Blog

>> EseményHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2010-02-01

Le akartam tesztelni, hogy látszik-e a hóban az autóm :) Látszik :)

És ilyen a felni :)

 
>> EgyébNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2010-01-31

:)

 
>> SzervizKispogga // Alfa 156 Sportwagon // 2010-01-29

Ez is eljött ennek is az ideje, az első műszaki. Az előre megbeszélt időpontra vittem a kocsimat a szerelőmhöz. Kicseréltettem a motorolajat, első izzókat ablaktörő lapátokat, meg nézzék át a futóműveket és a fékeket. Semmi kölönösebb problémát nem találtak, és a műszakin is simán átment.

>> SzervizBgabor // Alfa 156 sw // 2010-01-31

Megjött a szükséges alkatrészek egy része:

 
>> EseményZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2010-01-30

Happy K! :)

 
>> EgyébNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2010-01-30

Jó móka volt kiásni :)

 
>> Tuning és extra☻SKULL☻ // Alfa 156 1.9 JTD // 2010-01-30

Bekerült az új szerzemény ami egy Parrot RKi-8400 bluetooth fejegység. Eltávolítható előlap forgatható gombbal és numerikus billentyűzettel, 2.4"-os TFT színes kijelző - 262 144 szín, AM/FM rádió RDS kijelzéssel, Teljesítmény 4 × 50 W MOSFET erősítő, Multi audió rendszer, Bluetooth kompatibilitás, SD/MMC kártya elhelyezés, USB bemenet, iPod és iPhone kompatibilitás, stb.

>> SzervizSurcy // Alfa 156 2.0 16v TS // 2010-01-30

Már elviselhetetlenül kopogott az eleje:-{Egy jó cimbimmel tegnap neki áltunk és ki ceréltük a stab.rúd szilenteket+2 kutya csontott!S lám csönd lett elől:-}Sokkal élvezhetőbb a kocsikázás:-}CSÖND VAN:-} De azért csuklott az összes Digó anyukája föleg annak aki tervezte ezt a mególdást:-{

 
>> SzervizCsabo22 // Alfa 147 1.6 TS Distinctive // 2010-01-30

2008 július: komplett futómű felújitás és beállitás, bal első felni fényezése és 2 db michelin pilot sport felszerelése, olaj- és szűrők cseréje (114,5k km, selénia AR20k), ugyanis európai körútra indulunk a géppel.

2008. aug: az utat megjártuk: Budapest - London - Párizs - Orléans - Clermont ferrand - Nizza - Pisa - Róma - Verona. durván 6ezer km, 3 fővel, Londontól púpra rakva. Egyetlen izzó sem égett ki, nemhogy komolyabb probléma. Thank goodness

2008 év vége: az autó jobb oldalát enyhén meghúzta egy zseniális női sofőr, igy az egész oldal fényezve lett, szerencsére 95%ig hibátlan munkát végzett az fényező szaki

2009 vmikor tavasszal: ismételt olajcsere. betartjuk a 13ezer km körüli csereperiódust

2009. júliusban ismét vezérlést cseréltettem, mivel picivel több mint 3 éve történt, nem játszunk a tűzzel. Generátorszij tárcsák is cserélve lettek.

2009 ősz: a jobb oldali féltengelyen megadta magát egy csapágy, kellemetlen hangok igazolták a csereérettségét. Jani barátom ismét hibátlanul dolgozott, hibának lőttek
2009 dec vége: a kocsit már a hóban sem használtam, az első leesett csapadék után felszabaditottam a garázst, letakartam a gépet, és még 2010 feb végéig elő sem hozom

 
>> SzervizHardy // Alfa 156 1.6 16V // 2010-01-30

Amint bejöttek a mínuszok reggel pár percig mindig sírt a kinyomó csapágyam. Mivel nem akartam az út szélén maradni ezért cserélni kellett, mert nem tudtam mi a baja, meg ha már le van véve a váltó tekintettel a kilométerekre, Csöri, mert ki más, cserélte a kuplungot kompletten, meg a főtengely szimeringet is. A tárcsa még talán bírtra volna egy kicsit, a szerkezetet meg csak az égiek tudják mennyi lett volna amit elmegy. Így most egy darabig erről is le van a gond. Meglepődtem mikor megláttam a Fiat feliratot a szerkezeteken. Gyárilag ezt tették bele, mert még nem volt megbontva. Természetesen ismét tökéletes munkát végeztek a járművön. Tényleg szeretek ide járni.