Blog
Sikerült beszereznem az elektromos napfénytetőhöz a relét.Gyári Webasto a szervízben 32000 huf,szerencsémre olcsóbban jutottam hozzá.2db legalább lesz egy tartalék is.
"kis brembo" 305mm
A terv az volt, hogy az egri szerelő haverom hét közben megrendeli a unixból (mivel ott jó nagy kedvezménye van) a tárcsát és a betéteket és szombaton reggel kicseréljük. Mivel szombaton délelőtt még nyitva vannak az alkatrészes boltok, így ha valami hiba lenne, még meg tudjuk oldani.
Persze nem volt jó a betét, amit a unix hozott, de még csak kapni se lehet Egerben sehol ilyet. Hétfő délutánra tudnak hozatni... ami nem sokat segít, mert én akkor már rég Bp-n leszek :/
Így ment vissza a régi tárcsa és betét, a továbbiakat meglátjuk.
Az ATE márka mellett döntöttünk, a tárcsa maradt is, viszont ilyen betétet nem gyártanak, így valószínű Remsa lesz.
Csatolok egy képet a betétről, hátha valakinek szüksége lesz még rá.

Piros Konik ki, sárgák be. Különösebb oka nem volt.
A generátor viszont gyengélkedett, ezért a Ferr-Vill-nél fel lett újítva.



Tegnap kicseréltük a kézifék bovdeneket, mert berohadtak.
Illetve a jobb első-alsó lengőkar is csereérett lett. 4000Km-rel bírt többet, mint a bal oldali testvére :-)
Mivel nem voltam megelégedve az 1.7-es boxi fékrendszerével, nagy macera árán, felkerűltek a GTA nyergek előre! Nem volt egyszerű mutatvány mivel szinte semmi sem ment egyszerüen... A nyergeket William barátom gyönyörűen lefújta nekem hófehérre, ezúton is köszönöm neki! A nyeregtartó konzolt sokszori méregetés, tervezés után plazmavágóval vágták ki, amit úgyszintén Williamnek köszönhetően levédte valami kimondhatattlan anyaggal... :)) A betétek és a tárcsák vadonat újjak, hogy jó darabig ne legyen gond velük! Az összerakás: na ez sem ment simán, miért is ment volna... A felni nem ment fel, ezért gyártattni kellett tehermentesítős nyomtávszélesítőt meg hosszabb csavarokat is be kellett szerezni! A végeredmény, brutális fék és öröm és boldogság :))





Kicseréltettem a lambdaszondát és a 8db gyertyát,plusz alapértékre állították az elektronikát.Autóméry Debrecen.



Km: 134000
Cserélve lett: olaj (Selénia 5w30), olajszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő.
Tegnapi nappal elértük a 120 ezeret. Rendesen pörög az a fránya óra pedig nincs is napi használatban. Ha már így elértük a kerek óraállást, megcsináltam rajta a 120 ezres nagy szervízt! :) Kicseréltem az index izzókat mert fehéren világítottak :) Csak így tovább 145 még MINIMUM ugyan ennyit ;)



jobbos kézifék kötelem úgy döntött megadja magát cserélni kellett....
még 1-2 apróság volt a hónapok alatt ... 2db izzó csere meg a 2db Turbo cső(gumi) elöregedett ki lett cserélve,szóval csak apróságok,nagyobb baja ne is legyen