Blog

>> EgyébGiotti155 2.5V6 // Alfa 159 SportWagon // 2017-10-06

Összeált a két szett kerék végre a téli gumik vásárlásával. Téliben is új szett kínai gumik mellett döntöttem, 225/50R17 méretben. Ár érték arány miatt.

Gumik 67200Ft
Szerelés 6800Ft

 
>> SzervizGiotti155 2.5V6 // Alfa 159 SportWagon // 2017-10-05

Cserére szorult a jobb oldali felső lengőkar, eléggé nyöszörgős volt már, meg gázadáskor és fékezéskor koppanás hallatszott jobb oldalon felül.

 
>> EgyébGiotti155 2.5V6 // Alfa 159 SportWagon // 2017-09-26

Lecseréltem a gyári rádiót egy 2 dines 7" Akai fejegységre, ami nagyon jó áron volt az Extrém digitálnál. Mindig is tetszettek ezek a kijelzős készülékek.
E-bayről rendeltem hozzá egy beépítő szettet, amiben minden benne van. Majdnem annyiba kerül, mint a készülék.

Beépítő szett 24000Ft
Fejegység 30000Ft

 
>> SzervizGianni68 // Alfa 156 1.6 ts 88kw/120le euro3 // 2017-10-06

Még mindig nincs főtengely!

 
>> EseményRicsi 147 // Alfa 159 2.4 TI 209 LE // 2017-10-06

Ma elkészült a sötétítés, legsötétebbet kértem mint mindig.
Így az igazi...

 
>> EgyébGiotti155 2.5V6 // Alfa 159 SportWagon // 2017-09-11

Lecseréltem a nyestrágott tetőantennát egy gyári újra amit E-bayről rendeltem.

 
>> SzervizGiotti155 2.5V6 // Alfa 159 SportWagon // 2017-09-26

Megérettek az első kerékcsapágyak a cserére tempósabb kanyarban nagyon megjött a hangjuk. Mindkét oldal csere lett.

231630km

 
>> SzervizShadin // Alfa 159 1750 Tbi SW Ti // 2017-02-16

Megjött hozzá a gyárihoz hasonlító duplaküllős kerék készlet, kb. 100%-os gumikkal.
Kerék et3x-es, külön csavarokkal és nyomtávszélesítők nélkül szerelendők...

 
>> SzervizShadin // Alfa 159 1750 Tbi SW Ti // 2017-10-06

Powerflex szilentjei miatt cseréltem a felső lengőkart és az alsó lengőkar hátsó nagy szilentjét. Továbbá a kutyacsontokat is cserélten elöl Az Eibach 5mm-es nyomtávszélesítők és stabilizátor rudak meg a Bilstein B8-as gátlók maradtak benne. A komfortfokozat a sokszorosára nőtt a vezetési élmény csökkenése nélkül.

 
>> SzervizShadin // Alfa 159 1750 Tbi SW Ti // 2017-10-06

A vezérlésmódosító tárcsa vélt javítása után még mindig maradt némi indításkori murrogás ami kb. 3mp hosszan szól, általában több óra állás után. Ez a hang sűrű versenyolajjal (10w-50) halkabb, alig észrevehető, gyári 5w-40 esetében hangosabb.

Úgy tűnik, hogy valahol olaj visszaszivárgás van. Ez lehet az olajszűrőháznál amit már ellenőriztünk többször. Lehet az olajszivattyú hibája, ami most lett cserélve és úgy néz ki nem lett jó most sem. Annak ellenére nem, hogy az szivattyú belső csavarjai ki voltak lazulva, két csavar kivételével kisebb-nagyobb mértékben.
Ennek örültem, mert derengett valami az alagút végén és igazolni látszódott hogy nem dobtam ki ismét a ráfordított több 10000 Forintot. De az első indításnál már hallottam a hangot.

Ezzel annyit értem el, hogy most már legalább nem kell aggódnom az olajellátástól, lehet hajtani a vasat.

További forrása lehet a hibának az elvileg megjavított vez. módosító tárcsa valamelyike, vagy esetleg a hidrotőkék hibájából fakadó olaj eleresztés.

A költség tartalmaz futóműmunkát is.

Folyt. köv. éljenek a zuzmók