Blog
Végre egyedül vehettem birtokomba az autót!(felügyelet nélkül:Totti)Hatalmas élményt nyújtott,nagyon élveztem.150 km után nem is igen akartam haza jönni,szívesebben mentem volna még 2 szer annyit.De sajna az út során rá kellett döbbennem,hogy borzasztó rosszak a fényszórók,úgyhogy orvosolni kell záros határidőn belül.
Köztes olajcsere, olajszűrő. Az ülés alatti légzsákcsatlakozót talán már sikerült maradandóan rögzíteni, hogy ne csússzon szét. Rendszámvilágítás izzó csere.
Elsőre jó ötletnek tűnt sétálni egy kicsit, míg az olajcsere tart, de rohadt hideg volt :)
Megszólalt a vízpumpa,hát eljött a csere ideje.
Komplett vezérlés a módosító csak felújító szettet kapott mivel csak ritkán kerregett,-meglátjuk meddig bírja.A ballansz tengely 180fokkal el volt rakva!!-Meg is szűnt a rezgés 5000felett:-)
Vezérlés szett+ vízpumpa:36000ft
Vezmódosító felújító:1900ft
Hosszbordás szíj vezető:7000
Szelepfedél tömítés:6500
Munka:16000ft
2010. 01. 25.-én lett miénk ÖRÖKRE! :) Délelőtt indultunk haza a hollandiai Geleenből. Az elmúlt egy hét az adás-vétel jegyében zajlott. Tankolás után vágtunk neki az 1350 km-nek, de tudtuk, hogy nem lesz annyira fárasztó mint egyébként mert egy különleges autóval indulunk haza. :)







Vettem felújító készletet a 40-es dellortokhoz és minden a helyére került.
Nagyon megy...
Ééééss íme az új tag :)
Szép, ifjú és piros, az mindig gyorsabb.
"Tele van extrával." Stabil, sebes és gyönyörűűű.
Ma újabb két évre érvényes lett a műszaki 2012.01.26-ig. Cserélve lettek a hátsó fékbetétek, fékcsövek. Kapott vadi új ablaktörlő lapátokat.
Eljött az olaj csere ideje is + még 1-2 apróság. A hosszbordás szíj + a hozzá tartozó feszítők lettek cserélve. Selenia20K kapott a vas + az összes szűrő(pollen,levegő és olaj) Az óra szerint 224436 km-nél.