Blog

A jó időre való tekintettel ébresztőt fújtunk. Akku be, és pöccre indul a Pók. Pár kép és 40 km kocsikázás után újra nyugovóra tér. Sajnos a tetőnyitás elmaradt, ahhoz hideg volt.

A Spider pont az ellenkezője annak a filozófiának, amit a 159 követ. Ahhoz képest hangos, kényelmetlen, "vezetni" kell, bőg a motor, mélyre kell ülni, nehéz kiszállni, szűk a beltér, stb.
Egyetlen észérvet se tudok mondani mellette.
Nem is kell, mert nem más, mint maga az ALFA-vírus.
Az ébredést kihasználva összetereltem az Alfa csapatot és csináltam pár közös képet is.

 
>> Tuning és extra[k i z z o] // Alfa 75 2.0 Turbo // 2012-11-12

Elkészült egy teljes futómű, minden eleme szemcse szórva, horganyozva + lefestve. Az első alsó lengőkarok kivételével mindenhová poly szilentek kerültek. (Powerflex, Performatek + saját gyártás a stabilizátorokhoz, mindenhol KO33 perselyekkel.) Most már a dőlést is lehet elöl rendesen állítani.

 
>> Tuning és extra[k i z z o] // Alfa 75 2.0 Turbo // 2012-11-12

H hajtókarok + ARP2000 csavarok fognak dolgozni az új motorban.

 
>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2012-11-12

Hugomék Alfáztak egyet, pár szép kép is készült.

 
>> Szervizatosz069 // Alfa 156 2.4 JTD // 2012-11-12

Az olajfoltokért felelős alkatrész nagy valószínűséggel a váltó oldali szimering lesz.
meg ahogy láttam alaki egyszer egy bosszantón felakadt az autóval és az olajleeresztő csavaromból hiányzik egy kis darab és ott is csöpög.
Hétvégén kicsit több időm lesz és jobban utánajárok a dolognak :)

 
>> Egyébystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-11-12

Itt a rossz idő, az autónak meg elszakadt az ablaktörlő gumija. Gyorsan elszaladtam az Unixhoz, ismerősön keresztül kaptam 40%-os kedvezményt és vettem egy Bosch Twin Spoiler 551 S nevű ablaktörlőt.

Update: Teszt megvolt, kifogástalanul töröl!

Termosztát csere, olajcsere, szűrők tisztítása, bal hátsó ajtó beázás megszüntetése, szokásos átvizsgálás, hibakódok olvasása/kiütése. Made by Csöri.
Km: 179.200.

 

A biztosítómtól jött egy levél, hogy az adóval együtt 29.xxx Ft lesz jövőre a díj.
Kicsit sokalltam, így nekiugrottam a netnek. Netrisk kb. ugyan ennyit dobott ki a jelenlegi biztosítómnál.
Következő lépésként a biztosítótól kértem közvetlenül ajánlatot. És lőn érdekes dolog.
22-nek némi föle jött ki az adóval együtt. Kb. 7 ezerrel kevesebb, mint a Netrisk-en.
Felét azonnal be is fizettem, pár nap múlva meg is jött az igazolás, hogy érvényes biztosításom van 2013.06.30-ig.

 

Az eddigi biztosítóm 37.413Ft-os ajánlatát kissé sokalltam a Pókra, ezért körülnéztem a neten. 22.560Ft-os ajánlatra leltem. Nem ez volt a legolcsóbb, de ez volt a legszimpatikusabb. Megkötöttem.

Majd egy tankolás ára maradt meg. Legyen csak jó idő, leautózzuk.

 

A hétvégére feltűnően jó időt jósoltak, ezért felmerült, hogy fel kéne ébreszteni a Pók-ot egy körre. Olyan szomorúan álldogál a garázsban.
Mivel a hőmérő tényleg elindult felfelé, ebéd után a gondolatot tett követte. Akku vissza, az első kulcsfordításra pöccre, vidáman indul a motor. Tető le, jó órányi kocsikázás.
Azt az élményt, amit egy nyitott tető tud nyújtani lehetetlen leírni! Mindez fűszerezve a benzinmotort hangjával! Királyság!
Visszatérve a garázsba újra álomra hajtja a Pók a fejét. Akku ki, fel a töltőre.
Szép álmokat a takarók alatt...Gyűjtsd az erőt, már tervezem a jövő évi túrát: a Livigno melletti völgyzárógátra (Punt dal Gall) és a TopGear által legszebb szerpentinek nevezett Davos-Bormio-Stelvio szakaszra. A többit még kitaláljuk...
A 2010-es nyitott tetős évet ezennel lezárom :-(