Blog

>> SzervizQuick // Alfa 164 2.5 Turbo D super // 2013-03-04

A hétvége projektje: generátorfelújítás, amely a szénkefék cseréjéből áll-ennek ára 2500ft! A helyén nem cserélhető, de egyébként probléma nélkül megoldható, ha kiszeded! (BOSCH)

Viszont ha már a szíjnál kotortunk kiderült, hogy a szíjfeszítő görgő, és a patron közti összekötő spiáter darab ( kb 10cm*2cm) el van törve! Nos sok Amorés kollégának, és az aggostyáni bontós kollégáknak köszönhetően megismerkedtem egy újabb Alfa őrült szerelővel Oroszlányban-neki volt ilyen gombokért..... Plusz mivel a patron is szét volt hullva az is cserére szorult! A Bárdiban ennek új ára: 58e ft(ha Alfához kéred)! Ezen csak kuncogtunk, de mint az új ismerőstől megtudtuk ez az alkatrész majdnem teljesen megegyezik az 525tds patronjával! Ha BMW-hez valót kérsz az ár már csak 12e!!!!!! Ez a nem mindegy.....ezek az infók.....:)! Természetesen ez a patron is probléma nélkül beszerelhető az autóba-nem kell átalakítani semmit(bár picit hosszabb, mint az alfáé)! Viszont most már ezek után úgy áll a szíj, ahogy kell, többet nem nyikorog, és nem fog eltörni a rúd sem......

A lenti költség 46%-os Bárdi kedvezménnyel értendő! :)

>> EgyébNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2013-03-04

A boxer belsőben volt egy könyöklőm, ami kezdett mostanában hiányozni. Kényelmes, hatalmas tárolórekesze és elől-hátul pohártartója is van. A mostanában kapható utángyártottakhoz képest, normálisan is néz ki.
Nem csavaroztam, nem fúrtam, nem akartam maradandó lyukakat a váltóboxra. Nagyon erős, ipari, kétoldalas ragasztóval került a helyére. Egy 15 cm csík teherbírása 50 kg, így oldalanként a 3-3 ragasztócsík nagyon masszívan tartja. Ha esetleg egyszer megunnám, a ragasztót sebbenzinnel nyom nélkül el lehet távolítani.

 
>> SzervizHardy // Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2013-03-04

A múltkor kicseréltem a turbócsövet, és van pár jótékony hatása. Szerintem, már korábban is lehetett rajta egy kis repedés, csak nem vettem észre.
Idáig ha hosszabban állandó sebességgel közlekedtem, és odaléptem egy előzésnél a gáznak, kis fekete pamacsot lőtt. Na ez most megszűnt, illetve a fogyasztásom 6,2-6,5 között volt. Most 5,3, illetve 5,52 volt.
Nem tudom, hogy a csőcsere, vagy az ÖMW prémium üzemanyagának az eredménye, de mindenesetre jó!
Meg volt egy kis időm így kijavítottam pár kőfelverődést a kocsi alvázán megelőzve a rozsdásodást, meg GTPeti ajánlását megfogadva az ülés alatt lévő nyúlványba szintén volt egy kis alvázvédelem.

 
>> Szervizcsoki159 // Alfa 147 1.9 JTD // 2013-01-09

2db vezérműlánc feszítő cserélve

 
>> Szervizcsoki159 // Alfa 147 1.9 JTD // 2013-02-28

Futómű beállítás 5000ft.

 
>> Szervizcsoki159 // Alfa 147 1.9 JTD // 2013-02-04

Bal féltengely csukló csere

 
>> Szervizcsoki159 // Alfa 147 1.9 JTD // 2012-07-02

Jobb oldali féltengely csukló csere

 
>> Szervizcsoki159 // Alfa 147 1.9 JTD // 2012-01-17

Új akkumulátort kapott Alfi, a régi már megérett a cserére! (9ÉV)
BOSCH akksi új

 
>> Szervizcsoki159 // Alfa 147 1.9 JTD // 2011-10-25

Befagyott kézifék.
Kézifék bowden cserélve.

 
>> Szervizcsoki159 // Alfa 147 1.9 JTD // 2011-03-03

Vezérszíj 11200,-
feszítő 18900.-
vezető 7500.-
vízpumpa 13700.-
fagyálló 4000.-
Munkadíj 30.000.-
3db bilincs 450.-
2 db izzó 400.-
kartergázcső 7200.-
munkadíj 15000.-