Blog
Rég írtam az Alfámról. Ez gondtalan, de azért nem eseménytelen együttlétet jelent.
Még szeptemberben sikerült egy kecskeméti bontóból szerezni egy 16 colos alufelni szettet. A külső felük jó állapotban volt, nem látszódott rajtuk padkázás nyoma. A belső felükről azonban ez nem volt elmondható, pattogzott lefelé a festék. Így elvittem őket teljes felújításra. A négy felnin három különböző gyártó nyárigumijai voltak, így otthagytam őket "ajándékba". Múlt hét pénteken vettem át az elkészül felniket, szépek lettek. Így már kevésbé féltem őket a téli utak viszontagságaitól.
A mai napon új téligumi szett került a kocsira, Nokian WR D4 XL, 215/55 R16 97H. A gumisok megjegyezték, hogy túl szép a felni télre. Gondosan rápróbálták a kocsira, mielőtt végleg feltették volna. Ellenőrizték, hogy tuti nem ér sehol a fékekhez és hogy hova tegyék rá a súlyokat.
Felőlem jöhet a hóesés.
A szélvédőmosó már fagyállóval lett utántöltve. Na jó, a hűtővizet nem ártana majd megnézetni fagyállóság szempontjából, hogy teljesen nyugodt legyek.
Költségeim:
- Alufelni bontóból: 50000 Ft
- Alufelni felújítás: 50000 Ft
- Téligumi szereléssel, centírozással: 130520 Ft






Kicseréltük végre a hátsó motortartó bakot. Így már nincs olyan hangja mint egy traktornak :)
Végre eljött a várva várt nap, újra Kaposújlak!
Idén Budapestről mentünk egy szolid de annál látványosabb konvojjal. Sajnos most csak MUXI-val érkeztem, ezért inkább kimaradtam a gyorsulgatásokból. (még nincs chip :D)
Kellemes nap volt, nagyon jól éreztük magunkat és jó sokan voltunk.
Szerencsére már negyedszer is leírhatom, hogy jövőre ugyanitt!



A mai napon felkerültek a téli gumik.
Felkerültek a téli gumik. Igaz dátum szerint még korai de szerintem az idő már indokolja a cserét. Hajnalban már eléggé nyálkásak az utak. A Nyári gumik ebben a szezonban 9,620 Km- ert tettek meg 7 és fél hónap alatt.
Most már jöhet a hideg meg a hó. :)
243.360 Km






Sziasztok!
Már jóideje csend van a blogomban. Ennek oka az időhiány! Mint minden alapos munka nagyon sok időt vesz el.... Levi barátom kitett magáért. Az új motor benne van, a kábelköteg újrafűzve. Műszakilag üzemképes a vas. És most jött el a kaszni része...ha pontos akarok lenni már egy jóideje megy a faragás, formálás, illesztések finomitása, vonalak letisztítása, felsziszolás, egyengetés, lökösök újratervezése, szélesitések, találkozási pontok....és még sorolhatnám. De mostmár kész van már csak festeni kell. Sőt egyenlőre nem mutathatok többet, de a fényezés nem sima fehér lesz... :) De arról majd később! Most csak pár előzetes... :)












Mivel a szonda tisztítás nem járt sikerrel, valamit ki kellett találnom...
Az E85 átalakító miatt a lambda szonda jele be van vezetve a kormány alá az E85Power-be. Gyorsan be is iktattam egy kapcsolót, így az első pár perc alatt a lambda szondát lekapcsolva sikerült megoldani a problémát. Csak az volt a baj vele, hogy néha elfelejtettem visszakapcsolni...
Kell egy időzítő... Gondoltam gyorsan összedobok egyet, de el kellene menni alkatrészboltba, aztán forrasztgatni, ehh ellustultam már, meg időm sincs rá... végül is szégyenszemre Ebay-en rendeltem egy programozhatót, ami nem is volt drága...
Be is szereltem, beállítottam először két és fél percre, de az még nem volt elég, aztán 3 percre és így tökéletesen működik! :O)
Az időzítő alatt a lambda monitor van, amin a lambda jelet ellenőriztem, de most már szerintem nem nagyon fogom nézegetni. :)






0
627
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV