Blog
Visszakaptam Pityut, egy új légtömegmérővel gazdagodva, s sok-sok papírpénzzel szegényedve.
Alapjárat: megfelelő
Remegés: maradt.
2011.12.14 8:00 - látogatás a szervizbe
Szelepfedél tömítés csere meg volt. Már jött az olaj rendesen szóval rá szántam magam. Sajna az első tömítés amit rendeltem nem volt jó, valószínűleg az alumínium szelepfedeleshez való. Szerelő cserélte pasztát is kapott.


A műszaki vizsga lejárta előtt (2011.12.03) felmértük, hogy mi az ami csere érett. Bal lengőkar, jobb szilent, stab., rudak, bal kormányösszekötő, jobb féltengely (erről már régóta tudtam, kanyarodáskor volt hangja rendesen). Mivel csak későbbi időpontot kaptam a szervizre, addig kénytelen voltam úgy használni az autót:) Addig Alexandro-tól sikerült elég jutányos áron beszereznem féltengelyt és mellé a már régóta tervben lévő hátsó ablaktörlőt és jobb e.ablak kapcsolót. 12.08-án került sor a javításra, de a berohadt csavarok miatt még másnap is csinálták. Sor került futóműállításra és a műszakira is. Persze zöldkártyán piros plakettet kaptam. Volt még közben 2 gumifékcső csere is, ami nem volt előre tervezve a költségekben. Így alakult a végösszeg: alkatrészek (20%-os kedvezménnyel)+ futóműállítás+ munkadíj+ műszaki vizsga+ Alexandro-tól kapott motyók= 70e ft. De már végre csönd van elől és nem kell égő fejjel kikanyarodni a parkolóból:)
Amit a közel jövőben cserélni kell: állítólag gyenge a hátsó fékem (szerintem még így is jó). De ami a legsürgősebb: kuplungmunkahenger csere. Már kezd szivárogni és levegősödik a rendszer. A munkahenger pont olyan, mint a sprintbe való. Abból már ki is szedtem, kb 6-8e km-t futhatott. De ebbe úgy bele van rohadva, hogy semmivel se tudom megmozdítani. Majd visszatérek rá, ha lesz több szabadidőm. Addig marad az "indítás előtti sebességbe teszem", hogy ne tegyek mást is tönkre.
Antenna tetőerősítő csere (beázás miatt).
Luigi lassan eléri a 9 hónapos kort és már túlhaladta a 25.000Km -et. Pár hónappal ezelőtt, megígértem neki és magamnak is, hogy mindent megteszek annak érdekében, hogy ameddig az csak lehetséges, újkori pompájában tündököljön, akár merre is vet bennünket a sors. Ennek az ígéretemnek megfelelően, lehetőségeimhez képest mindent meg is teszek, hogy az ígéretem ne csak ígéret maradjon :)
Tegnap este lemostam, majd hazagurultam vele és otthon befejeztem az ápolást. Természetesen ahogy az lenni szokott az eső elkezdett szakadni :( Reggel viszont érdekes kép fogadott az esti +10 fokhoz képest reggelre kővé volt fagyva minden. A víz cseppek, úgy ahogy voltak ráfagytak az autóra... Íme a végeredmény...








No,ma sikerült a két napja felhelyezett téli gumimat zsírra vágni :((
Az történt,hogy tolattam be az utánfutóval az udvarba és miközben azt figyeltem mi történik hátul,ezalatt az a jobb elő kerék rágördült az alattomosan várakozó szögvasra, amely a kaput hivatott megtámasztani és most felhasítani a gumit :((
Egyelőre úgy oldottuk meg a dolgot,hogy túrtunk egy másikat a gumisnál,ami egy szezont kibír.
Félig-meddig sikerült ma megoldani azt a problémát,hogy nincs fűtés.
Már van.
Csak a a baj,hogy mindig van,most meg nem lehet levenni.
No nem baj,majd tavasszal megoldjuk :))
Hát megint eljött a napja,hogy felkerüljön a téli kerék és lőn :))
A mai napon végeztem – a már négy napja tartó – a fékpor, kátrány és a többi makacs szennyeződés, felnikről való eltávolításával, valamit a kiegyensúlyozó lapocskák és ragasztóinak leszedésével, a csavar fejek rozsdamentesítésével. Az ok egyszerű. Gumicsere. Voksomat egy peremvédő nélküli, :( Continental ContiWinter Contact TS830 205/55-16 91H típusú köpenyre tettem megannyi teszt búvás és vívódás után. Válaszottam vetélytársai, a Goodyear UGP8 és a Michelin Alpin A4 voltak.
Az érv, a gumik kiegyensúlyozott teljesítménye, és az emlékeimben még élesen élő Premium Contact 2 példás tapadása, és nem utolsó sorban a köpenyek ára volt.
Amit vált: az a Pirelli Sottozero, melyek eladósoba kerültek. (Adok-veszek)

3
478