Blog
A motorvédő elég alacsonyan van, ezért sikerült fennakadnom a haver kocsibejáróján és kicsit leszakítani... aknára fel és visszabütykölés :)
203000 km-nél volt legutóbb olajcsere,igy hát most 214500 nál
kapott friss :SELÉNIA 20K ALFA ROMEO 10W-40
Tutela ZC 75 Synth
Tutela GI/A
Alfa Romeo Brake Fluid Super DOT4
Cserélve lett lett az összes szűrő.
Továbbá cserélve vezető görgő,feszítő plusz hosszbordás szíj,ja a szervó szivattyút elfelejtettem azt is kapott mert a régi másfél évet bírt .Friss vizsga ! Most minden happy
227000 km el vásároltam.
Szerviz előélet, hogy ne felejtsem el mi mikor volt :)
- Olajcsere 221340 km
- Kettőstömegű, kuplung csere 219460 km
- Műszaki előtt csere 213318 km
Első felső lengőkar jobb - TRW
Első felső lengőkar bal - TRW
Első keresztstabilizátor bal - Lemförder
Hátsó keresztlengőkar - Febi
Fényszóróizzó - Osram
Hátsó ablaktörlő - Champion
MAP szenzor tisztítás
Futómű beállítás
- Főtengely ékszíjtárcsa - Akron - 210420 km
- Első hazai szervíze 202136 km:
Mobil Super 3000 5w40 olaj - 5L
Olajszűrő - Gyári
Levegőszűrő - Sofima
Pollenszűrő - Sofima
Üzemanyag szűrő - UFI
Vezerlés szett - Gyári
Bordásszíj - Dayco
Bordásszí feszítő - Gyári
Bordásszíj vezető - Gyári
Vízpumpa - Ruville
Ma Zsolesz_145 jóvoltából sikerült beszerezni kerékőrt a felnikhez. Fel is pattintottuk őket a helyükre, most már nyugodtabban hagyom kint az autót a pesti utcákon :).
@169.000km
Téli idöszak elötti szervízre elvittem a kocsit. A fékek nagyon rossz állpotban voltak, hátul szét is volt rohadva a betét. Kattogó hang meg nyiszogó hang ay elsö futómüböl.
- Zimmermann elsö tárcsák 31.000Ft
- Zimmermann elsö betétek 16.000Ft
- TRW jobb elsö felsö lengökar 29.000Ft
- Zimmerman hátsó betétek 9.000Ft
- Centír 1.000Ft
- Fék folyadék 2.000Ft
Apróságok. összes költségem munkadíjjal: 109.000Ft
204585 km. A hátsó dobom sajnos megköszönte az eddigi kemény munkát és úgy döntött, hogy felmond. Akkora lyuk volt a becsatlakozási oldalon, hogy simán betolatok rajta egy Ifával, tükör nélkül. Gyorsan szereztem egy hátsó dobot, ami szintén egy 145-ösön teljesített szolgálatot eddig. Kemény 5000 Ft-ért vettem át D.Z.-nél, és ma el is vittem reggel Dinamitékhoz, hogy dobják már fel. Ha már ott voltam, gyorsan megszüntettünk egy kezdődő kifújást is a középdobnál. Nagyon szép munka lett, 2,5 év garanciával, a hangja pedig végre, sima, kiegyensúlyozott lett. 15.000 Ft volt a csőcsere, a dobcsere és a felfogatási pontok újraalakítása a dobon. Azt hiszem, már közel tökéletes a vas.



Vásároltam a kleineinzeige.ebay.de-n egy szett használt Rial RA 807-es felnit. A hozzá kapott csavarok vékonyak voltak, az én eredeti csavarjaim pedig rövidek, így azokat is kellett vennem. A Karl KFZ-Meisterbetrieb-nél kicserélték a gumit.
Felni adatai:
Rial Ravenna
8 J x 17 H2 Typ RA 807
Lochzahl 5 / Lochkreis 110 mm / Mittenloch 65,1 mm
ET 35 mm
KBA-Nummer 47134
Csavar mérete: M14 x 1,4 30mm
Felni: 150 Euro
Csavar: 19 Euro
Munkadíj: 70 Euro
Összesen: 239 Euro








Szeptember végén jár le a vizsga így ellátogattam a szerelőmhöz nézze át a kocsit mit kell cserélni vizsgára. Ennek keretében cserélve lettek a következők :
- Jobb első felső lengőkar
- Bal első felső lengőkar belső gumi szilentek
- Bal kormány porvédő
- Bal belső Féltengely porvédő
Érdekes hogy a bal felső lengőkar majdnem pontosan egy éve lett cserélve... ennyit bírt. :( Kitörlésre került még a légzsák hibajelzés is, és azóta még nem dobta vissza.... hmm lehet hogy mégiscsak valami érintkezési hiba lehetett?
Lényeg hogy most nem pirít :)
Örülünk és a hatóságok engedélyével még 2 évig vígan furikázunk .
Km: 241.649







