Blog
Ma megoldódott a tolatólámpa gond. Bele került egy új kapcsoló és már űködik is. Viszont közben kiderült, hogy a váltó olajra is ráfér már a csere (NAGYON).. úgyhogy + 8500 forint nem tervezett kiadás volt... A bal első féltengely gumiharang is új már. A mai "balhé" 22430 forintba került, de hát ez ilyen..
Megvolt a napi kabaré. Nem égtek a tolatólámpáim, szóval felkerekedtem egy jónak mondott villanyászhoz. Potom 4 óra alatt sikerült kicserélnie egy biztosítékot és visszaforrasztania a kitépett vezetéket a biztosítéktáblához. Kicsit hátráltathatta a kannásbor, amit a művelet - és Giovanni intenzív szidása - közben felszívott, de legalább aranyszívű szaki volt, mert engem is kínálgatott vele. Biztos nem vette észre az autót, amivel érkeztem.
Mondjuk Giovanni tényleg tehet egy szívességet, amiért a tolatólámpa biztosítékát service 1-nek keresztelte valami beszédesebb helyett.
Mindegy, túlélte az autó is és én is, és még a tolatólámpám is észhez tért.
Mellesleg ma először tankoltam 98-ast (Agip, naná) 95 helyett. Meglátjuk, mennyire fog ízleni.
Mondom neki, várj kijárok aztán be tudsz szállni.
-"Én vékony emberke vagyok, elférek." -és már koppant is az ajtó a vason...
Két hiba ismét az élén... megölöm...... grrrrrrrrr.....
Lucifer átesett végre egy nagytakarításon, mosás utáni éjjel persze csapadék volt. 1 óra alatt sikerült kicserélnem egy tompított izzót, miután a foglalat el volt görbülve. Keréknyomás, olajszint ell. Mehetünk haza.
Kicseréltem a középkonzol összes izzóját, az egész kb. egy órába telt, de így legalább este is látom, hogy áll az üzemanyag szint. Hat darab 1,3 wattos 12 voltos izzó kellett hozzá.
Ezúttal a bal első helyzetjelző."Csodaszépen" meg volt feketedve.Kíváncsiságból kivettem a jobbost is.Bár az még világított,de az is már fekete volt.Így azt is kicseréltem.
Némi kellemes meglepetés ismét ért,hizs a 159-ben hagyományos izzó van,melynek 60 királyi magyar forint volt darabja.Ezzel szemben a 156-ba anno 6-700-ért adták a halogén helyzetjelző izzók darabját:P.
Alfa még most sincs kész. Tegnapi konzultáció után átbeszélt dolgok:
Futómű OK. Kézifék kötél cserélve.
A hátsó nagyobb fék a porvédő hiányába nem lesz még most cserélve. Marad fent a 251 mm-es. Ez még bőven bír elég sokat. Ha elfékeztem rajta mindent, akkor jöhet a csere. Tárcsát, azért ne felejtsek venni...ja meg a porvédő lemez is kell.
Toronymerevítőtől eddig nekem se záródik a géptető. :-) Hehehe...
Képek még nincsenek, mert kocsim sincs....mi volt még? Nem tudom.
Jó nap volt, most gyorsultam először, csak időmérőn mentem, sajna nem tudtuk megvárni a döntőt. Az időm 1/4 mérföldön 17 sec. Van még mit lefaragni ebből :DD.