Blog
Ez is eljött ennek is az ideje, az első műszaki. Az előre megbeszélt időpontra vittem a kocsimat a szerelőmhöz. Kicseréltettem a motorolajat, első izzókat ablaktörő lapátokat, meg nézzék át a futóműveket és a fékeket. Semmi kölönösebb problémát nem találtak, és a műszakin is simán átment.
Bekerült az új szerzemény ami egy Parrot RKi-8400 bluetooth fejegység. Eltávolítható előlap forgatható gombbal és numerikus billentyűzettel, 2.4"-os TFT színes kijelző - 262 144 szín, AM/FM rádió RDS kijelzéssel, Teljesítmény 4 × 50 W MOSFET erősítő, Multi audió rendszer, Bluetooth kompatibilitás, SD/MMC kártya elhelyezés, USB bemenet, iPod és iPhone kompatibilitás, stb.







Már elviselhetetlenül kopogott az eleje:-{Egy jó cimbimmel tegnap neki áltunk és ki ceréltük a stab.rúd szilenteket+2 kutya csontott!S lám csönd lett elől:-}Sokkal élvezhetőbb a kocsikázás:-}CSÖND VAN:-} De azért csuklott az összes Digó anyukája föleg annak aki tervezte ezt a mególdást:-{
2008 július: komplett futómű felújitás és beállitás, bal első felni fényezése és 2 db michelin pilot sport felszerelése, olaj- és szűrők cseréje (114,5k km, selénia AR20k), ugyanis európai körútra indulunk a géppel.
2008. aug: az utat megjártuk: Budapest - London - Párizs - Orléans - Clermont ferrand - Nizza - Pisa - Róma - Verona. durván 6ezer km, 3 fővel, Londontól púpra rakva. Egyetlen izzó sem égett ki, nemhogy komolyabb probléma. Thank goodness
2008 év vége: az autó jobb oldalát enyhén meghúzta egy zseniális női sofőr, igy az egész oldal fényezve lett, szerencsére 95%ig hibátlan munkát végzett az fényező szaki
2009 vmikor tavasszal: ismételt olajcsere. betartjuk a 13ezer km körüli csereperiódust
2009. júliusban ismét vezérlést cseréltettem, mivel picivel több mint 3 éve történt, nem játszunk a tűzzel. Generátorszij tárcsák is cserélve lettek.
2009 ősz: a jobb oldali féltengelyen megadta magát egy csapágy, kellemetlen hangok igazolták a csereérettségét. Jani barátom ismét hibátlanul dolgozott, hibának lőttek
2009 dec vége: a kocsit már a hóban sem használtam, az első leesett csapadék után felszabaditottam a garázst, letakartam a gépet, és még 2010 feb végéig elő sem hozom
Amint bejöttek a mínuszok reggel pár percig mindig sírt a kinyomó csapágyam. Mivel nem akartam az út szélén maradni ezért cserélni kellett, mert nem tudtam mi a baja, meg ha már le van véve a váltó tekintettel a kilométerekre, Csöri, mert ki más, cserélte a kuplungot kompletten, meg a főtengely szimeringet is. A tárcsa még talán bírtra volna egy kicsit, a szerkezetet meg csak az égiek tudják mennyi lett volna amit elmegy. Így most egy darabig erről is le van a gond. Meglepődtem mikor megláttam a Fiat feliratot a szerkezeteken. Gyárilag ezt tették bele, mert még nem volt megbontva. Természetesen ismét tökéletes munkát végeztek a járművön. Tényleg szeretek ide járni.




