Blog
Nagyon jól kezdődik a nyári szezon, hiszen a Michelin jóvoltából hozzájutottam 4db Pilot Sport 3 gumihoz egy teszt erejéig. Eddig csak Pirelli P Zero Rosso-t használtam a 18”-as felniken, nagyon kíváncsi vagyok a különbségre… a hétvégén 120 óvatos km-t tettem bele, de már most úgy tűnik, hogy halkabb lesz… elvileg 1dB a különbség a Michelin javára (71-72), mégis érezni a különbséget. Nagyon sok tesztet olvastam a Pilot Sport 3 gumiabroncsokról, szeretném érzékelni a sok pozitív tulajdonságát, mind a száraz úton való rendkívüli tapadásban, mind a számomra legfontosabb vizes úton való tapadásban.. A Pirelli 3 szezon és 36.000 km alatt 3mm-re kopott, a Michelint is rendszeresen mérem majd… :)
Km állás: 160.148




Megvolt a következő szerviz is . Vissza kell fognom magam,sokat kocsikázok,és olyan hamar belekerül az a 15e kilométer.
Megint Castrol olajat kapott,nem volt vele gond eddig sem,bevált minden járművemnél eddig.
Minden más is cserélve lett,ami ilyenkor szükséges.
Következő csere kb 133e lesz.
Megadta magát a balos, cserélve bontottra
Szép tavaszi nap volt... Békésen autókáztam a 0áson, a belső sávban, amikor hallottam egy nagy fémes csattanást, kihúzódtam, finoman fékeztem, amikor még egy ugyanolyan csattanást hallottam, ezzel egy időben majdnem kitépte a kezemből a kormányt. Megálltam a leálló sávba. A jobb első kerékből két csavart elhagytam. Azt tudtam, h a 4ből kb 1 csavar fogja azt a kereket, mert szarok a menetek az agyban, de reméltem, h még egy kicsit kibírja. Anyám hozott otthonról csavarokat, elgurultam Zé.-hez, ahol sikerült kicserélnem a kerékagyat. Ezúton is köszönet neki az alkatrészért és a placcért
Kiégett az egyik szofita izzó a beltérben, ez egy kisebb lavinát indított el. A vége az lett, hogy ledesítettem az egész beltér világítást, és az összes külső világításom működik, még a ködlámpa is :)
Ma mentem egy laza 950 km-t. 0-190km/h között leteszteltem a gumit /természetesen német autópályán ;) / A tapasztalatok kedvezőek .Amíg be nem melegszik kicsit addig zajosabb ,utána halkul .Nem üt ,nem ráz . Az úthibákat természetesen jobban lehet érezni ,mint a ballonos télivel.Viszont ez kanyarban nem nyúlik el oldalra mint az .Eszméletlen kanyarsebességet lehet elérni zokszó nélkül.Kíváncsi vagyok vizes úton milyen lehet. A hosszbordák eléggé megvezetik .Az autó teljesítményét is vissza fogta ,érezni kicsit .Muszáj leszek megcsippeltetni :) A fogyasztás nőtt ,ilyen átlagsebességnél eddig 6.7 litert mutatott a kijelző ,most 7.1 lett. Szerintem nem vészes.
A szépségnek ára van :) A pihenőknél több ember is nézegette milyen szép kerekek ,a pályán is néztek át fele szomszéd kocsikből ,úgyhogy tetszetős :)


Régi álmom volt a TI felni . Szosza ajánlott egy egy emberkét ,akitől jó áron szereztem valódi ,zsír új felniket. Gumit Uniroyal Rainsportot akartam ,de az nem jött volna meg húsvétig ,ezért Pirelli Pzero Nero Gt -t vettem,235/40 R19 méretben .A kerékcsavarok eléggé rozsdásak voltak ,azokat lefújtam Spot Primer szürke alapozóval .Persze a kúpos ,és menetes részt nem :)
Majd veszek valamikor újakat,plusz még egy kerékőr sem ártana...
A csavarokat lehúztam a táblázatban feltüntetett nyomatékkal .
Az autó eléggé terepjárós lett ,kb. 3 centivel nagyobb a hasmagasság a téli gumis magassághoz képest. Furán néz ki ,de így legalább nem akadok fel minden fekvőrendőrön.
A másik ami miatt lehet jobb lett volna kisebb felni ,hogy a féktárcsa elég kicsinek néz ki ehhez a felnihez képest. Nem tudom ,majd biztosan megszokom ,de most fura még.






Ma először mentünk a Párduccal 1.000 km felett két tankolás közt!
1.019,5 km után érkeztünk meg a kúthoz, ahol is 62,82 litert tankoltunk. A fedélzeti már nem írt ki még megtehető távolságot, illetve hangos sípolással jelezte, hogy gond lesz/van...
Érdekes, mert még volt vagy 7 liter a tankban...
(Átvételkor 66,63 liter ment bele, tehát már tankoltam ennél többet is.)
Átlagsebesség 61 km/ó.
A hátsó dobom már nagyon gatya állapotban volt ,laskára rohadt ,bizonyos fordulatnál rezgett benne valami ,gondolom levált terelőlamella. Pityukoma ajánlott egy embert ,akinek voltak bontott ,de jó állapotú kipufogói .Tőle vettem 2.0-ra való dobot.Gondolkoztam a duplásításon ,de az idén elmarad a gumi-felni kombó miatt.
A szerelést otthon csináltam .A leszedés tartott kb fél óráig ,felrakni az újat kb. 2 perc volt.Végre nem hangos ,és nagyon szép ezzel a króm véggel.


4
621
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth