Blog
Megint dobálta a turbó nyomás problémát a gép, így tegnap ismét meglátogattam Csöri mestert. és átvizsgálás után egy vákum cső lett kicserélve. Most ismét jól viselkedik a gép.
A nehézkes indításra egyenlőre az izzító relé halálára került a gyanakodás, egyszerűen nem adott feszt a gyertyáknak, még tegnap szét szedtem, de nem láttam benne semmi problémára utaló nyomot, fesz adásra be is húzott a relé, ma átméregettem a csatlakozási pontokat is, és ott sem találtam problémát. Vissza szerelés után viszont kifogástalanul működik, nem tudom mi lehetett vele a gond...
Megjött a garnitúra fehér versenyfelnim Angliából! Csökkentjük a rugózatlan tömegeket!! Most már csak a Yokohama versenyslickek hiányoznak, remélem azok is hamarosan "áthajóznak" Japánból!! Alig várom már március 19-én a Hringes autózást! KÖRIDŐ JAVULÁST VÁROK!!! :-))




kb 1000km után jó beállításokkal kiégett a hf. tömítés(jó sokat bírt ki) szerencsére nem folyt össze semmi csak kifúj de nagyon(mint 1 munkagép piros rendszám kellene rá) vagy a hidegindító tette tönkre vagy nem tudom. Annyi biztos h. evvel valami nem stimmel ennek mindig a hf tömítés megy ki előző gazdánál is 2-szer. Gondolkozok h. mi legyen. Meg kijött a városi fogyim is 10l-re ha nyomom neki ha nem:D

Teháth.
Papírok káoszban. 3-4 előző tulaj/ + a kereskedő nem íratta át. Az utolsónak sikerült belefutnia egy ellenőrzésbe. Egyből ugrott is a forgalmi. Közben lejárt a műszaki is.
Természetesen az utolsó tulaj utáni driverek is nyomot hagytak rajta:
-jobb oldala (2db ajtó) horpad
-1db fényszóró repedt
-hátsó sárvédők rozsdásodtak
-elektromos paranormália itt-ott
-önindító nem indít
-J tükör törött
-első lökös törött
-1db bal kilincs is qka
-alaktörlő sem működik
Ezek egy friss tulajnak macera, de egy kellemes alkatrész bázissal rendelkező fazonnak, mint én!? ;-)))












Szóval. Osztottam- szoroztam. S bele vágtam. Mivel a 2000 8v-t épp eladtam. (akkor még azt hittem). Egy 2000 16V-t meg beszámoltam addigra, s elkezdtem a felújítást is. Ezért kicsit "macerás" volt kifizetni. De megoldottam... :)
Az autónak nem voltak érvényes papírjai és nem is indult. Ezért trélerrel került Érdre...




Megvolt az első nagyobb szervízelés is: első lengőkarok, a bal féltengely-csukló, olaj, szervóolajcsere, a hátsó ablakfűtés, a jobb oldali elektromos ablak, illetve a bal oldali tükör háza meg lett ragasztva, égők lettek cserélve, meg még apróságok.
Van két tenyérnyi rohadás-folt az alján, az marad márciusra, ha már jó idő lesz.
Másfél hét van még műszakiig, de elvileg nem lesz gond!
Volt jelentkező! Zé barátommal el is mentünk egy kis állapotfelmérésre!
145 1.7 16V!!! 6-8 éve áll a fa alatt, aksi nélkül, mankókeréken. Bontatlan eredeti motor, futómű, törés nélküli karosszéria. Vittünk aksit (reméltük beindul). betettük, gyújtás és indít: először csak lóbálta magát, 1 henger, 2-3 mp. múlva már kettő és így tovább.....(6éves benzinnel!)
Zé rámnéz- Na mi legyen?
Fülig ér a szám!! -Ezt te mond meg, te vagy a boxer guru!!
Zé a tulaj fele fordul és közli vele: elkelt!!!
Hazafele, BOXER érzés maximális fordulaton! Bennem és a kis piros 33 1.7 16V-ben is(by Zé) megmutatta mit tud! Bömbi, Merdzsó, Renault, csak figyelt mikor a kis mérges megérkezett, villantott, 5000-es fordulat és parketta. A kérdőjel ott volt, lehetett látni! EZ MI VOLT?
Nemsokára nekem is ilyen szívem lesz!
Várható átépítés március közepe!

Ma megvolt párszáz km pályázás, szemerkélő esőben. Azon gondolkoztam, hogy feltűnik-e a szembejövőknek - akiknek folyamatosan ment az ablaktörlője -, hogy az én autómon nem megy. :)
Én mondom, jó dolog a Rain-X... 100km/h fölött folyamatosan ablaktörlőzni számomra már-már anakronisztikus dolog.
(A Rain-X legújabb verziójánál már a törlés után rövid ideig történő elhomályosodást is gyakorlatilag megszűntették. Erre utal a "Verbessert" felirat a német nyelvű matricán.)
Egy flakon Rain-X amúgy kb. 8 euróba kerül, ami - figyelembe véve, hogy sok évig kitart - olcsónak számít.
Próbáltam régen Motip Rain Away-t is, annál nagyon zavaró volt a törlés utáni homályosodás. Az kidobott pénz volt.
Ablaktörlőnek végre találtam egy kimondottan jó típust, ami a Bosch v. Valeo árának még a felébe sem kerül. Ez az Alpin Premium Line Flat F5
Halk és mindenhol tökéletesen felfekszik, nincs a jobb oldalon egy nem törölt tenyérnyi rész, mint az SCT fajtánál. Ha Alfa-alkatrészeket árulnék, ilyen biztos lenne a kínálatban.

most az első rész következett , sikerült beszereznem egy jó állapotú bontott első részt,lecsiszoltam s kapott szép hőálló festéket, meglátjuk mennyit bir, sajna az enyémet a multkor picit elszabtuk nagyobb rezonátort kapott a kelleténél s elég fura hangja lett, ezt nem tűrhettem..u.i: már fent van a régi helyén, sikerült visszakapnom az alfa régi hangját, semmi kifujos hang,rezonállás :-)


