Blog
A jobbos már nagyon kopott volt, a balos meg a minap kitörött, így eljött az ideje a cserének. Fiat Ducato ködlámpáit vettem meg mivel közel 3ezer forint/db különbség van árban. Fizikailag pedig a rögzítő keretet kellet átszerelni, hogy fel lehessen fogatni, illetve mivel xenon került vissza, így a hátlapot is kicseréltem mert megvan fordítva benne a vezetékek polaritása.
Most olyan szép tiszta, első ránézésre, mintha üveg se lenne a ködlámpán :))








Ma Kero82 megnézte van-e valami hiba a gépben. (Köszönet érte!!!)
Szerencsére csak a kuplung jeladót jelezte, tehát mondhatni minden rendben van ilyen téren a géppel.
És a mi még jobb, hogy valós benne a km, tehát nem volt tekergetve! :)


Vettem egy Pioneer DEH-1500UB fejegységet, Tökéletesen meg vagyok vele elégedve, nekem több nem is kell. 55euróért vettem a Médiában, ajándék 8Gb-os Pioneer pendrive-al. Nagyon jól szól, az árához képest, a gyári hangszórókkal. Ami bennt volt az a gyári Blaupunkt navi 5-ös cd tárral, becsíkozott a kijelzője, és alig lehetett valamit látni rajta. Ezt elrakom a polcra, majd eladáskor visszarakom (Persze az nem most lesz).

Egyszerűen nem tetszett, hogy fekete:D Egy kis csiszolás, egy kis alapozás, egy kis maradék festék keresés és kész is lett:D Érdekes, hogy ezt a festéket pirosként adták el...:)



Meglett a hiba oka, vagyis a zajé, alacsony fordulatnál. A hosszbordás szíj feszítő a ludas. Ékszíj cserekor, csak a görgőt vettem rá. Hiba volt! :) Ez majd jövő hónapi akció lesz, akkor lesz kicserélve még a felső, alsó lengőkar, műszaki elött +kap majd 4 új gumit.
Ha már itthon vagyok és megjött mindenem nekiálltam az olajcserének. Időszerű még nem volt de 15.000 már van az előzőbe! Cserétől cseréig a kocsi 3dl olajat evett meg! Olajszűrő kicsit nehezen aadta magát, pedig a legutóbbi cserénél jjól beolajoztam a gumiját... vmiért mégis rászáradt, mind1 a lényeg, h csere megoldva. Légszűrő 3 perc alatt megvolt(ezt már korábban is magam cseréltem mint az olajat). Eljött az idő, h magam szívjak a pollenszűrő cserével... leszedtem a 2 anyát + a műanyag "anyát" lejött a plüss burkolat, workshopon kinéztem, h kell ezt a cserét levezetni, de ott nincs a képen a belső 2 csavar amit alig találtam meg... mind1 kicsavar, előző kiszed(feket volt benne és fele olyan vastag, mint amit most rendeltem... nem is értettem majd rakok fel képet!) kompresszorral kifújtam izomból(kb. negyed óra votl) kijött egy fél erdőnyi bogár meg kis falevél aztán bejöttem meggooglezni, mi az a airflow.. légáramlat... na közbe el is felejtettem, hogy vettem ki az előzőket bordával vízszintesen, v. függőlegesen gép elé vissza workshop látom vízszintesen van. ok. Mind2 szépen berak csavarok vissza és kész a rettegett projekt. Nem is olyan bonyolult...
olaj:
selénia 20k alfa:10.000
légszűrő gyári: 3200
olajszűrő gyári:1700
pollenszűrő: aftermarket: 2500
+ 1800 szállítási költség
össszesen:19.200huf+ az időm ami ugye megfizethetetlen...:D

