Blog
Jó ideje nézegettem a lecserélt első brembo nyergeimet, és az az ötletem támadt,hogy ha már lent van a váltó és úgyis hátsó fék frissítést kell tartanom mi lenne ha valamit fejlesztenénk rajta. Így kezdtem azon gondolkodni,hogy fel lehet-e rakni hátra a nagyobb nyergeket. A projekt elindult a mai napon, és már kész is a sablon a felfogatáshoz fából :-) Egyelőre ígéretesnek mondanám a projekt állását, meglátjuk milyen lesz felcsavarozva. Apróbb akadályok még vannak, főképp a fékcső nyeregbe csatlakozásánál zavar be a difi egyik merevítője, de majd Mr Flex megoldja :) A képeken látható sablon az evo 1, de utána készült egy jobb, sajnos arról nem csináltam képet, majd holnap.


Két hete történt, hogy Budapestről hazafelé nagyon hangos volt az autó. Több fórumtárs tippelt porlasztó hibára, de engem nem hagyott nyugodni, hogy miért hidegben hangosodik, és erős emelkedőn miért halkul. Titkos tippem volt a katalizátor, szerintem hidegben nem működött, és lassan eltömődött.
A kipufogós megerősített, szerinte csoda hogy beindult az autó. A javítás óta a fogyasztás ismét 7l alatt mozog (legutóbb a korábban szokásos 6,8 jött ki), csendesebb is a járgány, és fantasztikusan élénken reagál a gázpedálra. Kaptam egy jópár paripát ismét.
Kicseréltem a hátsó és a középső hardy tárcsát. Félsiker... A kardánfelfüggesztőt és az első hardyt is ki akartam cserélni, de nem tudtam kihúzni a kardán első felét. Sajnos a se aknám, se emelőm. A felbakolt, aláfekvős szerelésnek megvannak a korlátai. Majd fizetek valakinek, hogy megcsinálja.

Ma elvittem Üllőre vizsgázni a vasat. Ez volt a legkézenfekvőbb megoldás, mentem melózni Albertirsára, reggel otthagytam, kollégával továbbmentünk, délután értementem. Így nem kellett szabit kivenni. Semmi gond nem volt. Dehát ezt éreztem előre :)

Kapott új gyertyákat.A régi fosch helyett NGK került bele,más hőértékű,mert ez nem volt bele való.Egész máshogy viselkedik a motor.
2011.11.19-én megejtettünk egy utolsó "átmozgató" javítást szeretett autómon.
Cserélve lett a kupplungmunkahenger, hogy ne folyassa a drága Tarox-fékolajat.
Kicseréltük a bal oldali féltengely-csuklót, hogy ne folyassa a drága Tutela-Technyx váltóolajat. A jobb hátsó lengőkar cseréje elmaradt, mert szemrevételezés után még nem csereérett a darab. Közben megjött a 2.5 V6 váltóhoz a kapcsoló-mechanika, így van egy teljesen jó tartalék váltóm az autóhoz ( + egy komplett Valeo kuplungszettem ).
A váltóba még át kell szerelni a GTA-váltóhoz felhasznált szinkronokat és használatra kész!! :-)) Munkálatok elvégzését a szokásos szakértelemmel "Csöri" végezte!
-kuplunghenger: 19.635,-
-csavar: 3.153,-
-féltengely 50.725,-
-lengőkar: 5758,-
-átmenő csavar: 1.835,-
-váltó "kapcsoló" 47.089,-










Sajnálattal tapasztalom, hogy az Alfa fényszórója gyengus, így vettem nagyobb fényerejű izzókat a tompított fényhez. Fehérebb, világosabb lett :)
2
834
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Spider
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Stelvio
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10