Blog
Gazdára lelt a GTA szettem, be kellett számolnom egy garnitúra Ti szettet az árába. Voltak rajta esztétikai sérülések, eladni így csak rossz pénzért tudtam volna, így lefényeztem Gun Metálra, és meghírdetés után 15percel már jelentkeztek rá.
Jó helyre került mind két garnitúra felni szettem!!!!
Az új felniket elő rendeltem, zsír újak lesznek, jövőhéten megérkezik, erről post majd csak később, lehet,hogy csak AMTS-en (Auto Motor Tuning Show) lesz leleplezés.





Elérkeztünk a második olaj és szűrő cseréhez, kicsit későbbre terveztem, de úgy döntöttem megejtem. Gyári szűrők (Ufi) és gyári olaj (Selénia Racing 10W60) került bele. Az szettet Albáéktól rendeltem.
Előző olajcsere: 138.000km
Jelenlegi olajcsere: 147.346km
Megtett út: 9.346km
Ez bőven az előírt 20e km alatt van. A jövőben próbálom tartani a 12-14e km-es csereperiódust.
Költségek:
Selenia Racing 10W60 5L: 16990.-
Selenia Racing 10W60 2x1L (tartaléknak, utántöltéshez): 7780.-
Levegőszűrő: 2990.-
Pollenszűrő: 2990.-
Olajszűrő: 1990.-
Összesen: 32.740.-
Mindent magamnak cseréltem, így nem volt szervizdíj.




"Sajnos" beigazolódott. Február 3-tól új munkahelyem van és így nem szeretném használni napi szinten a Bestiát.
Az oka egyszerű: Budapesten lakom és dolgozom. Ezzel eddig nincs is semmi baj. Eddig a munkahelyemre (Budapesten) oda-vissza 30 km volt az út. 15 km oda és 15 km vissza! Amíg beértem szépen bemelegedett majd céges parkolóban pihent . Ez a távolság most lecsökkent nem egész 5 km oda és 5 km vissza. (3 metrómegálló) Nincsen értelme így használni és sajnos parkoló sincsen ahol pihenhetne amíg dolgozom. Az utcán meg nem fogom hagyni.
Egyéb előnyei viszont vannak... :-)
Így marad a hétvégi használat. Egyik szemem sír másik nevet.
Hiányozni fog a hétköznapjaimból, hogy beleüljek, vezessem, élvezzem :-(
Folytatódhat a 100%-os rendbetétel illetve egyéb projektek...!!!
Km állás: 154.124 km.
Tegnap délelőtt (2014.01.25) meglátogattuk a Csörgő autószervizt Várpalotán. Csöri lecserélte a 10W40-es Seléniát a sűrűbb 10W60-asra, abban bízva, hogy ezt nem csipegeti a kocsi.
Az olajcserét összekötöttük egy veszprémi családlátogatással is. Ott bóklászva sikerült egy fekete faceliftes 147-est és egy korosabb 156-ost is látni. Utóbbinak inteni is...
Majdnem 3 hónappal és ~2000 km-el később sincs az olaj mennyiségében csökkenés. Bevált a csere!
Ma napon lecseréltük az olajat, és az olajszűrőt + kapott egy új felső motorkitámasztó bakot.
Olaj: Selenia WR - 13200 Ft
Szűrő: Sofima - 1800 Ft
Motortartó: Akron - 4600
km: 188000
- MotorLife tesztidőszak indul, majd mesélek, mizujs. Már ha épp érdekel.
Amit ígér: Fémnemesítés, kenés, fogyasztáscsökkenés, emisszió csökkenés, ilyesmik. Majd kiderül, hanta-e, vagy nem.
Kisebb gubancok után mostanában tettünk pontot az aktuális szervízek végére.
-Vezérlés és összes járulékok cseréje olajcsere, miegymás.
Közben megbolondult pár dolog a kocsiban, de mint utóbb kiderült, akksi-saruk hibái okozták - így az UDC(vagy VDC ) system error, és a CD váltó letiltása is orvosolódott.
- Volt kis idő, így végre megoldódott az üzemanyagszint jelző hibája is - már kiégette a retinámat a folyton világító sárga, meg 1 x kalkulációs hiba miatt megállt a kocsi... De legalább tudjuk, hogy nem úgy viselkedik, mint átlag autó, hogy előtte már jelez - meglöttyen, ilyesmik. Neeem, ha kifogy a nafta, akkor elveszi a fordulatot - max 2000, és akkor még van 500m-ed. Utána séta. :)
Azóta a range se visít folyton, szépen számolja, mennyi van még hátra.
kotyogott az első kerék, axiál csukló csere. Tekintve, hogy azt sem tudtam mi ez, és hogy van ilyen és mire jó és elromolhat, megörökítettem egy képregény formájában a hozzávetőleges reakciómat:)

Első-felső lengőkar szilentek cseréje, mert nyikorgott mint egy lovaskocsi :)