Blog

>> SzervizStörtebeker // Alfa 156 Sw // 2013-07-29

Vezérlés komplett csere,csak ott csesztem el,h Dayco szíjjat vettem és csúszik a hosszbordás....:)

 
>> Szerviz156 JTD SW // Alfa 156 SW 1.9 JTD 115 // 2013-04-20

Szűrők,Olajcsere

 
>> Szerviz156 JTD SW // Alfa 146 1.9 JTD 105 // 2013-07-13

Vezérműszíj görgők feszítők cseréje.

 
>> Autóápolás156 JTD SW // Alfa 156 SW 1.9 JTD 115 // 2013-07-27

A tetőkárpit és az ülések, ajtókárpitok tisztítása.

 
>> Tuning és extra156 JTD SW // Alfa 156 SW 1.9 JTD 115 // 2013-07-27

Az egész műszerfal ledes lett.Nagy munka volt de a kapcsolókat is ledesre csináltam!

 
>> Tuning és extraBagee // Alfa 145 QV // 2013-07-29

kellett már valami a vasfelni helyett, szerintem tetszetős

 
>> SzervizGina147 // Alfa 147 1.6 TS 105LE // 2013-07-07

Hát sajnos cserbenhagyott :(
Haza indultam a páromtól, az autópálya előtt pedig váltás közben recsegés-ropogás, kis égett szag. Az volt a szerencsém, hogy be tudtam kormányozni az autót a maradék lendülettel egy kis utcába, és nem a főúton kellett állnom vele.
Felső munkahenger és kuplungcsere lett belőle... A betét teljesen el volt kopva benne... drága holland elődöm agyon csúsztatta a kuplungot :S
Az a lényeg, hogy még a hazamenetel előtt kiderült a probléma, mert ha a német autópályán történt volna, azt nem oldom meg ilyen "egyszerűen".
Ez a mutatvány 680 euroba került (Hollandia).

 
>> EgyébGina147 // Alfa 147 1.6 TS 105LE // 2013-03-18

Megvettem az autót, kezdetét vette közös életünk. Azt tudni kell, hogy én Hollandiában élek, és májusban vittem haza az autót először. Volt is nagy öröm, megcsodálta az utca :)
Szerelőhöz ott vittem el először átnézetni, szerencsére komolyabb baj nem volt vele. Olajcsere, szűrőcsere megtörtént, pollenszűrő is cserés volt.

Azt tudni kell, hogy itt Hollandiában nem villantanak, integetnek egymásnak az alfások. Hát én erről teljesen megfeledkeztem otthon, mikor is barátnőm rám szólt: "Integess, integess!"
"Micsoda?? Miért?"
Most már tudom... annyira furcsa volt, hogy az otthon töltött maradék 10 napban már figyeltem a cartársakat, és én is tellegettem, mosolyogtam :) Jó érzés :)

 

Ma megejtettük a szokásos szervizlátogatást. Közeleg a 160.000 km a kocsiban, így olaj és szűrőcsere, stb.
Mivel egyre hangosabban fütyül a turbó, hát megnézettem és a következő infókat kaptam miután visszamentem:
- igen, tényleg fütyül, nem kifújást hallani. Ellenőrizték, tömített a rendszer.
- a lapátok nincsenek elgörbülve, lehet használni
- ha megszorul, a kocsi mozgásképes marad, csak nem turbós módjára megy
- olyat még nem cseréltek, amelyik megszorult volna, fütyülőst már igen
- 600.000(!!!!!) Ft-ért tudnak adni gyári új túrót
- 460.000(!!!!) Ft-ért van felújított is
- ha tudok olcsóbban gyárit vinni beszerelik szívesen
Hmmm...
A kocsi értékének több,mint 20%-át ki kellene fizetni egy túróért??????

Update:
A fenti infó nem igaz, el volt görbülve a lapát.

 

Némi utánajárás eredményeként sikerült a szakszerviz árának a feléért hozzájutnom egy vadonatúj turbóhoz és a cseréhez szükséges cucchoz. Szám alapján ez kell bele, remélem tényleg.