Blog
A verda tökéletesen teljesít (legalábbis azt hittem),igazi meglepetés kocsi!Egyik este tanulmányoztam a töltőnyomás szabályozás szakirodalmait,csak kíváncsiságból kimértem az én szenzoraimat hogy minden jól szuperál e!A töltőnyomást az ecu solenoid segítségével szabályozza! A szabályozáshoz a következő szenzorok adatait használja!Map szenzor, fojtószelep potenciométer,külső légnyomás mérő(barometer)!Na az én barometerem teljesen kimaxolt! Kiszerelem és hallom hogy szét van esve a belseje! Ha ez az eszköz nem továbbít értéket az ECU vészprogramra áll és egy optimális előre mentett értékeken dolgozik! Így a teljesítmény töredéke a tényleges motorteljesítménynek!Bontós barátomnál sikerült találni egy darabot!Mivel valamitől ez a szenzor szétesett ezért a túlságosan merev fix rögzítésre gyanakodtam így egy flexibilisebb megoldással rögzítettem az új szenzort!Akkor jöjjön a próbakör!A kocsi mindennél jobban reagál!Hihetetlenül megnőtt az ereje! A nyomás is megfelelő 1.1 állandó és 1.3 a kigyorsításnál( overboost )Eddig is elégedett voltam a teljesítményével ami a mostani 70% a volt a vészprogram miatt!Így most ismét élvezhetem a plussz lovakat,mindezt ingyen :D! A Tudás Hatalom! www.injektor.hu




Több levegőhöz több benzin kell! Ezért a gyári 6mm üzemanyag csövet 8mm belső átmérőre cseréltem a szivattyútól az üzemanyag sínig és jóval nagyobb üzemanyagszűrőt iktattam be!Az esetleges jövőbeli teljesítmény növelés érdekében már most beépítettem egy Wlabro gss 340 nagy teljesítményű pumpát!


El kezdett a kocsi elég vicces hangokat adni váltásoknál!Beállt a gyári bov és a levegő a direktszűrőn keresztül távozott! Sikerült jó áron egy EREDETI Forge szelepet szereznem!


Megérte volna hamarabb beépíteni a műszereket,mert így egyből kiderült volna hogy a kocsi nem éri el az 1,3as overboost és 1,1 töltőnyomást!Mivel turbó lett cserélve a drukk labdára gyanakodtam hogy hamar nyitja a megkerülő szelepet!Így azt lecseréltem a régi feltöltőével,csak a szár hosszát kellett módosítani!És igazam volt, a nyomás 0,6ról 1.0 overboostra emelkedett és 0,8al töltött folyamatosan!

Már 20.000 km megtettem a turbósított motorral,végre sikerült eljutnom oda hogy instaláljam a kiegészítő műszereket,mint Turbo,olajnyomás és olajhőfok!


Kedves Márkatársak!
Gödöllő környékén tudna valaki csápos emelős alánézési lehetőséget?
1: fogy a szervóolajam, de nem látok alatta olajat sehol.
2: megemelték olajemelővel, természetesen nem az emelési ponton.
3: bukkanóknál hátulról olyan hang jön, mintha kettétörne az autó, talán a lengéscsillapítok KO-k.
4: alacsony az alapjárat (óra szerint 3-400).
Tudtok tanácsokat adni?
Kösz: FCs
Gyorsan véget ért az indián nyár:-(...Beszereltem a Loudlink-et is, 5 perc volt és nagyon elégedett vagyok, gyors, pontos fakocka egyszerű és ezáltal nagyszerű---THX, Arno166:-)Ja, meg a nagy gyári antennát eltettem láb alól és kapott egy 9 cm-es alut.





Megtörtént az olajcsere. Friss Selénia csörgedezik újra benne! 245600 km
Ma is jártunk mosóban, és még mindig nem esik. Őrület. :)