Blog
Hirtelen ötlettől vezérelve hétvégén bekábelezzük az SW-t, kicseréljük a gyári - kiváló minőségű - hangszórókat, belepróbáljuk a garázsban pihenő Audison SRx4 erősítőt, illetve a 2 mélyláda egyike is helyet foglal a csomagtartóban ha minden igaz.
Zselé cartárs ajánlására, aki korábban autóhifiben utazott, Audio System MX165 Plus szett, illetve MXC 165 koaxális páros kerül be.
Az erősítőt még BeeGee-től vételeztem, a GT-je eladása után.
A mélysugárzók DLD, illetve ha jól emlékszem MacAudio márkájúak.
Hogy a rendszer pontosan hogyan fog összeállni, illetve, hogy mit hajt majd az erősítő és mit nem, az holnap fog kiderülni :)


A mai napon ismét sort kerítettem egy teljes olajcserére, olajszűrő cserére, és levegőszűrő cserére. Az olaj természetesen Selénia 20K for Alfa Romeo, az olajszűrő ezúttal Ricambi Originali gyári szűrő, a levegőszűrő pedig ISOFilter, olasz utángyártott.
Az egész műveletet magam végeztem mint legutóbb, minden rendben ment szerencsére :) Ezúttal vettem egy láncos olajszűrő leszedőt, és nem kézzel kellett lecsavarnom mint legutóbb :)
Az előző olajjal 16 761 Km-t tettünk meg, szóval teljesen időben voltunk a cserével (mivel a 20K-s olajjal 20 ezer km-t el lehet menni).
Km óra állása: 195 246




Az autó megvásárlása után a nagy öröm reggelig tartott, amikor megláttam alatta az első olajtócsát!! Le is feküdtem gyorsan alá, hogy megszakértsem honnan is folyhat.
A váltóból. :@@@
Meg is rendeltem gyorsan mindent ami kell, főtengely szimering (gyári) , olaj +szűrök stb. Majd a szerelés közben előjött még a kettős tömegű lendkerék, kuplung munka henger, kinyomó csapágy, stabilizátor szilent.
Így a vezérlés cserét ünnepélyesen elhalasztottam a jövő hónapra. Utána meg jön majd a lengő kar csere ami meglepő de még a gyári (ugye a nem magyar utak......) nem kopog semmi baja, csak elöregedett.
Szerencsére nagy kedvezményem van az unix-ba, minden szinte féláron vettem de azért így sem volt olcsó.
folyt.köv.
Spet


Gondoltam lefestem már a konzolt mert elkezdett peregni róla a festék , legalább lesz egy kis kinézete az autónak. most így késő délután megcsiszoltam, és lekentem alapozóval a kritikus helyeken, holnap pedig megkapja a színt :)





Megkésve bár, de törve nem!
3 - 4 hete a kislány megint úgy döntött már sokadszorra, h megmakacsolja magát és "cserben hagy"!!
Minden egy tavaszi, péntek délután kezdődött. A városban araszolva, körülbelül 5 km alatt a vízhőfok mutatóm szépen lassan, de töretlenül ment felfele a 120-ig. Mit ad isten se venti nem kapcsol se termosztát nem nyit....
Gyorsan hívtam a "sárga angyalt" -- az öregemet -- telefonon, h mit művel ez a ........
Röpke fél órán belül megjelent a felmentő sereg a szerszámos ládával és ott helyszínen nekiestünk. Annyira épp megoldottuk, h haza lehessen vele jönni.
Rövidesen újra eljátszotta még1x akkor kapott 1 új Behr termosztátot. Akkor is ingadozott 80 - 90 fok között a mutató... és megint beütött a gebasz!
Ismét útra indulunk vasárnap(Április 21) amikor ismét vizet forral a délutáni teához....
Mérgembe visszafordultam, közben rácsörrentem az öregemre, h készítse a Fordot mert azzal megyünk...
Következő héten pénteken(Április 26) apa szétkapta az elejét.... Kiderűlt, h a vízszivattyú propellere eltört, megreppent és nem bírta a vizet forgatni csak egy helyben állt... Új vízszivattyú megoldotta a problemet és azóta stabil 80 fok a víz!! :) Akármennyit araszolhatok vele!
Kapott egy új gombot a váltó. A gyári már a vásárlásnál sem tetszett, túl rideg a fém és nem illik az autóhoz, ráadásul már meg is volt kopva egy elé nagy felületen. Szándékosan választottam fekete bőrt, sokkal kellemesebb a fogása és jobban is néz ki.
Egy előtte és utána kép sem maradhat ki. :)
szerk.: leszerelésnél kiszáradt sziloplaszt jellegű cucc pergett ki a régi váltógombból. Annak a maradványai láthatóak a képen, nem a hanyagság... :)

Voltam megint hibakód olvasáson.
3 hiba maradt
- 0404 kipufogógáz visszavezetés: szabályzási eltérés
- 0101 légtömegmérő: nem elfogadható jel
- 0704 kuplung kapcsoló: értelmezhetetlen
nahmármost, az EGR re ráfér egy takarítás. A Légtömegmérőt hétvégén megoldom, csak azt nem tudom hogy egy tempomat nélküli autóban, miért keresi a kuplung kapcsolóját az elektronika ??? vagy tempomat nélkül is kell legyen kapcsolónak ?? ha igen akkor annak mi a szerepe ??
Ha valaki tudja hogy miért dob ilyen hibát az autó az pls segítsen mert ötletem sincs rá :)
