Blog
Már régóta akartam utcára való teljesítménymérő eszközt , Dynoprot választottam annak tetszik legjobban a működése , és hozzá vettem egy profi mérleget , le is mértem az autót 1375kg, benne ülök úgy 1454kg lett.
Mérés eredménye : 450le 720nm (wmi ment) sima dízelel 412le 694nm
Részt vettünk egy Fertőszentmiklósi gyorsuláson is amit , erősen olasz gyözelemmel zártunk, itt sajnos elköszönt a gyári féltengely ( elkezdett rázni) így most át lett akaítva régi fajtára (csavaros), meglátjuk mit fog bírni.
km: 213.600









Rendszeresen fogyott a víz. Már kezdtem aggódni. Aztán Csöri megtalálta a hibát és orvosolta. Újra cserélte. Hogy nem tudnak leszokni erről a két darabból összerakott dolgokról. A 159 en is ez volt a gond.


Az autón kb 18 éves gumik voltak, szerintem ezekkel a gumikkal jött ki a szalonból. Most kapott 4 új négy évszakos Platin 215/45 R17 gumit a TI felnire.
Az autóban kevés kilóméter van(~50 000), de mivel a vezérlés több mint 12 éves ezért kapott új vezérlést, vízpumpával, hosszbordás szíjjal.
Felújítottam a fényszórókat, mivel már elég jól bemattultak.
Polírozás helyett a gőzölős technikát alkalmaztam, képeket mellékelek a szettről, illetve a folyamatról. Utána ment rá 2 réteg k2 protector.



Km óra állás: 95.862 km
Együtt megtett út: 40.362 km
Együtt töltött idő: 1.807 nap
Tankolt üzemanyag: 3.225,81 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank)
Átlagfogyasztás: 7,85 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 34,63 Ft/km
Napi átlagos futás: 22,34 km/nap












Csak úgy telnek a kilóméterek! El is érkezett az újabb olajcsere. Igyekeztem tartani a külföldi fórumokon javasolt QV olajcsere periódust a 8.000 km-tert. 7000 km után sikerült is lecserélni. Most a Motulra esett a választás, de ez az olaj szintén teljesíti a FIAT-955535-GH2 szabványt. Olajszűrő Mann-filter, levegőszűrő MAHLE került a kocsiba.
Km: 150700


Az autóval kaptam 4db 15"os gyári alufelnit is. Nem voltak túl szép állapotban, úgyhogy kaptak egy gyors fényezést. Átgumizás után mehettek a helyükre. Nem lett rossz az összkép, nem is akarom elrontani, de szerintem egy enyhe nyomtávszélesítést fog kapni. :-)




Rendeltem új fogaskereket (159-é) és gumibetétet. Anno 21-ben is ezt rendeltem, akkor nem tudtam beszerelni mert "akadt" a forgás során.
Nos, most is akad...
Anno az átmérőből vettem le hogy hátha szorul, nem jött össze.
Most csak a tengely helyét köszörültem meg és a fogakat mélyítettem ahol megszorult.
Nem segített, olyan mintha a egy ponton szorulna forgás közben.
Itt ittam egy sört és visszaraktam a facelift előtti ablakemelő motorját.
Működik :-)
Már csak az ablakot kellett beállítani. Megpróbáltam a jobb oldalit "lemásolni".
update 2022.07.31.
Ma mentünk egy kört Tihanyba. Az ablak működik, jól zár, de 110 felett szélzaj van.
Ahogy nézem a tető első gumikédere türemkedik ki, lehet hogy az okozza a szélzajt.






4
555
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa reklám
- Spider
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10