Blog

>> Szervizcsoki159 // Alfa 147 1.9 JTD // 2011-03-03

Vezérszíj 11200,-
feszítő 18900.-
vezető 7500.-
vízpumpa 13700.-
fagyálló 4000.-
Munkadíj 30.000.-
3db bilincs 450.-
2 db izzó 400.-
kartergázcső 7200.-
munkadíj 15000.-

 
>> Szervizcsoki159 // Alfa 147 1.9 JTD // 2010-08-13

Jobb féltengely szimmering, 2 db tömítés, külső féltengely gumiharang csere. + munkadíj.

 
>> Szervizcsoki159 // Alfa 147 1.9 JTD // 2010-08-02

Klíma töltés, klíma tisztítás.

 
>> SzervizMEO // Alfa 156 1.6 ts // 2013-03-03

Ma sikerült kiszednem a bal oldali-működő- tompított világítás izzóját, átraktam a jobb oldalra és világított.
Ott világított ,ahol eddig sem az eredeti sem a tartalék (tungsram) izzó nem működött. Az legalább jó hír, hogy nem a vezetékben van a hiba. Egyszerűen szereznem kell egy az eredetivel 100% ig egyező izzót. Úgy látszik az sem mindegy, hogy ki a gyártó.

 

Tavaly, az alváz felújítása során eltörték a bal hátsó ajtónál lévő műanyag küszöböt. A héten vettem egyet, ma kicseréltem, plusz kiporszívóztam és leápoltam a belsőt is.

>> Eseményjimbo // Alfa Alfetta 1.8 Berlina // 2013-03-05

A tavasz első napsugarait egy 1/100-as veteránversennyel sikerült megünnepelni. Az Alfariumban tett szanatóriumi látogatást és a jóltartást egy kategória negyedik - a veteránok között kategória harmadik - helyével hálálta meg. Említésre méltó, hogy a másik kategóriában is volt Alfa, ami Lukrécia névre hallgat és ugyanilyen szép eredménnyel zárta a mai napot.

 
>> SzervizAky166 // Alfa 166 2.5 V6 // 2013-03-03

Nos,tavaly decemberben túlestünk a vezérlés cseréjén :)
A Large Autó-nál csináltattam meg,korrekt csapat,gyorsan és elfogadható áron dolgoznak :)
Ekkor derült ki,hogy a szívócsonkok gumija nem az igazi,így azt is kicseréltük :) az egyik szét volt már hosszában szakadva,kicsit falsot szívott néha... de azóta ismét szépen duruzsol a v6 :)

 
>> Tuning és extraRB // Alfa 156 2,0 TS selespeed // 2013-03-03

Mivel nagyon tavaszi hangulatom támadt (talán azért mert végre itt a tavasz), és már a kíváncsiságomat sem tudtam türtőztetni, ezért úgy döntöttem felpattintom a Csöri hathatós közreműködésével (köszi,köszi) beszerzett gyári 18-as felnit. Nem kellett csalódjak, nagyon jól áll a 156-osnak eme felnigarnitúra is, és meg kellett állapítsam (ismét) hogy csak a sokküllős az igazi. ;))) Ennek örömére csinálódott pár kép is az új összeállításról. ;))

 

Ma volt egy kis nyugi, és az idő is szép volt, úgyhogy kiültem a kocsiba a laptopommal és a scannerrel.
Kiolvastam néhány adatot és csináltam grafikont az injektorkorrekciókról alapjáraton és 2000 rpm-en.

 

Megnéztem a végigkísért DPF-regent a MES-ben.
Tényleg regenerált.
Két napja a szervizes haverommal néztük, akkor még 70 % volt az eltömődöttség, az utolsó regen óta pedig 265 km-t tettünk meg.
Ma a MES az alábbi adatokat adta ki (ld. csatolt kép)