Blog
Az autó már a 3000 Km alatt megevett vagy 3 L olajat, persze csak seléniát teszek bele.
A drasztikus fogyasztás látványosan csak autópályán jelentkezett, 110 - 140 Km/h sebességnél, gázadásnál. Szakaszosan kékes színű füstöt láttam a visszapillantó tükrökben, elég csúnyán nézett ki. Hétvégén, csak Balatonról hazafele, vagy egy liter elfogyott a kb 140 km alatt. Városi használatban egyébként tűrhető a dolog. Tudom, ne menjek autópályán, de ez több mint gáz.
Aggasztó a történet, biztos, hogy hozzá kell nyúlni a motorhoz, ami alsó hangon is gondolom 50 ezernél kezdődik... :-(
A motoron egyébként külső olajfolyás nem látható.
Az egyéb adalékokban nem hiszek.
Ha vannak ötletek, írjatok!
GabCsi alfás barátunknak köszönhetően a taylorgumi.hu-tól, ma újra 4 db 215/45 ZR17-es Hankook Ventus Evo V12-es gumin gurul az autóm. Nagyon szépen köszönöm a segítséget, amit úgy kaptam tőle, hogy olvasta a blogomban, hogy jártam az automax rendelésemmel! Ráadásul, "jóárasítva", 32 500-ért kézhez kaptam a gumit, egy métert sem kellett érte autóznom.


Első lökös elkészült. Ma következik a hátulja. + kap egy kis polírt. :) Még agyalok valamin, sőt több dolgon is, de egyenlőre legyen elég ennyi. :D Ha kész minden, próbálok lőni pár jobbfajta képet. :) Már csak az a kérdés hogyan rakom fel a rendszámot... :D


Egy - két hete észre vettem, hogy a kipufogóból furcsa szőrszerű anyag lóg ki. Mikor közelebbről megnéztem láttam, hogy ez az anyag sajnos a dob belső szigetelő anyaga. Vagyis belülről rohad. Felhívtam az illetőt akivel alig több mint 3 éve szereltettem fel ezt a sport dobot. Ő csak annyit tudott ehhez hozzáfűzni, hogy 2 év a garancia a dobra...Pff! Sokat segített, mondhatom!
Körbekérdeztem az autós boltokat, és sikerült jó áron beszerezni egy univerzális dobot. Nem kóranyagból van, viszont teljesen kezelt, korrózió álló dob. A hangja is szép lett, alapjáraton kicsit mélyebb, gázadáskor pedig szépen hallatja a hangját.
Legközelebb kétszer is meggondolom mielőtt ilyen "szakemberhez" viszem az autómat. A gyári dobom amit annó levett talán a mai napig is szolgálna az autómon.




Ma pedig (0809) egy réges-régi vágyam kezd valóra válni, ugyanis a pénteken elkezdett új váltó- és kézifékkar szoknyát pakoltuk be a helyére. Anno egy Tuning újságban láttam képet erről az anyagról és már akkor eldöntöttem, hogy nekem ilyen kell! Most már nem titok, hogy a beltér egyes részei Alcantarába öltöznek majd.. Ennek első elemei láthatók a képeken. Igazán akkor fognak mutatni, ha minden elem elkészül majd. A váltószoknya 3cm-rel hosszabb lett, hogy ne csússzon le a váltógombról hátramenetben sem. Következő körben a négy ajtókárpit függőleges csíkozású bőr betéteit a két ajtózsebbel és a fa utánzatú középkonzolt terveztem behúzatni. Ezen dolgoznak most a fiúk. Nem elképzelhetetlen a folytatás sem.. Viszont a MOMO ülések maradnak gyáriak, az biztos. :)
Elhoztam a kibelezett ajtókárpitokat is Laciéktól, egyelőre nem tudom mi lesz a sorsuk.




Egy stabilizátor is cserére került a múltkor a nagy lengéscsillapító szervízelés alkalmából.
Km.:151355

