Blog
2017.04.20-án sikeres műszaki vizsga. Géppel minden rendben van.( kopkopkop) :)
Meglepődve tapasztaltam márciusban mikor lemostam az autót a hátsó küszöbön mind két oldalon fel van hólyagosodva a festék. Ezt nem gondoltam volna. Az autót több mint 4 éve használom nálam nem volt sérülve. Nem is látszik rajta, hogy javították volna előttem. Lehet az volt a baj hogy garázsban áll (minimális fűtéssel télen 16 fok). Elvittem a karosszériáshoz Ő kijavította. Én itthon szétbontottam és hát a kerékjáratban már egy két helyen felületi rozsda volt. Ott ahol ponthegesztéssel volt hegesztve a kaszni, a kerékjárat legalja és a műanyag betét rögzítő pontjain. Ezeket megpróbáltam rozsdátlanítani, alapoztam és az egész kerékjáratot lefestettem alvázvédővel. Küszöböt lefújtam alapoztam, lefújtam rücsivel és fedőfestést kapott. A küszöb üregét kifújtam üregvédővel. Majd új kavicsfólia kell a küszöbökre. Véleményem szerint egy-két év és több mindenkinél elő fog fordulni. Javaslom az üregvédelmet mielőtt még előbújna a rozsda.
Ma 20 éve helyezték először forgalomba! :)
Az elöző tulaj jóvoltából volt rajta pár parkolási sérülés!Eljött az ideje,hogy orvosoljuk!Hátsó lökös,csomagtérajtó embléma körül festékdudor,első két sárvédőÍv alja+kavicsvédő fólia felrakása.Nagyon szép lett:)
Már jó ideje nézegetem a felniket de csak nézegettem.:D De most rászántam magam,hogy kell is valami,volt pár ami szóba jött ez idő közben és olyan is amiről lecsúsztam.De sikerült így a húsvét alkalmával jó áron beszerezni egy szettet,ami gyári Alfa Romeo 7j széles,innen is köszönöm Zsolt cartársnak. Igaz nem volt közel 400km utaztunk oda/vissza de megérte. Lásd a képeket.Most elöl 215/45 hátul pedig 235/45-ös gumik vannak de megvan már a 4db. egyforma 205/45-is.
U.i. Beszereztem a 4db. kerékőrt is M12 *1.25-ös.
Sziasztok Na múlt héten végre vettem egy szép 146 ost :)
Menetpróbán és az első 200 km -er alatt észleltem pár hibát.
Jobb elölről halottam megálláskor valami ropogó hangot.
Igy tegnap irány szeriz ahol első ránézésre azt látták hogy a jobb első motortartóbak elfáradt ezért cserés plusz 4 szilent.
Aztán napközben hivtak nagyobb a baj, szétszedés közben kiderült a jobb első nyúlvány kuka és a hang is onnan jött.
Összegezve 4 szilent, jobb első motortartóbak , jobb első nyúlvány 2 db fékgumicső csere és némi lakatos munkával most már újult erővel rója holnaptól az utakat :)
Idei olajcsere megejtve. 203327km