Blog

>> SzervizSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2011-07-12

Délután nekiestem, és kicseréltem a pollen és a levegő szűrőt. Légszűrőnél volt 1 ki szopás, mert az egyik tető lefogató pont elhagyta magát, de egy kis keresgélés meg agyalás után elég jól meg sikerült oldani a hibát.

>> Eseményzee // Alfa 156 2.4 JTD SW // 2011-07-12

Mi sem vagyunk kivételek :(

>> SzervizZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2011-07-12

Egy ideje kifogyott a hideg az autóból. Eddig nem nagyon zavart meg időm se volt rá. A hétvégi balatoni úton viszont kiderült, nem lehet klíma nélkül kocsikázni nyáron! Már tavaly se volt az igazi most viszont csak a levegőt kavarta. Így ma elugrottam melóból a helyi opel szervizbe ahol klímát is töltenek.
Kevés volt a gáz Feltöltötték. Megfestették. Megvizsgálták. Nem ereszt, legalábbis nem észrevehetően. Most újra van hideg a kocsiban! :)))

 

Újra voltam Szatyi Cartársnál, a függönylégzsák rakoncátlankodott, és állított a kuplungon is.

 
>> Szervizcseko76 // Alfa 159 159 1.9 JTDm 16V SW // 2011-07-12

Hát vége lett a féktárcsák okozta rázásnak :)
féktárcsa első: Zimmermann
fékbetét: Ferodo
+fékolaj

A bal hátsó lámpaburán + lökhárítón igazítva, mert nagyon csálé volt :(

80.200 km

 
>> SzervizH@nß // Alfa 145 TS // 2011-07-12

Túl meleg van már a lehúzott ablakhoz,forró a kormány a váltó az egész autó.
Elvittem a kicsit klíma töltésre.
Belváros:15e Külváros: 9e (számlával)
9,8 °C fúj teljesen megfelel.
Hamarosan cserélem a pollenszűrőt ismét,+veszek klíma tisztító sprayt.

>> EgyébSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2011-07-12

Egyik kedves munkatársam és felesége Olaszban voltak nyaralni az elmúlt 1,5 hétben. Tegnap érkeztek haza, ma pedig megleptek egy kis ajándékkal. :) :)

>> SzervizSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2011-07-12

Ma meghozta a postás a csomagot.

 
>> EgyébSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2011-07-12

Szóval.... majdnem, mint tavaly ilyenkor apám elment az autóval... a tavalyi karamboltól 5 méterre lezúzott egy 9 személyes Opel-t... sárvédő, kormányösszekötő, lámpa, stb. sérült, meg kapott a felni is. az alkatrészek megrendelve, állítólag csütörtökön megkapom

az utolsó kép délután készült, már kezdtem szétszedni, hogy ha megjön az alkatrész, fel tudjam pakolni azonnal

 
>> Tuning és extrakalizsoli // Alfa 156 2.5 V6 upgrade 3.2 V6 GTA look // 2011-07-12

A korábbi pályatesztek alatt világossá vált, hogy az Eibach szett nem igazán megfelelő a versenypályára. Wéber Gáborral eltöltött oktatáson Gábor jelezte is ezt, továbbá azt, hogy Kriszking Autójában lévő Bilstein B16PSS9 szett lényegesen jobb választás volna. Számolgattam, majd megrendeltem a Krisztiánéval teljesen azonos, felépítésű, de nem állítható (gyárilag hangolt keménységű) szettet ez B14PSS. Az ára kedvezőbb, és én nem szívesen vesződnék a pályán az állítgatással, mert már így is túl sok mindenre kell odafigyelni :-D

A beépítést Csöri végezte a Tőle megszokott alapossággal, köszönet érte! Kb 5 óra volt a teljes művelet, melyben futómű átvizsgálás és állítás is benne foglaltatott. A vizsgálat során kiderült, hogy a két felső lengőkaromat érdemes lenne cserélni, ezért ez is megtörtént. Pályára csak tökéletes állapotú futóművel érdemes kimenni. :-D

Első tapasztalatok, a kisebb úthibákat, hullámokat meglepően jól kezeli a futómű szépen elnyeli, a nagyobbakon már hajlamos pattogásra ez nem meglepő, ilyenkor keményeket üt, de még itt sem üt fel. Viszont sima aszfalton olyan jó az útfekvése, a tapadása és olyan jó visszajelzéseket ad, hogy az mintaszerű. A legkisebb kormány mozdulatra azonnal reagál, szinte semmilyen oldaldőlés nincs, határozottan semlegesebb mint az eibach szett, nem annyira alulkormányzott, ennek következtében azonban hamarabb elindulhat a fara, erre figyelni kell majd a pályán
:- D