Blog
Nos,tavaly decemberben túlestünk a vezérlés cseréjén :)
A Large Autó-nál csináltattam meg,korrekt csapat,gyorsan és elfogadható áron dolgoznak :)
Ekkor derült ki,hogy a szívócsonkok gumija nem az igazi,így azt is kicseréltük :) az egyik szét volt már hosszában szakadva,kicsit falsot szívott néha... de azóta ismét szépen duruzsol a v6 :)
Mivel nagyon tavaszi hangulatom támadt (talán azért mert végre itt a tavasz), és már a kíváncsiságomat sem tudtam türtőztetni, ezért úgy döntöttem felpattintom a Csöri hathatós közreműködésével (köszi,köszi) beszerzett gyári 18-as felnit. Nem kellett csalódjak, nagyon jól áll a 156-osnak eme felnigarnitúra is, és meg kellett állapítsam (ismét) hogy csak a sokküllős az igazi. ;))) Ennek örömére csinálódott pár kép is az új összeállításról. ;))








Ma volt egy kis nyugi, és az idő is szép volt, úgyhogy kiültem a kocsiba a laptopommal és a scannerrel.
Kiolvastam néhány adatot és csináltam grafikont az injektorkorrekciókról alapjáraton és 2000 rpm-en.


Megnéztem a végigkísért DPF-regent a MES-ben.
Tényleg regenerált.
Két napja a szervizes haverommal néztük, akkor még 70 % volt az eltömődöttség, az utolsó regen óta pedig 265 km-t tettünk meg.
Ma a MES az alábbi adatokat adta ki (ld. csatolt kép)

Ma befejeztem a tolatóradar projektemet, sikerült igényesen beszerelnem.
A Kijelzőt hosszas töprengés után a biztitábla fedélen levő rekeszbe applikáltam, átnézve a kormányon pont látom, de csipog is.
Sikerült jól elhelyeznem az elsősegély csomagot is, nem szerettem, hogy hánykolódik a csomagtérben, a pótkerék fedő műanyagból pont ki lehetett vágni akkora darabot, hogy bepasszol az EÜ doboz. Ajánlom mindenkinek.
Sajnos levéve a kormányburkolatot, nem találtam Tempomat előkészítést, úgyhogy arról valószínűleg lemondhatok :(
A motortakarót ma én is tisztítottam, plusz FBS-el beleragasztottam a gumikat, illetve a kis gömböket bezsíroztam így könnyeb lepattintani ha kell. Mostmár nem rezonáá és lötyög. A hangelnyelő nem rossz ötlet alá :)








Bekerült a "PeterW (wares)" -től szerzett könyöklő és hangszóró pár. Köszönet érte ezúton is. Ez a könyöklő nagyon pozitív dolog :)
És végre hallok valamit a zenéből is nem nyomja el a mély az egészet :) Jó vétel volt mindkettő.



Sajnos az előző szezon kicsit megviselte a felniket, így a 4-ből 3-mat görgőztetni kell. Ráadásul az egyikről a gumit is ki kell dobni, még szerencse, hogy volt tartalék.
Amíg a felnik gumisnál vannak a felniközepeket "megalfásítottam" így sokkal jobban mutatnak majd =)



Új mérföldkőhöz érkeztünk: felkerült a gyerkőcös matrica a Bordóra.
Köszönet GT-nek, hogy rendelkezésünkre bocsátotta.




Lassan 1 éve megvan a könyöklő. Sajnos nem bőrös volt de hála a Föcösnek ezt megoldottuk együtt igy kapott szép fekete bőrhuzatot.
1 év szekrény tető porosodás után eljött az idő ,hogy végre bekerüljön a kocsiba:)







Egy Siófoki út alatt ismét eldurrant a turbo cső.... ekkor el lett határozva ,hogy fémből lesz legyártva szilikon közbetétekkel,ami kb április elején lesz megvalósítva,de addig ideglenesen levágtuk a rossz darabot és szilikon csővel és egy fém közbetéttel helyettesítettük az SR20 DRIFT TEAM segítségével.



