint szeretnék e próbavezetésre regisztrálni, sztem mindenki kitalálja a válaszom.
Kontaktadatok leadva, várom türelmetlenül a levelet, hívást..
meglátjuk :)







