Blog
Vezérszíj 11200,-
feszítő 18900.-
vezető 7500.-
vízpumpa 13700.-
fagyálló 4000.-
Munkadíj 30.000.-
3db bilincs 450.-
2 db izzó 400.-
kartergázcső 7200.-
munkadíj 15000.-
Jobb féltengely szimmering, 2 db tömítés, külső féltengely gumiharang csere. + munkadíj.
Ma sikerült kiszednem a bal oldali-működő- tompított világítás izzóját, átraktam a jobb oldalra és világított.
Ott világított ,ahol eddig sem az eredeti sem a tartalék (tungsram) izzó nem működött. Az legalább jó hír, hogy nem a vezetékben van a hiba. Egyszerűen szereznem kell egy az eredetivel 100% ig egyező izzót. Úgy látszik az sem mindegy, hogy ki a gyártó.
Tavaly, az alváz felújítása során eltörték a bal hátsó ajtónál lévő műanyag küszöböt. A héten vettem egyet, ma kicseréltem, plusz kiporszívóztam és leápoltam a belsőt is.


A tavasz első napsugarait egy 1/100-as veteránversennyel sikerült megünnepelni. Az Alfariumban tett szanatóriumi látogatást és a jóltartást egy kategória negyedik - a veteránok között kategória harmadik - helyével hálálta meg. Említésre méltó, hogy a másik kategóriában is volt Alfa, ami Lukrécia névre hallgat és ugyanilyen szép eredménnyel zárta a mai napot.



Nos,tavaly decemberben túlestünk a vezérlés cseréjén :)
A Large Autó-nál csináltattam meg,korrekt csapat,gyorsan és elfogadható áron dolgoznak :)
Ekkor derült ki,hogy a szívócsonkok gumija nem az igazi,így azt is kicseréltük :) az egyik szét volt már hosszában szakadva,kicsit falsot szívott néha... de azóta ismét szépen duruzsol a v6 :)
Mivel nagyon tavaszi hangulatom támadt (talán azért mert végre itt a tavasz), és már a kíváncsiságomat sem tudtam türtőztetni, ezért úgy döntöttem felpattintom a Csöri hathatós közreműködésével (köszi,köszi) beszerzett gyári 18-as felnit. Nem kellett csalódjak, nagyon jól áll a 156-osnak eme felnigarnitúra is, és meg kellett állapítsam (ismét) hogy csak a sokküllős az igazi. ;))) Ennek örömére csinálódott pár kép is az új összeállításról. ;))








Ma volt egy kis nyugi, és az idő is szép volt, úgyhogy kiültem a kocsiba a laptopommal és a scannerrel.
Kiolvastam néhány adatot és csináltam grafikont az injektorkorrekciókról alapjáraton és 2000 rpm-en.

