Blog
Délután nekiestem, és kicseréltem a pollen és a levegő szűrőt. Légszűrőnél volt 1 ki szopás, mert az egyik tető lefogató pont elhagyta magát, de egy kis keresgélés meg agyalás után elég jól meg sikerült oldani a hibát.




Egy ideje kifogyott a hideg az autóból. Eddig nem nagyon zavart meg időm se volt rá. A hétvégi balatoni úton viszont kiderült, nem lehet klíma nélkül kocsikázni nyáron! Már tavaly se volt az igazi most viszont csak a levegőt kavarta. Így ma elugrottam melóból a helyi opel szervizbe ahol klímát is töltenek.
Kevés volt a gáz Feltöltötték. Megfestették. Megvizsgálták. Nem ereszt, legalábbis nem észrevehetően. Most újra van hideg a kocsiban! :)))
Újra voltam Szatyi Cartársnál, a függönylégzsák rakoncátlankodott, és állított a kuplungon is.
Hát vége lett a féktárcsák okozta rázásnak :)
féktárcsa első: Zimmermann
fékbetét: Ferodo
+fékolaj
A bal hátsó lámpaburán + lökhárítón igazítva, mert nagyon csálé volt :(
80.200 km








Túl meleg van már a lehúzott ablakhoz,forró a kormány a váltó az egész autó.
Elvittem a kicsit klíma töltésre.
Belváros:15e Külváros: 9e (számlával)
9,8 °C fúj teljesen megfelel.
Hamarosan cserélem a pollenszűrőt ismét,+veszek klíma tisztító sprayt.
Egyik kedves munkatársam és felesége Olaszban voltak nyaralni az elmúlt 1,5 hétben. Tegnap érkeztek haza, ma pedig megleptek egy kis ajándékkal. :) :)


Szóval.... majdnem, mint tavaly ilyenkor apám elment az autóval... a tavalyi karamboltól 5 méterre lezúzott egy 9 személyes Opel-t... sárvédő, kormányösszekötő, lámpa, stb. sérült, meg kapott a felni is. az alkatrészek megrendelve, állítólag csütörtökön megkapom
az utolsó kép délután készült, már kezdtem szétszedni, hogy ha megjön az alkatrész, fel tudjam pakolni azonnal



A korábbi pályatesztek alatt világossá vált, hogy az Eibach szett nem igazán megfelelő a versenypályára. Wéber Gáborral eltöltött oktatáson Gábor jelezte is ezt, továbbá azt, hogy Kriszking Autójában lévő Bilstein B16PSS9 szett lényegesen jobb választás volna. Számolgattam, majd megrendeltem a Krisztiánéval teljesen azonos, felépítésű, de nem állítható (gyárilag hangolt keménységű) szettet ez B14PSS. Az ára kedvezőbb, és én nem szívesen vesződnék a pályán az állítgatással, mert már így is túl sok mindenre kell odafigyelni :-D
A beépítést Csöri végezte a Tőle megszokott alapossággal, köszönet érte! Kb 5 óra volt a teljes művelet, melyben futómű átvizsgálás és állítás is benne foglaltatott. A vizsgálat során kiderült, hogy a két felső lengőkaromat érdemes lenne cserélni, ezért ez is megtörtént. Pályára csak tökéletes állapotú futóművel érdemes kimenni. :-D
Első tapasztalatok, a kisebb úthibákat, hullámokat meglepően jól kezeli a futómű szépen elnyeli, a nagyobbakon már hajlamos pattogásra ez nem meglepő, ilyenkor keményeket üt, de még itt sem üt fel. Viszont sima aszfalton olyan jó az útfekvése, a tapadása és olyan jó visszajelzéseket ad, hogy az mintaszerű. A legkisebb kormány mozdulatra azonnal reagál, szinte semmilyen oldaldőlés nincs, határozottan semlegesebb mint az eibach szett, nem annyira alulkormányzott, ennek következtében azonban hamarabb elindulhat a fara, erre figyelni kell majd a pályán
:- D








1
555
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Zenebutik
- 155
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV