Blog
- Olaj szint ellenőrzés
- Nyári-Téli szélvédőmosó csere
- Gumi szőnyeg be a szövet helyett
- Kerék csere a nyári helyett felkerült a téli
Jó tanács, ne vegyetek olcsó szar minőségű kerékőrt. Nem tudtuk levenni mert a hozzá tartozó bit annyira gyenge anyagból volt hogy eldeformálódott és lepattant a csavarfejről. Egy megoldás maradt ki kellett fúrni a csavart. Még szerencse hogy faternak vannak király fúrói és hogy a csavar nem gyorsacél így sikerűlt kifúrni 4fázisba: központ fúró, 4es, 8as és 12es.



Cserések lettek a felső motortartó szilentek. Csak Erhardnak köszönhetem, hogy sikerült beszerezni. A száma: 8511530CFG . Két egyforma kell a felső tartóba.
Kínai oldalon akadtam rá egy nyers, utángyártott Ferrari kulcsra. Mivel sajnos a nyers kulcsszár nem ugyanolyan mint a GTV-é ezért kicsik faragni kellett.
- Másoltattam egy sima Fiat kulcsszárat, meg egy immo chip-et a gyári kulcsomról.
- Kioperáltam a Ferrai kulcsból a kulcsszárat, majd beragasztottam a helyére az újat.
- Az immo chip-nek megvolt a helye
És kész is.
Egész jól néz ki :-)
update: időközben találtam olyan nyerskulcsot aminek megegyezik a szára. Rendeltem is egyet, úgyhogy most már 2 van :-)





Úgy érzem igazán sokat elárul a kocsi használatáról, hogy 11 év után kellett ablaktörlő lapátokat cserélnem :D Valeo került rá, nem tudom a gyári milyen lehetett (talán Bosch), de a felfogatása annak kicsit szebb.
Olajcsere és minden szűrő. Átvizsgálás, minden ok.
Megjött a törzskönyv is, vége az adminisztrációnak egy időre.
Egészen a következő műszaki vizsgáig, amire még pár dolgot helyre kell rakni.
Az átvizsgáláskor kiesett egypár hiba, ami ugyan nem akadályozza a járgány működését, de legkésőbb a műszaki vizsgáig meg kell csinálni, úgy mint:
- alsó lengőkarok első szilentek
- felső lengőkar gömbcsapok
- vízhűtőn kezdődő vízfolyás
+ pár nem túl kritikus kopóalkatrész csere
Ezen felül 120-as szerviz: vezérlés, gyertyák, olajcsere.
Megkerestem egy szerelőt, akit a kollégám javasolt, a hibalista alapján megbecsülte, 1-200e lesz csak az alkatrész, de majd még mond pontosabbat, ha összeszedte a szükséges listát. És persze 4-5 nap. Vajon a munkaköltség mennyi lesz?
Alsó turbócső csere
224e-nél megtörtént a vezérléscsere, INA szett került bele.
A hosszas keresgélés után egy Kassai autóra esett a választás. Hogy miért?? Először nem tudtam volna rá válaszolni mert ezüst szinűt nem akartam és szerettem volna gyári tetőtartós kivitelűt. Nos ez ezüst szinű és nincs rajta gyári tetőtartó. :D A választás oka hogy friss műszakival rendelkezett kint, világos bézs a belseje ami nagyon bejött ,van benne remek zene navival ami kissé idejétmúlt már de ez egy 10 éves járgány. Teljesen új fékek elöl hátul, EGR szelep vad új , Karosszéria nem rohad sehol bár van pici sérülés elöl, de nem vészes. Valamikor Olaszországi autó volt én vagyok a 3. tulaja. Vezetve van végig a szervízkönyv , kaptam rá új téligumikat új alufelniken. A motor szépen jár semmi füstölés turbo, kuplung még jó állapotban van.
2
585
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Zenebutik
- Adok-veszek
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- 159
- Brera
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth